Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
he meiden, ik heb echt een baalavond. Ik zit op een telefoontje van mijn man te wachten, maar tot op heden niks... Heb vanacht kl*te geslapen en verwacht niet veel beter voor komende nacht. Zonder gesnurk naast me is het echt zo oorverdovend stil...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ah wat fijn ekiaam! Nog wel even hard werken, maar het einde is dus in zicht!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Sodeju, ik stort in hier... Ga tandenpoetsen en even met laptop en al in bed, al denk ik dat ik halverwege in slaap val...
Gast- Gast
Ik heb geen foto's van mijn slaapkamer en de kamer van mijn zoon. Maar de rest wel
Weggehaald...
Weggehaald...
Laatst aangepast door Nonnevot op di 17 mei 2011 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lijkt me héél goed plan. Het is dat je zover weg woont, anders was ik nu nog naar je toe gekomenProudMama schreef:Samen ff kopje thee met tissue's?Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Dank je wel voor je lieve berichtje Sjaan!
Maar zo sterk ben ik niet, het is maar goed dat niemand me ziet op de momenten dat ik alleen ben en het even niet trek
Euh... wat dacht je van MIJ momenteel???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk huisje Nonnevot!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ziet er erg leuk uit Nonnevot
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben er ook nog elke dag heel blij mee. Alleen de hal wil ik nog op pimpen. Maar daar heb ik even geen budget voor dus dat komt wel.
Gast- Gast
Nonnevot, wat een leuk huis heb je! Ziet er knus uit
Meiden, even een klein vraagje...
Jullie weten dat ik mijn vakantie nog moet indelen voor 2011. Nu ben ik zo 'dom' geweest jullie te vragen wanneer ik vakantie moet nemen, want ik kan dat alleen voor mezelf bepalen natuurlijk. Nu ga ik dit jaar niet op vakantie, want daarvoor heb ik het geld niet en ik wil misschien met Kerst nog een week er tussenuit en wellicht op vakantie gaan. Afhankelijk of mijn contract daadwerkelijk wordt verlengd. Maar wat hebben jullie liever? Twee weken aan één stuk vakantie of twee keer één week vakantie?
Want eigenlijk zou ik begin juni (Ben sowieso 2 en 3 juni vrij) een week willen nemen. En dan eind Augustus een week i.v.m. mijn verjaardag. Verstandig? Of zouden jullie dat niet doen?
Jullie weten dat ik mijn vakantie nog moet indelen voor 2011. Nu ben ik zo 'dom' geweest jullie te vragen wanneer ik vakantie moet nemen, want ik kan dat alleen voor mezelf bepalen natuurlijk. Nu ga ik dit jaar niet op vakantie, want daarvoor heb ik het geld niet en ik wil misschien met Kerst nog een week er tussenuit en wellicht op vakantie gaan. Afhankelijk of mijn contract daadwerkelijk wordt verlengd. Maar wat hebben jullie liever? Twee weken aan één stuk vakantie of twee keer één week vakantie?
Want eigenlijk zou ik begin juni (Ben sowieso 2 en 3 juni vrij) een week willen nemen. En dan eind Augustus een week i.v.m. mijn verjaardag. Verstandig? Of zouden jullie dat niet doen?
Gast- Gast
Ik ben er nu ook echt blij mee. Die 3 jaar dat ik met mijn ex heb samen gewoond voelde ik me helemaal niet thuis daar. Ik kon het niet zo maken dat ik er een fijn gevoel kreeg. En nu heb ik dat wel ! En ik heb ook nog eens alles zelf gedaan op de vloer na ! Ik wist niet dat ik kon behangen hahaahah
Gast- Gast
Ik zeg 2x een week, als ik thuis zou blijven zou ik dat lekkerder vinden.
Lang genoeg om leuke dingen te doen, kort genoeg om je niet te vervelen!
Lang genoeg om leuke dingen te doen, kort genoeg om je niet te vervelen!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Meiden, even een klein vraagje...
Als jij dat zo wilt moet je dat zeker doen !!! Ik zelf vind het heerlijk om aan 1 stuk zomer vakantie te hebben. Maar goed ik heb ook 8 weken op een jaar te besteden ! Dus in augustus heb ik 3 weken zomer vakantie !
Gast- Gast
Intresse in het verven van een babykamer? En het naaien van gordijnen?Nonnevot schreef:Ik ben er nu ook echt blij mee. Die 3 jaar dat ik met mijn ex heb samen gewoond voelde ik me helemaal niet thuis daar. Ik kon het niet zo maken dat ik er een fijn gevoel kreeg. En nu heb ik dat wel ! En ik heb ook nog eens alles zelf gedaan op de vloer na ! Ik wist niet dat ik kon behangen hahaahah
Gast- Gast
Eigenlijk merk ik dat ik er een beetje doorheen begin te raken. Dus een week vakantie over twee/drie weken zou goddelijk zijn. Daarnaast moet ik nog aan de slag in huis en als ik een beetje geluk heb, dan is het nog niet al te warm begin juni. Aan de andere kant, ik heb al in geen jaren een lange vakantie gehad. En ik had twee weken vrij gespaard om twee weken aan één stuk te hebben, alleen vind ik eind augustus echt te ver weg. Twijfelkont die ik ook ben.
Gast- Gast
Ja ABE, dan zou ik ook 2x een week nemen! Als ik echt weg zou gaan zou ik liever 2 weken aan 1 stuk hebben maar als je toch thuisblijft dan is dit een goeie optie!
Edit: ow je had alweer wat geplaatst, dat had ik nog niet gelezen!
ProudMama schreef:Intresse in het verven van een babykamer? En het naaien van gordijnen?Nonnevot schreef:Ik ben er nu ook echt blij mee. Die 3 jaar dat ik met mijn ex heb samen gewoond voelde ik me helemaal niet thuis daar. Ik kon het niet zo maken dat ik er een fijn gevoel kreeg. En nu heb ik dat wel ! En ik heb ook nog eens alles zelf gedaan op de vloer na ! Ik wist niet dat ik kon behangen hahaahah
Maar zeker !!! ik heb toch niks gepland mm denk alleen dat ik niet kan naaien.......
Laatst aangepast door Nonnevot op di 17 mei 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Ik ben snel.
Gast- Gast
Komt omdat je nog zo'n jonkie bentAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
Ik ben snel.
Sjaantje schreef:Komt omdat je nog zo'n jonkie bentAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:
Ik ben snel.
Gast- Gast
ik zou gewoon aan 1 stuk vakantie nemen...
gezien je 2 en 3 juni sowieso al vrij bent en dus een lang weekend hebt.
gezien je 2 en 3 juni sowieso al vrij bent en dus een lang weekend hebt.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: