Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Nonnevot schreef:poeh ABE wat oud hahahahha
Nou, ik vind van wel hoor. Ik weet nog goed dat ik 17 jaar was en in de discotheek stond te swingen. Nu ben ik 28 en neig ik zo erg naar de 30 dat het eng wordt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je komt gewoon heel volwassen en verstandig over...Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:ABE zit boven de 30 toch?
Nee joh! Dat is de belediging van de avond, haha.
Hahaha! Dat is dan weer de grap van de avond.
Gast- Gast
Moest je voor jezelf naar het ziekenhuis?Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Verdorie, wat is het koud...
Maar wat zijn jullie nog allemaal jonkies.
Jeetje mina, als IK dat nou eens zei...
Ik ben er weer! Tante belde even om te vragen hoe mijn rondje ziekenhuizen vandaag was verlopen. Is Patries er nog? Ik zag dat ze bijna bij 1500 is
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Verdorie, wat is het koud...
Maar wat zijn jullie nog allemaal jonkies.
Jeetje mina, als IK dat nou eens zei...
Ja, dat is waar.
Zal straks even jouw ziekenhuisverhaal lezen. Ik zag dat je had gepost, maar ik ben zojuist als oudje in slaap gekukeld.
Gast- Gast
Jah, zie ook mijn topic in Persoonlijk. Heb weer even zitten miepenProudMama schreef:Moest je voor jezelf naar het ziekenhuis?
Edit: PM, hoe was jouw controle vandaag?
Laatst aangepast door Sjaantje op di 17 mei 2011 - 7:40; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:ABE, wees gerust, ik win het van je.
Jij bent toch net zo oud als ik ben? Of ben je ouder?
Gast- Gast
Daar kom ik eigenlijk nooit, maar zal voor jou een uitzondering makenSjaantje schreef:Jah, zie ook mijn topic in Persoonlijk. Heb weer even zitten miepenProudMama schreef:Moest je voor jezelf naar het ziekenhuis?
Gast- Gast
Als jij nu 28 bent, dan ben ik toch echt ouderAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:ABE, wees gerust, ik win het van je.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Daar kom ik eigenlijk nooit, maar zal voor jou een uitzondering makenSjaantje schreef:Jah, zie ook mijn topic in Persoonlijk. Heb weer even zitten miepenProudMama schreef:Moest je voor jezelf naar het ziekenhuis?
Jeeej!! Maar hoe was jouw controle vandaag??
Maple schreef:Als jij nu 28 bent, dan ben ik toch echt ouderAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:ABE, wees gerust, ik win het van je.
Nooit geweten. Maar inderdaad, ik ben momenteel 28.
Gast- Gast
Ik word eind dit jaar 30.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Als jij nu 28 bent, dan ben ik toch echt ouderAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:ABE, wees gerust, ik win het van je.
Gast- Gast
Stabiel zorgelijk eigenlijk, weinig nieuws. Het is gewoon afwachten, geen arts kan voorspellen hoe het gaat lopen, dat maakt het ook zo eng.Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Daar kom ik eigenlijk nooit, maar zal voor jou een uitzondering makenSjaantje schreef:Jah, zie ook mijn topic in Persoonlijk. Heb weer even zitten miepenProudMama schreef:Moest je voor jezelf naar het ziekenhuis?
Jeeej!! Maar hoe was jouw controle vandaag??
Ze hadden alleen totaal niet verwacht dat ik er vandaag zou zitten, de dachten echt dat ik dinsdag zou bevallen! Dus dat is weer een week winst!!
Gast- Gast
Maple schreef:Ik word eind dit jaar 30.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Als jij nu 28 bent, dan ben ik toch echt ouderAngel Blue Eyes schreef:Maple schreef:ABE, wees gerust, ik win het van je.
Dan win ik het nog steeds
ProudMama schreef:Stabiel zorgelijk eigenlijk, weinig nieuws. Het is gewoon afwachten, geen arts kan voorspellen hoe het gaat lopen, dat maakt het ook zo eng.
Ze hadden alleen totaal niet verwacht dat ik er vandaag zou zitten, de dachten echt dat ik dinsdag zou bevallen! Dus dat is weer een week winst!!
Nou inderdaad, dat is in ieder geval weer een week winst, iedere dag meer is er toch weer eentje! Fijn dat je bij je eigen ziekenhuis nu onder controle bent, toch veel fijner dan toen je vorige week zo ver van huis was Het ergste lijkt me dat je moet afwachten en niet weet wat er komen gaat. Hoe lang het gaat duren en hoe lang het 'goed' blijft gaan. Maar ik vind je sterk, de manier waarop je hiermee omgaat vind ik super. Het is gewoon allesbehalve leuk dat zo'n leuke tijd (zoals een zwangerschap zou moeten zijn) zo overschaduwd wordt door zoveel verdriet en onzekerheid. Dikke knuffel voor jou en je ukkies! Ohja en natuurlijk ook voor je man!
Ik ben foto's aan het uploaden van mijn appartement. Ik woon hier nu 3 maanden en ben zo trots op mijn domein. Het was helemaal kaal toen ik de sleutel kreeg en hoe het nu is, is helemaal nonnevots ding !
Wie wil ze zien
Wie wil ze zien
Gast- Gast
Ik ook!!!
Ik, Ik, Ik!!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dank je wel voor je lieve berichtje Sjaan!
Maar zo sterk ben ik niet, het is maar goed dat niemand me ziet op de momenten dat ik alleen ben en het even niet trek
Maar zo sterk ben ik niet, het is maar goed dat niemand me ziet op de momenten dat ik alleen ben en het even niet trek
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dank je wel voor je lieve berichtje Sjaan!
Euh... wat dacht je van MIJ momenteel???
Samen ff kopje thee met tissue's?Sjaantje schreef:ProudMama schreef:Dank je wel voor je lieve berichtje Sjaan!
Euh... wat dacht je van MIJ momenteel???
Gast- Gast
voor de dames die het nodig hebben!
Ik mag m'n scriptie inleveren! Moet er nog een hoop aan veranderen, daar ben ik hard mee bezig. Maar even 5 minuutjes pauze
Ik mag m'n scriptie inleveren! Moet er nog een hoop aan veranderen, daar ben ik hard mee bezig. Maar even 5 minuutjes pauze
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: