Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Patriesje schreef:Sjaantje schreef:Shoppen is leuk Ik ben er alleen niet zo heel bedreven in... Maar wat ik wou zeggen, Patries, het is al bijna 20u dus je moet wel even opschieten met posten anders haal je het niet op tijd!
Glee begint om 20:30
IK doe al m´n best hoor
Ik kom meestal ook niet met zoveel thuis maar het gaat om het idee..
Gewoon lekker overal op reageren in aparte posts, dan schiet het lekker op heb ik gemerkt ! Ik zag trouwens dat ik ook al hard richting 3000 ga
Bij de 3000 krijg je toch de volgende ster?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Heb je er 1x over verteld bij maatschappelijk werk? Of heb je het echt uitgebreid (evt. meerdere keren) erover gehad bij haar? Voel je de behoefte om er nóg meer over te praten? Want ik zou haast zeggen dat dromen niet 'de' verwerking is (en dat je dus maar moet wachten tot je ooit eens niet meer hierover droomt) maar dat je het zou moeten verwerken door erover te praten, of eventueel hypno-therapie om het ongeluk een plaatsje te geven, zodat het logische gevolg is dt je nare dromen ook verdwijnen.
Klink ik nu vaag, of snap je wat ik bedoel? Volg je hart hierin!!
ja 1x, want zat daar voor een intake gesprek (dit was niet het enige waar ik voor kwam hoor)
heb wel de behoefte om erover te praten, dit idee hadden ze daar ook
ik snap je hoor en bedankt dat je meedenkt/praat
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Het is toch ook zo dat kinderen extreem reageren op volle maan? Misschien is dat waarom ze niet willen slapen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
same here hahahahaStorm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
hahaha, komt door het weer:P:P
storm mag ik vragen hoe oud jij bent?!
Klopt maar dat was afgelopen nacht. Tenminste dat dacht ik.May schreef:Het is toch ook zo dat kinderen extreem reageren op volle maan? Misschien is dat waarom ze niet willen slapen.
Normaal is mijn zoon dan stipt van 1 tot 4 's nachts wakker met volle maan ! Maar inslapen gaat dan wel gewoon goed.
Gast- Gast
Ik heb stofgezogen (gestofzuigd?) en joggingbroek aan, nu genieten van m'n avondje
Gast- Gast
Maple schreef:Ik heb stofgezogen (gestofzuigd?) en joggingbroek aan, nu genieten van m'n avondje
Heerlijk! Nu kan je lekker languit. En niet meer het idee hebben dat je nog moet stofzuigen.
Gast- Gast
Dat mag. Ik ben 22.ExpressoB schreef:Storm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
Gast- Gast
Vertel mij watPatriesje schreef:Volgens de volle maan kalender is het vanavond volle maan..
Gast- Gast
Ik wist dat het iets was met volle maan en kinderen, maar ik wist niet hoe het precies zat!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:Dat mag. Ik ben 22.ExpressoB schreef:Storm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
ik dacht dat jij ouder was!
(eind 20)
Gast- Gast
Patriesje schreef:Volgens de volle maan kalender is het vanavond volle maan..
dus dat betekent dat volwassenen ook niet goed slapen?!
moet goed slapen, want dat heb ik vanacht niet goed gedaan
Storm schreef:Vertel mij watPatriesje schreef:Volgens de volle maan kalender is het vanavond volle maan..
Owh ja jij had het er vanmiddag ook al over!
Gast- Gast
Nee hoor ben nog een jong grietjePatriesje schreef:Storm schreef:Dat mag. Ik ben 22.ExpressoB schreef:Storm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
(eind 20)
Gast- Gast
Met volle maan worden er ook meer kinderen gemaakt en kinderen geboren.May schreef:Ik wist dat het iets was met volle maan en kinderen, maar ik wist niet hoe het precies zat!
Dacht dat het een fabeltje was, tot ik stage liep op de kraam/ verlofafdeling met volle maan...
Gast- Gast
Storm schreef:Nee hoor ben nog een jong grietjePatriesje schreef:
(eind 20)
Stom dat je bij sommige mensen een heel ander beeld krijgt dan de werkelijkheid!
Gast- Gast
Patriesje schreef:Storm schreef:Dat mag. Ik ben 22.ExpressoB schreef:Storm schreef:Ik zit me te ergeren aan mijn zoon die niet wil slapen, haha.
(eind 20)
ik had echt een 'jong gevoel' bij jou storm
hoe oud is je kindje, 2 jaar toch? en voed je het alleen op of?
Nonnevot, twijfel ik over...haha dus bij deze, hoe oud ben jij;)?
Storm schreef:Vertel mij watPatriesje schreef:Volgens de volle maan kalender is het vanavond volle maan..
ohhh flip.....
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: