Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, de eerste nacht teveel onder de indruk van zijn nieuwe bedje en nu de remmen los?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, de eerste nacht teveel onder de indruk van zijn nieuwe bedje en nu de remmen los?
Dan krijg jij nog wat met 2
Gast- Gast
Patriesje schreef:ProudMama schreef:Haha, de eerste nacht teveel onder de indruk van zijn nieuwe bedje en nu de remmen los?
Dubbele lasten, maar ook dubbele fun!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahhaa denk het wel. Hij ligt ook nog gewoon in zijn slaapzak oww en nu eruit gevallen.....Sjaantje schreef:Patriesje schreef:ProudMama schreef:Haha, de eerste nacht teveel onder de indruk van zijn nieuwe bedje en nu de remmen los?
Dubbele lasten, maar ook dubbele fun!
Gast- Gast
Ja, de ene lijkt nu mijn karakter te hebben, is lekker rustig over het algemeen. De andere het karakter van papa, ligt geen seconde stil en is maar aan het schoppen en doen... Vinden ze altijd zo leuk met CTG's, da's bijna geen doen met die baby!Patriesje schreef:ProudMama schreef:Haha, de eerste nacht teveel onder de indruk van zijn nieuwe bedje en nu de remmen los?
Gast- Gast
[quote="Nonnevot"]Bah expresso wat een nare droom !!!
Nou zo trots als ik gisteren riep dat mijn zoon bleef liggen in zijn grote bed de 1e keer......... zo vaak ben ik nu al heen en weer gerend naar zijn kamer.... guess what... hij huppelt rond ![/quote]
hahaha ff wennen;)
Nou zo trots als ik gisteren riep dat mijn zoon bleef liggen in zijn grote bed de 1e keer......... zo vaak ben ik nu al heen en weer gerend naar zijn kamer.... guess what... hij huppelt rond ![/quote]
hahaha ff wennen;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Patriesje schreef:ik heb zin om te shoppen
Me too! Denk dat ik zaterdag maar even ga
Nonnevot schreef:
Hahahhaa denk het wel. Hij ligt ook nog gewoon in zijn slaapzak oww en nu eruit gevallen.....
Hopelijk heeft hij zich niet zeer gedaan!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Patriesje schreef:ik heb zin om te shoppen
Me too! Denk dat ik zaterdag maar even ga
Ik denk dat ik morgen na het werk maar eventjes een rondje doe
En volgende week even naar een andere stad, heb nog een ici paris bon die op moet!
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb net heerlijk een kipschnitzel gegeten, die was heerlijk
Mooi zo dat hij heerlijk was..
Is lang geleden dat ik die heb gehad, m´n vriend houd er niet zo van..
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ExpressoB, merk je aan jezelf dat je er nog heel erg mee zit dat je een ongeluk hebt gehad? Ik moet bekennen dat ik niet (meer) weet wat je precies is overkomen en hoe je daar nu inmiddels mee omgaat, maar heb je het ongeluk als traumatisch ervaren? Dan zou het misschien kunnen helpen om actief aan je verwerkingsproces te gaan werken, eventueel met hulp. Dan zou het kunnen zijn dat je er in je dromen ook minder (of geen) last meer van hebt.
Of is dit niet aan de orde?
ja heeft een behoorlijke impact gemaakt!!! we hebben echt meerdere engeltjes op onze schouders gehad en heel erg veel mazzel...
ik was laatst bij een maatschappelijk werkster en daaraan had ik het ook verteld, zij zei ook dat het een verwerking is als je erover gaat dromen..nou lkkr dan:S
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Shoppen is leuk Ik ben er alleen niet zo heel bedreven in... Maar wat ik wou zeggen, Patries, het is al bijna 20u dus je moet wel even opschieten met posten anders haal je het niet op tijd!
Ja was van de AH, 1,28 voor 2 stuksPatriesje schreef:Storm schreef:Ik heb net heerlijk een kipschnitzel gegeten, die was heerlijk
Mooi zo dat hij heerlijk was..
Is lang geleden dat ik die heb gehad, m´n vriend houd er niet zo van..
Gast- Gast
mm niet gevallen maar wat hij heeft gedaan geen idee hij had verdriet. Ik heb het ledikant matrasje naast zijn bed liggen dus hij kan zich geen pijn doen hahaah
Gast- Gast
Was overigens in 2,5 week bijna niks aangekomen, 500 gram ofzo.
Ik denk dat de andere weegschaal niet klopte, want als ik zie hoe groot mijn buik geworden is...
Ik denk dat de andere weegschaal niet klopte, want als ik zie hoe groot mijn buik geworden is...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Shoppen is leuk Ik ben er alleen niet zo heel bedreven in... Maar wat ik wou zeggen, Patries, het is al bijna 20u dus je moet wel even opschieten met posten anders haal je het niet op tijd!
Glee begint om 20:30
IK doe al m´n best hoor
Ik kom meestal ook niet met zoveel thuis maar het gaat om het idee..
Gast- Gast
Heb je er 1x over verteld bij maatschappelijk werk? Of heb je het echt uitgebreid (evt. meerdere keren) erover gehad bij haar? Voel je de behoefte om er nóg meer over te praten? Want ik zou haast zeggen dat dromen niet 'de' verwerking is (en dat je dus maar moet wachten tot je ooit eens niet meer hierover droomt) maar dat je het zou moeten verwerken door erover te praten, of eventueel hypno-therapie om het ongeluk een plaatsje te geven, zodat het logische gevolg is dt je nare dromen ook verdwijnen.
Klink ik nu vaag, of snap je wat ik bedoel? Volg je hart hierin!!
Klink ik nu vaag, of snap je wat ik bedoel? Volg je hart hierin!!
Ik heb pas 10 stuks weggegooit Moesten in de vriezen, maar werd opgenomen en toen ik thuis kwam waren ze over de datum.Storm schreef:Ik heb net heerlijk een kipschnitzel gegeten, die was heerlijk
Ook niet echt aan de kipschnitzels gedacht met alle stress.
Gast- Gast
Patriesje schreef:Sjaantje schreef:Shoppen is leuk Ik ben er alleen niet zo heel bedreven in... Maar wat ik wou zeggen, Patries, het is al bijna 20u dus je moet wel even opschieten met posten anders haal je het niet op tijd!
Glee begint om 20:30
IK doe al m´n best hoor
Ik kom meestal ook niet met zoveel thuis maar het gaat om het idee..
Gewoon lekker overal op reageren in aparte posts, dan schiet het lekker op heb ik gemerkt ! Ik zag trouwens dat ik ook al hard richting 3000 ga
Nonnevot schreef:mm niet gevallen maar wat hij heeft gedaan geen idee hij had verdriet. Ik heb het ledikant matrasje naast zijn bed liggen dus hij kan zich geen pijn doen hahaah
Gelukkig maar.
Hopelijk gaat hij nu snel slapen!
Gast- Gast
mmm ben er bang voor hahahaPatriesje schreef:Nonnevot schreef:mm niet gevallen maar wat hij heeft gedaan geen idee hij had verdriet. Ik heb het ledikant matrasje naast zijn bed liggen dus hij kan zich geen pijn doen hahaah
Gelukkig maar.
Hopelijk gaat hij nu snel slapen!
Gast- Gast
Oei, nee dat snap ik, dat je dan niet aan kipschnitzels denkt!ProudMama schreef:Ik heb pas 10 stuks weggegooit Moesten in de vriezen, maar werd opgenomen en toen ik thuis kwam waren ze over de datum.Storm schreef:Ik heb net heerlijk een kipschnitzel gegeten, die was heerlijk
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb pas 10 stuks weggegooit Moesten in de vriezen, maar werd opgenomen en toen ik thuis kwam waren ze over de datum.Storm schreef:Ik heb net heerlijk een kipschnitzel gegeten, die was heerlijk
Dat is logisch dat je er dan niet meer aan denkt!
Ik moet het spul altijd gelijk in de vriezer doen want als ik het eerst in de koelkast leg vergeet ik het.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: