Dagcafé
+24
Inge
Zwoesj
Serena
Tullow
VeryCherry
Bimbam
Atelier Madame
Sweety
Oasis
Silver
Samantha
Merai
Luthien
Burn
May
Sjaantje
Jordana
ekiaam87
Chocolate Cookie
silly-one
Lotus
Suus
Kaboutertje
ExpressoB
28 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Chocolate Cookie schreef:Ja, kon maar tot 17.00 bellen helaas. Ik bel morgenochtend meteen even haha!
spannend!
Gast- Gast
@PM, fijn dat je ´gewoon´ weer naar huis mocht!
Heeft de pyjama dus toch geholpen
@Donnaa, Zien!!
@Donnaa, Zien!!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik kom net m`n droom Polo tegen! (L)
Zit gewoon te stuiteren.. Heb m`n broer al gebeld dat ik 'm wil haha!
Stuiter!! Ben benieuwd
Zelf twijfel ik er nog tussen twee
maple: Ik had niets anders van je verwacht...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ja, kon maar tot 17.00 bellen helaas. Ik bel morgenochtend meteen even haha!
spannend!
Ja ik vind het echt spannend. Had het dan ook zeker niet verwacht!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ja, als je een paraplu mee neemt regent het ook nooit toch?Patriesje schreef:@PM, fijn dat je ´gewoon´ weer naar huis mocht!
@Donnaa, Zien!!
Gast- Gast
Haha, niet? Multitasken is anders echt niet aan mij besteed, daar ben ik veel te chaotisch voorJordana schreef:
maple: Ik had niets anders van je verwacht...
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ja, kon maar tot 17.00 bellen helaas. Ik bel morgenochtend meteen even haha!
spannend!
Ja ik vind het echt spannend. Had het dan ook zeker niet verwacht!
Dan is het wel extra leuk
PM> ik blijf voor je duimen !
Gast- Gast
Een goedenavond.Patriesje schreef:
Goede avond trouwens
Ik moet zo stofzuigen maar ik heb geen zin. Als mijn katten hu haren nou gewoon eens in de prullenbak deponeerden... (of in het doucheputje, net als ik)...
Gast- Gast
Maple schreef:Een goedenavond.Patriesje schreef:
Goede avond trouwens
Ik moet zo stofzuigen maar ik heb geen zin. Als mijn katten hu haren nou gewoon eens in de prullenbak deponeerden... (of in het doucheputje, net als ik)...
Of je moet je katten kaal scheren heb je ook minder last van haren
Jordana- Ratel
Ik deed het 1x per jaar bij mijn kater, langharige pers. Beest was niet te kammen, dus 1x per jaar de (koeien)tondeuse er over!Jordana schreef:Maple schreef:Een goedenavond.Patriesje schreef:
Goede avond trouwens
Gast- Gast
Er loopt hier ook wel eens een pers door de straat.
Die hebben ze nu ook geknipt, lelijk!!
Het lijkt wel of een kind van 5 dat heeft gedaan.
Ik vind het gewoon zielig voor het beestje, zag er zo mooi uit!
Die hebben ze nu ook geknipt, lelijk!!
Het lijkt wel of een kind van 5 dat heeft gedaan.
Ik vind het gewoon zielig voor het beestje, zag er zo mooi uit!
Gast- Gast
Fuck, m`n broer belt nu met die gast van dat autobedrijf.. Ik heb er buikpijn van..
Gast- Gast
Het is ook niet te doen, knippen, dat wordt echt niet mooi.
Daarom deden we het met de tondeuse. Alleen dan met die voor koeien, met een gewone kwam je er niet doorheen.
Daarom deden we het met de tondeuse. Alleen dan met die voor koeien, met een gewone kwam je er niet doorheen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Fuck, m`n broer belt nu met die gast van dat autobedrijf.. Ik heb er buikpijn van..
duimen draaien!!!!
Jordana- Ratel
_Donnaa schreef:Fuck, m`n broer belt nu met die gast van dat autobedrijf.. Ik heb er buikpijn van..
Ik wil nog steeds ziehien....
Gast- Gast
Ik ga weer eventjes mijn liedjes oefenen. Tot straks!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik geloof dat ik ze dan meteen een stuk minder vaak zou knuffelen. Zeg nou eerlijk, dit ziet er toch niet uit alsof het een hoog aaibaarheidsgehalte heeft?Jordana schreef:Maple schreef:Een goedenavond.Patriesje schreef:
Goede avond trouwens
Gast- Gast
+1Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Fuck, m`n broer belt nu met die gast van dat autobedrijf.. Ik heb er buikpijn van..
Ik wil nog steeds ziehien....
Ik duim mee voor je!!
Gast- Gast
Maple schreef:
Ik geloof dat ik ze dan meteen een stuk minder vaak zou knuffelen. Zeg nou eerlijk, dit ziet er toch niet uit alsof het een hoog aaibaarheidsgehalte heeft?
Aah bah die ziet er gewoon vies uit!
Krijg er kippenvel van brr
Gast- Gast
Patriesje schreef:Maple schreef:
Ik geloof dat ik ze dan meteen een stuk minder vaak zou knuffelen. Zeg nou eerlijk, dit ziet er toch niet uit alsof het een hoog aaibaarheidsgehalte heeft?
+1
Jordana- Ratel
@ Donnaa: Deze is ook mooi: http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/447083788-vw-polo-open-air-nw-apk-weinig-km-gti-front.html?return=eJwtjkFqwzAQRe8SsHexLAs1qYwIMVl30RsIS6mFJUt4xnFo6d07Il29N%2FM%2FwxjF1Y9XbQ%2BqE1IdwJl1nPoJMSvG5pTd0kSzzpiDMQjNEpjZMB2BPVKYYTdfbmEjl6dmwhguz6B5bUFjqsS1EkPgxHderCOjHmmOrzCbF63%2FLyPx22dSuFso%2FdIq25YkUnBdtuhWP9I47zS%2BfdDZIUG50NU5b7qtEeiHnADHZJ3%2B9M7WZq%2FkIM%2BVvBFbghZnceh%2F%2FwBbzUvu&df=1&fta=eNpVUstu2zAQ%2FJWCB5%2F5lMglfGjRS4A2KNoilyAwliKVCpYtwZRjt4b%2BvUvJOeQ2mFnuDmcXoYZbBgvsfOp3b9hn5jMIQcS134pNzNtpAN8LcML3EoSp%2FXgAPyL42JEwwb9u9LmN9MqPE3B%2FGOF4PqRT1%2Fj9BapH6YfcgdyM43nLN1OmruOQp2aIafuzS3GDl2djX575y1ZZVcZrYCO%2BJuY76plBAevi4ksaAUxgVMGm6irQRduoSABNa3hDIPKgOTGuqtqINTFCx%2BgEMa0WlSpAOmVUkWwtkg0EQssRE4G6aax1RdKVbGmEC0rUqi0MjxxLsbLCRkvAILapDK2xllKVWcLpwAsjguSlYUWWtS3TlWua8lwblSq5GEsoNUmprURTZiUtBSdjDtGFUCTVahuKZ%2BdSkGbZDcUxDSPGvOvT8XX6U2LiJDhgB7zuSnIUVlyik8DwwjwSuHWgdU1QlIWT8PCVreESzfzcgbGk1h9UAsYWYIB9w5D6O%2F5Oy%2BvXSwH2BZt9OsZHPKSFqu76p6eh3%2BcL%2BTm%2BG%2F88TacunKf0%2B%2B%2B4FtM%2B2Wr%2B13CaHo4xXe%2BDBS%2BAmj1hfy5fWqyvf6VWy63Mq4OlYvH3sYwO6cfQD1Q3z2sYb0XncJvn%2Fwcn4pA%3D&fta_ind=3&fs=1&thumb_click=1#photoGallery
Gast- Gast
Da's geen pers!!Jordana schreef:Patriesje schreef:Maple schreef:
+1
Heb geen foto's meer van m, maar hij was zo schattig als ie kaal was. Al schaamde hij zich wel de eerste dagen
Gast- Gast
Ik heb zo'n zin in chocola!!
Eerst voor ik het niet lekker meer, maar nu wel. En heb natuurlijk niks in huis...
Eerst voor ik het niet lekker meer, maar nu wel. En heb natuurlijk niks in huis...
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: