Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Er waren trouwens gister twee Turkse mannen, wat ouder die mij bij mijn fiets zagen staan (ik ging hem ff vanaf buiten naar boven brengen) en ze zeiden gelijk 'hey jij hebt een pompe nodig'. Haha zo grappig zei die ene man dat. Dus we raakte een beetje aan de praat en hij zei dat er mss iets fout was met mijn fentiel dus hij gelijk zo voelen. Ja zei hij; ik ben een fietsenmaker en ik werk daar en daar enzo. Hij merkte op dat mijn fiets wel erg kapot was dus ik vertelde dat iemand steeds mijn fiets sloopt als ik hem buiten zet, wilde hij hem gratiesh maken voor me haha. Zo lief vond ik dat! Maar goed, ik heb van mijn vader geleerd nooit met vreemde mannen mee te gaan dus ik hem hem maar vriendelijk bedankt voor het aanbod . Toch wel fijn om te weten dat naast dat er mensen zijn die hun haat op mijn fiets af moeten reageren er ook mensen zijn die je nog willen helpen...
Gast- Gast
Jordana schreef:Hij heeft wel lef hahaha
Leafje: Hoe gaat het schat?
Leafje wil slapen
Gast- Gast
@ Donnaa, jeetje wat kinderachtig!
Nou ik ga mezelf even laten pijnigen, maar wie mooi wil zijn...
Tot straks!
Nou ik ga mezelf even laten pijnigen, maar wie mooi wil zijn...
Tot straks!
Gast- Gast
Haha ZvB dat is wel heel lief van die man. Het is trouwens 'ventiel' maar je hebt dus nog steeds geen idee wie die vernielingen aanricht? Al melding gemaakt bij politie?
Gast- Gast
Haha ZvB. Wat lief dat hij dat aanbood, ik zelf zou het alleen ook niet aannemen hoor. Ben eigenlijk altijd heel voorzichtig met zulke dingen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wel een mooi aanbod
En donnaa wel kinderachtig dat ie dan via de loods naar binnengaat mja.
En donnaa wel kinderachtig dat ie dan via de loods naar binnengaat mja.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ZvB dat is wel heel lief van die man. Het is trouwens 'ventiel' maar je hebt dus nog steeds geen idee wie die vernielingen aanricht? Al melding gemaakt bij politie?
Hahahaha serieus, ik vond het al steeds zo'n raar woord maar kon niet op een andere spelling komen . Hoe dom .
Mijn fiets ziet er echt niet uit, ik zie er weinig nut in om naar de politie te gaan. Ze weten ook niet meer wat ze nog kunnen aanrichten want alles is al kapot (behalve mijn lamp dan, *afkloppen*). Nu laten ze alleen de ventieltjes dus leeglopen maar ook echt ALLEEN van mijn fiets dus het is gewoon persoonlijk. Als die van mijn vriend buiten staat pakken ze die ook maar in iets mindere mate. Ik ken alleen maar 1 iemand hier in de straat buiten mijn ouders en ik mag die laatste toch wel uitsluiten... Al was mijn vader toevallig ook ter plekke toen ik het ontdekte haha. Nah, die ene persoon is mijn ex maar wat ik zeg; daar had ik juist afgelopen weekend leuk contact mee. Aan de ene kant zie ik hem er zo voor aan maar aan de andere kant ook weer niet. Hij staat altijd gelijk voor me klaar als ik iets vraag aan hem. Zelfs 's nachts... Normaal zet ik om dit hele gebeuren dus altijd mijn fiets binnen maar nu al maaaaaanden later dus een keer niet en het is gelijk weer raak...
Gast- Gast
Succes Patriesje!
Ja het is wel kinderachtig, maar ik kan er wel om lachen.. Al zat ik er vannacht wel even doorheen.. Ik baal er gewoon wel van en over 2 weken is een vriend van ons jarig en dat is zijn beste vriend. Hij hoort er ook bij, maar hij komt toch niet.. En dat vind ik zo oneerlijk tegenover die vriend.. Maargoed, als hij wel zou komen is de sfeer ook niet leuk..
Was het maar weer allemaal goed.. Heb er aan gedacht om hem te schrijven, maar ik doe het niet. Hij stikt er maar in..
Ja het is wel kinderachtig, maar ik kan er wel om lachen.. Al zat ik er vannacht wel even doorheen.. Ik baal er gewoon wel van en over 2 weken is een vriend van ons jarig en dat is zijn beste vriend. Hij hoort er ook bij, maar hij komt toch niet.. En dat vind ik zo oneerlijk tegenover die vriend.. Maargoed, als hij wel zou komen is de sfeer ook niet leuk..
Was het maar weer allemaal goed.. Heb er aan gedacht om hem te schrijven, maar ik doe het niet. Hij stikt er maar in..
Gast- Gast
wc-eend schreef:Haha ZvB. Wat lief dat hij dat aanbood, ik zelf zou het alleen ook niet aannemen hoor. Ben eigenlijk altijd heel voorzichtig met zulke dingen
Op zich vertrouwde ik ze wel hoor, het waren echt twee vriendelijke mannen en zo enthousiast toen ze mijn kapotte fiets zagen haha. Hij wilde zelfs kijken op de andere fietsen of daar niet een 'pompe' op zat om te gebruiken ter plekke maar ik was wat teneergeslagen dat mijn fiets weer eens aangerand was .
Gast- Gast
Wat is Tuniek in het engels? Ben aan het Ebay-en
Zwerver- Ratel
Wat is er dan, Lily?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Hoe is het hier?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lily schreef:gewoon nog steeds misselijk
Wat vervelend.
Lotus- Ratel
Oh bah, Lily, dat is zo vervelend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Morning!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er vandoor meiden. Ga naar ZieZo.
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Is VC al gesignaleerd hier?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hey Burn!
Hoe gaat het nu met je?
Hoe gaat het nu met je?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nee nog nietBurn schreef:Goedemorgen!
Zwerver- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Hey Burn!
Hoe gaat het nu met je?
Hey CC!
Ja, gaat wel goed.
Heb mezelf een harde schop onder mn kont gegeven, en gezegd dat ik door moet gaan, en niet moet zeiken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: