Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik kan nog erger zeiken. Dus als dit het is, be my guest! voor jouw zere beentjes. Heeft het iets te maken met de salsales van vanavond?
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik heb echt een hekel aan mn oor, grrrr.
Heel mn oor is dik en rood en het doet vreselijk pijn al helemaal als ik buiten loop en de wind waait er langs....
Dus ik bellen naar de dokter, is de praktijk vandaag en morgen dicht dus kan op zijn vroegst pas woensdag bellen, irritant.
Wat vervelend van je oor! Al vaker gehad? Ik herken het ook niet, misschien oorontsteking? Hopelijk is het snel weer beter.
Oeh, het begint! spannend
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
hoe kan ik dat aanpassen..?!
ik krijg altijd mailtjes met: melding van het plaatsen van een bericht (dat wil ik dus niet meer)
ik krijg altijd mailtjes met: melding van het plaatsen van een bericht (dat wil ik dus niet meer)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nope. Ik heb iets wat niet helemaal goed zit (komt waarschijnlijk door mn vitamine B12 tekort). Daardoor zijn mijn spieren vermoedelijk ietwat aangetast, en kan ik op de meest onverklaarbare momenten pijn in mn benen krijgen. Zo frustrerend, vooral als je net aan het dansen bent.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Onderaan staat dat je kan abboneren, heb je dat aangevinkt? Anders kan je nog veel dingen instellen bij je profiel.ExpressoB schreef:hoe kan ik dat aanpassen..?!
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Anousch schreef:Ik heb echt een hekel aan mn oor, grrrr.
Heel mn oor is dik en rood en het doet vreselijk pijn al helemaal als ik buiten loop en de wind waait er langs....
Dus ik bellen naar de dokter, is de praktijk vandaag en morgen dicht dus kan op zijn vroegst pas woensdag bellen, irritant.
Wat vervelend van je oor! Al vaker gehad? Ik herken het ook niet, misschien oorontsteking? Hopelijk is het snel weer beter.
Dat het dik en rood is nog niet, maar heb altijd wel gedoe met mijn oren dus zal wel ontsteking wezen haha.
Jaa inderdaad! Ben benieuwd wat we nu voor verhaal krijgen!
Gast- Gast
Anousch schreef:Kaboutertje schreef:Anousch schreef:Ik heb echt een hekel aan mn oor, grrrr.
Dat het dik en rood is nog niet, maar heb altijd wel gedoe met mijn oren dus zal wel ontsteking wezen haha.
Jaa inderdaad! Ben benieuwd wat we nu voor verhaal krijgen!
Kan me wel voorstellen dat het vervelend voor je is. Beterschap!
Vind die vrouw een beetje eng eruit zien, die ogen
Kaboutertje- Kletskop
Zwoesj schreef:Nope. Ik heb iets wat niet helemaal goed zit (komt waarschijnlijk door mn vitamine B12 tekort). Daardoor zijn mijn spieren vermoedelijk ietwat aangetast, en kan ik op de meest onverklaarbare momenten pijn in mn benen krijgen. Zo frustrerend, vooral als je net aan het dansen bent.
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Krijg je ook injecties? Een collega krijgt eens per drie maanden een Injectie met B12 en daar kan ze goed op teren, zeg maar.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Nope. Ik heb iets wat niet helemaal goed zit (komt waarschijnlijk door mn vitamine B12 tekort). Daardoor zijn mijn spieren vermoedelijk ietwat aangetast, en kan ik op de meest onverklaarbare momenten pijn in mn benen krijgen. Zo frustrerend, vooral als je net aan het dansen bent.
Dat kan ik me heel erg goed voorstellen. Krijg je ook injecties? Een collega krijgt eens per drie maanden een Injectie met B12 en daar kan ze goed op teren, zeg maar.
Ik heb ze toen gekregen, 10 x 1 maal per week, moest toen tijdelijk stoppen om te kijken wat het gedaan had, maar dat heeft nu schade gemaakt. Moet nu 1x per week een jaar lang spuiten om te proberen het te herstellen.
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Onderaan staat dat je kan abboneren, heb je dat aangevinkt? Anders kan je nog veel dingen instellen bij je profiel.ExpressoB schreef:hoe kan ik dat aanpassen..?!
nee heb ik niet aangevinkt
heb ik net tussen gekeken maar zou niet weten wat ik UIT moet zetten
en ik vind altijd uit (waarschuwen als er gereageerd is)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ik vind het maar stom, want normaal ben ik altijd ehh.. vrij aanwezig met domme grapjes op werk, en dat had ik nu ook niet. Merkte daaraan al dat 't 'm vandaag niet was. Hopelijk de rest van de week beter.ProudMama schreef:Ach, ik ben versleten van hele dagen niks doen, doe zelfs middagdutjes...Maple schreef:Vanavond twee uurtjes op werk geweest, nu doodmoe en hoofdpijn. En dat op een maandag na ruim een hele week vrij
Hoest hier?
Jij weet ook niks van Reva toevallig?
Nee, weet niks van Reva, heb buiten dit topic ook geen contact met haar
Maar ik heb het vermoeden dat t met t verhaal van laatst te maken heeft, dat voor haar werk bij een gezin thuis zat en dat ze toen typte dat die kindjes zo overstuur waren en dat zij er zelfs bang van was. Misschien is ze daarin haar boekje te buiten gegaan en heeft het daarmee te maken. Wilde gok, hoor
Gast- Gast
Goedenavond dames, hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
@ iemand die Moordvrouwen kijkt :
Als ik het dus goed begrijp is "zij" een man? Hoe kan zij dan prostituee zijn/worden?
Als ik het dus goed begrijp is "zij" een man? Hoe kan zij dan prostituee zijn/worden?
Kaboutertje- Kletskop
Maple schreef:ik vind het maar stom, want normaal ben ik altijd ehh.. vrij aanwezig met domme grapjes op werk, en dat had ik nu ook niet. Merkte daaraan al dat 't 'm vandaag niet was. Hopelijk de rest van de week beter.ProudMama schreef:Ach, ik ben versleten van hele dagen niks doen, doe zelfs middagdutjes...Maple schreef:Vanavond twee uurtjes op werk geweest, nu doodmoe en hoofdpijn. En dat op een maandag na ruim een hele week vrij
Hoest hier?
Jij weet ook niks van Reva toevallig?
Nee, weet niks van Reva, heb buiten dit topic ook geen contact met haar
Maar ik heb het vermoeden dat t met t verhaal van laatst te maken heeft, dat voor haar werk bij een gezin thuis zat en dat ze toen typte dat die kindjes zo overstuur waren en dat zij er zelfs bang van was. Misschien is ze daarin haar boekje te buiten gegaan en heeft het daarmee te maken. Wilde gok, hoor
Dat heb ik niet meegekregen, waarom waren die kinderen toen zo overstuur dan?
Dag Merai!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Nope. Ik heb iets wat niet helemaal goed zit (komt waarschijnlijk door mn vitamine B12 tekort). Daardoor zijn mijn spieren vermoedelijk ietwat aangetast, en kan ik op de meest onverklaarbare momenten pijn in mn benen krijgen. Zo frustrerend, vooral als je net aan het dansen bent.
Ik heb ze toen gekregen, 10 x 1 maal per week, moest toen tijdelijk stoppen om te kijken wat het gedaan had, maar dat heeft nu schade gemaakt. Moet nu 1x per week een jaar lang spuiten om te proberen het te herstellen.
Ow, dat is wel heel erg! Ik hoop dat het hersteld. Al helpt het voor jou iig niet momenteel.
Gast- Gast
Is Reva weg?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Maple dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Ik heb vanavond voor het eerst vandaag wat binnen gehouden, dus hopelijk ben ik weer op mijn retour!
Ik heb vanavond voor het eerst vandaag wat binnen gehouden, dus hopelijk ben ik weer op mijn retour!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
@ maple het was goed gelukt hoor mijn gevulde chocolaatje haha zelfs vriend was enthousiast haha die begon al ik zou maar een stukje weg leggen anders is het op als je weer van school komt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ExpressoB schreef:hoe kan ik dat aanpassen..?!
Heb even voor je gekeken, maar weet het niet !
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Kaboutertje schreef:@ iemand die Moordvrouwen kijkt :
zn geslachtsdeel is weggehaald, zeiden ze net
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Nope. Ik heb iets wat niet helemaal goed zit (komt waarschijnlijk door mn vitamine B12 tekort). Daardoor zijn mijn spieren vermoedelijk ietwat aangetast, en kan ik op de meest onverklaarbare momenten pijn in mn benen krijgen. Zo frustrerend, vooral als je net aan het dansen bent.
Ow, dat is wel heel erg! Ik hoop dat het hersteld. Al helpt het voor jou iig niet momenteel.
Ach, ik overleef het wel weer Mij krijg je niet zomaar klein! Ben al klein zat
Zwoesj- Ratel
Ik ga zo maar eens slapen, was al zo moe vandaag, dan is het misschien niet slim om uren achter het forum te blijven hangen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Anousch schreef:Kaboutertje schreef:@ iemand die Moordvrouwen kijkt :
zn geslachtsdeel is weggehaald, zeiden ze net
Ja oke, begreep niet dat dat "toen" ook al was. Toen ze hoer was. Apart
Kaboutertje- Kletskop
Reva weg?! Hmm ok, misschien komt ze wel weer terug. Uiteindelijk komen de meeste mensen wel weer terug
Zwoesj, wat naar dat je er zo'n last van hebt. Weet je zeker dat die pijn komt van het stoppen met de b12 injecties. Die krengen doen ook zo'n pijn..
Zwoesj, wat naar dat je er zo'n last van hebt. Weet je zeker dat die pijn komt van het stoppen met de b12 injecties. Die krengen doen ook zo'n pijn..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: