Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Pffft. Ik heb geen zin meer. En ik moet nog werken tot 20.00u. En morgen moet ik er alweer om 08.00u zijn.
Arme, arme ABE...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Pffft. Ik heb geen zin meer. En ik moet nog werken tot 20.00u. En morgen moet ik er alweer om 08.00u zijn.
Arme, arme ABE...
Jah....
Gast- Gast
zal eens even de shoarma in delen in de vriezer doen! nu ik het gehakt verhaal lees haha
-- als je niet durft te rijden moet je het niet doen! maarre het gaat echt niet heel hard stormen of stort(noodweer)regenen hoor
-- als je niet durft te rijden moet je het niet doen! maarre het gaat echt niet heel hard stormen of stort(noodweer)regenen hoor
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Pffft. Ik heb geen zin meer. En ik moet nog werken tot 20.00u. En morgen moet ik er alweer om 08.00u zijn.
Arme, arme ABE...
Jah....
He hoe kun jij online zijn maar volgens het forum offline zijn?
Enne, weet jij waar Reva gebleven is?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Pffft. Ik heb geen zin meer. En ik moet nog werken tot 20.00u. En morgen moet ik er alweer om 08.00u zijn.
Arme, arme ABE...
Jah....
He hoe kun jij online zijn maar volgens het forum offline zijn?
Enne, weet jij waar Reva gebleven is?
Dat is iets in de instellingen.
Geen idee, waarom Reva weg is. Gisteren was er volgens mij niets aan de hand. Waren we massaal aan het Paiqen.
Gast- Gast
Ja heel jammer dat ik echt te moe was, anders had ik meegedaan!
Wanneer is de volgende sessie?
Wanneer is de volgende sessie?
Zwoesj- Ratel
Och, ik kap der mee. Domme Paiq. Ik ga gewoon weer naar de kroeg. Misschien dat daar iets leukers rondloopt.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Och, ik kap der mee. Domme Paiq. Ik ga gewoon weer naar de kroeg. Misschien dat daar iets leukers rondloopt.
Nou zeg, wil ik net mee gaan doen... Je gunt me dat pleziertje gewoon niet he!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Och, ik kap der mee. Domme Paiq. Ik ga gewoon weer naar de kroeg. Misschien dat daar iets leukers rondloopt.
Maar jij hebt helemaal niets te zoeken op Paiq. Weet je vriendje wel dat je het graag onderhoudt met andere mannen?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Och, ik kap der mee. Domme Paiq. Ik ga gewoon weer naar de kroeg. Misschien dat daar iets leukers rondloopt.
Maar jij hebt helemaal niets te zoeken op Paiq. Weet je vriendje wel dat je het graag onderhoudt met andere manen?
Whahaha pffff heb mn handen al vol aan die van mij! Nee zou dan puur zijn omdat ik wel eens benieuwd ben naar de kneuzen waar jullie het over hebben
Maare, moet jij niet werken?
Zwoesj- Ratel
Ja, ik moet werken. Maar zolang de baas denkt dat ik hard aan het werk ben.... Vind ik het allemaal wel dierbaar.
Gast- Gast
Heel handig, balen dat ik op mn werk precies op een plek zit waar de hele afdeling mijn scherm kan zien, ik kan dat nooit stiekem doen
Maar goed, Zwoesj gaat naar haar salsales! Tot vanavond!
En werkze nog ABE!
Maar goed, Zwoesj gaat naar haar salsales! Tot vanavond!
En werkze nog ABE!
Zwoesj- Ratel
Sja, ik zit ook in het midden van de vloer. Maar iedereen weet van elkaar dat we niet altijd braaf bezig zijn. Ons voordeel.
Maar succes op salsales!
Maar succes op salsales!
Gast- Gast
Zininzon schreef:Ik moet zo naar een condoleance en ik zie er zo tegenop om de familie onder ogen te komen
Pffff...
sterkte!
Ik meld me ook weer is...
En ik zie Reva weg? Nee mag niet.... Wel heel jammer
En ook ik ben nog aan het werk.
En ik zie Reva weg? Nee mag niet.... Wel heel jammer
En ook ik ben nog aan het werk.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
vraagje..
een dekbed van 140 x 200
past daar dan ook een dekbedovertrek overheen van 140 x 200??!
een dekbed van 140 x 200
Jep, dat is de goede maat.ExpressoB schreef:vraagje..
een dekbed van 140 x 200
Gast- Gast
Goede avond trouwens!!
Net thuis, lekker makkelijk bij mijn ouders gegeten. Nu ff de tijd uitzitten, de dominee komt straks op ziekenbezoek. Hele aardige man, maar toch zit ik altijd een beetje te stressen haha!
Net thuis, lekker makkelijk bij mijn ouders gegeten. Nu ff de tijd uitzitten, de dominee komt straks op ziekenbezoek. Hele aardige man, maar toch zit ik altijd een beetje te stressen haha!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Zininzon schreef:Ik moet zo naar een condoleance en ik zie er zo tegenop om de familie onder ogen te komen
Pffff...
sterkte!
Dank je. Heb al gauw een pakje zakdoekjes in m'n tas gedaan...
Heb er nog over na gedacht waarom ik het vandaag zo moeilijk vind. Vorige week had ik bijvoorbeeld ook condoleance, toen was de oma van een vriendin overleden. Nu is iemand overleden die ik via verschillende wegen ken. Haar dochter is van mijn leeftijd, volgens mij is het dat wat me confronteert...
Ik ga nu weg!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
_Donnaa schreef:Ja, als je groter doet krijg je flubbers zonder dekbed erin..
PM tnx en jij ook Donnaa (hahaha ja dat is echt heel irritant! dat heeft mijn vriend ook, niet fijn!
http://zeeman.com/Folder/Actuele-reclamefolder.aspx (echt leuke dingen!! dat dekbed overtrek voor meisjes, vond ik leuk voor 2 kleine meisjes(oma gaat dat vast kopen:P)(niet ik:P)
vinden jullie?
Zininzon schreef:ExpressoB schreef:Zininzon schreef:Ik moet zo naar een condoleance en ik zie er zo tegenop om de familie onder ogen te komen
Pffff...
sterkte!
Dank je. Heb al gauw een pakje zakdoekjes in m'n tas gedaan...
Heb er nog over na gedacht waarom ik het vandaag zo moeilijk vind. Vorige week had ik bijvoorbeeld ook condoleance, toen was de oma van een vriendin overleden. Nu is iemand overleden die ik via verschillende wegen ken. Haar dochter is van mijn leeftijd, volgens mij is het dat wat me confronteert...
Ik ga nu weg!
Sterkte zininzon!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Ik verveeel meee.....
het is vandaag echt kei rustig hier... Hebben de helft gehad van wat we normaal hebben...
Maar het was vanmorgen echt gezellig met CC!!
het is vandaag echt kei rustig hier... Hebben de helft gehad van wat we normaal hebben...
Maar het was vanmorgen echt gezellig met CC!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: