Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Waarom?ExpressoB schreef:had zin om met dingen te smijten en weg te gooien..
ben maar 1 la gaan opruimen.. hemdjes die echt TE klein zijn en shirtjes weg ermee!
Gast- Gast
@ Lily, ik eet broodjes en tomatensoep
Is er toevallig iemand die mijn scriptie voor een laatste keer wil checken?? Voor vanavond 8 uur? Het zijn 35 blz. ongeveer. (Is voor de PABO, geen ingewikkelde begrippen), gaat om spelling, kromme zinnen e.d.
Is er toevallig iemand die mijn scriptie voor een laatste keer wil checken?? Voor vanavond 8 uur? Het zijn 35 blz. ongeveer. (Is voor de PABO, geen ingewikkelde begrippen), gaat om spelling, kromme zinnen e.d.
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
even een snelle vraag:
Ik haal net gehakt uit de koelkast, het is nog houdbaar tot 19 mei, maar heeft een hele sterke geur.
is dit nog goed?
Ik haal net gehakt uit de koelkast, het is nog houdbaar tot 19 mei, maar heeft een hele sterke geur.
is dit nog goed?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waarom?ExpressoB schreef:had zin om met dingen te smijten en weg te gooien..
ben maar 1 la gaan opruimen.. hemdjes die echt TE klein zijn en shirtjes weg ermee!
heb een ongelofelijk pestbui!!!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
oe dat weet ik niet jade, als ik het niet vertrouw eet ik het niet meer. Heb je een poes ofzo? Want anders kan je een beetje aan de poes geven, eet deze het nog op is het goed. Laatie het liggen is het niet meer goed.
Gast- Gast
Jade schreef:even een snelle vraag:
is dit nog goed?
dat lijkt mij niet!
Lily schreef:oe dat weet ik niet jade, als ik het niet vertrouw eet ik het niet meer. Heb je een poes ofzo? Want anders kan je een beetje aan de poes geven, eet deze het nog op is het goed. Laatie het liggen is het niet meer goed.
ff je kat bedorven voedsel geven zeker!
Nee, ik heb geen kat en dan zou ik het ook niet meer geven.
balen zeg, heb het vrijdag gekocht en niet ingevroren kan er nu ook niet meer mee terug (was al aant bakken)
balen zeg, heb het vrijdag gekocht en niet ingevroren kan er nu ook niet meer mee terug (was al aant bakken)
Gast- Gast
dat heb ik eens als tip gekregen, als je twijfelt een beetje (niet die hele bak natuurlijk) aan de poes geven. Alsie het laat liggen is het niet meer goed.
Gast- Gast
Jade, je kan altijd naar de winkel bellen. Ik weet hier de jumbo zijn ze ontzettend klantvriendelijk en je kan het altijd proberen.
Gast- Gast
Hoi,
Eigenlijk ben ik even snel nieuwsgierig wie er gast is geworden. Iemand die het me toevallig kan vertellen?
Eigenlijk ben ik even snel nieuwsgierig wie er gast is geworden. Iemand die het me toevallig kan vertellen?
Gast- Gast
gast? het is me niet eens opgevallen En wie ben jij eigenlijk want volgens mij heb je je naam veranderd.
Gast- Gast
Lily schreef:gast? het is me niet eens opgevallen En wie ben jij eigenlijk want volgens mij heb je je naam veranderd.
Ik ben nog steeds dezelfde.
Gast- Gast
Hihi, onze kat die eet echt heel weinig gek spul, dus die zou het zeker laten liggenLily schreef:dat heb ik eens als tip gekregen, als je twijfelt een beetje (niet die hele bak natuurlijk) aan de poes geven. Alsie het laat liggen is het niet meer goed.
Gast- Gast
Dankje Lily, het is me idd opgevallen dat er meer mensen zijn die zich rot voelen...
Gast- Gast
nah voor een kat is het gewoon vlees En die van ons krijg het af en toe eens dus als die het dan niet eet dan eet ik het ook niet.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Lily schreef:echt?
Gewoon nog steeds ABE. Alleen nu geen afkorting meer.
aah kijk zover had ik nog niet nagedacht en waar staat gast? Kijk ik er zo ontzettend langs
Gast- Gast
:affraid: Reva is gast :affraid:
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: