Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Eens..Lily schreef:CC, ik vind de tekst die je plaatst niet zo bot overkomen hoor. Weet natuurlijk niet hoe de rest van het gesprek is gegaan. Maar misschien impreteer jij het gesprek als bot terwijl hij gewoon duidelijk wil maken dat het niks tussen jullie kan/gaan worden.
Gast- Gast
alex, minder van de ontsteking maar geniet van je vakantie! Maar dat komt vast wel goed
Gast- Gast
Vervelend om te moeten horen, CC...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat je het zo leuk heb Lexie!!
Hoe kom je dan aan een ontsteking in je mond?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vind het ook écht niet zo bot. Meer onhandig, en misschien ervaar je die woorden sterker omdat je gevoelens voor hem hebt.Lily schreef:CC, ik vind de tekst die je plaatst niet zo bot overkomen hoor. Weet natuurlijk niet hoe de rest van het gesprek is gegaan. Maar misschien impreteer jij het gesprek als bot terwijl hij gewoon duidelijk wil maken dat het niks tussen jullie kan/gaan worden.
Gast- Gast
Haha, ik word vandaag terug gebeld door de NVGM, ik ben benieuwd of ze me nog te woord willen staan, ben vrijdag niet zo aardig geweest aan de telefoon (en da's nog zacht uitgedrukt )
Gast- Gast
Nou in het gesprek ervoor reageerde hij echt nog niet zo. Toen was het gewoon van: "ja sorry maar ik vind je niet leuk. Maar ik dacht dat je dat wel wist."
Maar hoe heb ik dat kunnen weten Hangt geen geur aan m van 'ik vind je niet leuk' natuurlijk. Anyway, tis gewoon kut.
Maar hoe heb ik dat kunnen weten Hangt geen geur aan m van 'ik vind je niet leuk' natuurlijk. Anyway, tis gewoon kut.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Fijn dat je het zo leuk heb Lexie!!
Geen idee! Ik denk dat het een aft was die open is gegaan door mijn kiezen (daar zit ie naast) en dat er door het eten etc. iets is gaan ontsteken. Een meevaller is dat ik daardoor niet teveel eet fijn om te horen dat het regent in NL wij gaan nu zwemmen!
Gast- Gast
Ja het is kut, dat sowieso, maar als hij het al vaker aan je heeft aangegeven dat ie je niet leuk vindt....
Gast- Gast
Storm schreef:Ja het is kut, dat sowieso, maar als hij het al vaker aan je heeft aangegeven dat ie je niet leuk vindt....
Dat heeft ie niet gedaan.
Chocolate Cookie- Ratel
Alex schreef:VeryCherry schreef:Fijn dat je het zo leuk heb Lexie!!
Geen idee! Ik denk dat het een aft was die open is gegaan door mijn kiezen (daar zit ie naast) en dat er door het eten etc. iets is gaan ontsteken. Een meevaller is dat ik daardoor niet teveel eet fijn om te horen dat het regent in NL wij gaan nu zwemmen!
Whahahaha muts
Hoe lang blijf je nog in Turkije dan?
Alex: Geniet van het zonnetje!!
Balen van je mond, kan je daar niet iets halen om te spoelen?
Balen van je mond, kan je daar niet iets halen om te spoelen?
Gast- Gast
Hey PM, hoe is het?
Ik ook Wilde antwoord op een vraag die zo na te zoeken zou moeten zijn, maar die telefoniste kan blijkbaar niks zien in haar systeem en moet voor iedere vraag de klant doorverbinden, heb ik het idee. Heb ze al een aantal keer nodig gehad en kon ál die keren niet direct te woord gestaan worden, omdat de persoon in kwestie er niet was. En dan boeken ze een terugbelverzoek in en word je vervolgens niet gebeld, en moet je er weer zelf achteraan. En dan dus weer hetzelfde verhaal van voor af aan. Heb dus vrijdag maar aangegeven dat ik het belachelijk vind dat zij als klantenservicemedewerker blijkbaar niet ons dossier in kan zien en ons antwoord kan geven op simpele vragen, en dat ik het belachelijk vind om een paar honderd euro VvE-kosten maandelijks te moeten betalen om vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd te worden. En doen wist ze niets meer te zeggenLily schreef:ben benieuwd maple
Arme vrouw eigenlijk, zij kan er ook niks aan doen
Gast- Gast
ProudMama schreef:CC:
Dankje
Edit: Iedereen trouwens!
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op zo 15 mei 2011 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
Z'n gangetje. Morgen weer controle, ben benieuwd.VeryCherry schreef:Hey PM, hoe is het?
Gister weer ff een tijdje flinke harde buiken gehad (echt om de paar minuten), maar zakte gelukkig weer af. Maar dan slaat de schrik echt om je hart hoor. Zat me ernstig af te vragen waarom ik vrijdag zo graag uit het ziekenhuis weg wilde, wenste op dat moment dat ik daar nog veilig lag.
Morgen 27 weken, dat gaan we in elk halen hoor!! Moet gewoon...
Gast- Gast
Lady's ik ga er vandoor want Jordana is hier voor een peptalk
Chocolate Cookie- Ratel
doei CC
En PM die 27 weken ga je vast en zeker halen
oeh nog een weekje en dan ben ik jarig
En PM die 27 weken ga je vast en zeker halen
oeh nog een weekje en dan ben ik jarig
Gast- Gast
Doei doei!
en PM: Komt goed, duim voor je! (Jordana ook)
en PM: Komt goed, duim voor je! (Jordana ook)
Chocolate Cookie- Ratel
ProudMama schreef:Z'n gangetje. Morgen weer controle, ben benieuwd.VeryCherry schreef:Hey PM, hoe is het?
Gister weer ff een tijdje flinke harde buiken gehad (echt om de paar minuten), maar zakte gelukkig weer af. Maar dan slaat de schrik echt om je hart hoor. Zat me ernstig af te vragen waarom ik vrijdag zo graag uit het ziekenhuis weg wilde, wenste op dat moment dat ik daar nog veilig lag.
Morgen 27 weken, dat gaan we in elk halen hoor!! Moet gewoon...
Oh, die haal je wel hoor, de 27 weken
Ben je nu thuis of bij je ouders?
Doe d'r maar de groetjesChocolate Cookie schreef:Lady's ik ga er vandoor want Jordana is hier voor een peptalk
Gast- Gast
Bah, ik ben net wakker en nu al is mijn humeur niet al te best. Er is morgen een deadline voor een studie project en mijn projectpartner laat helemaal niets van zich horen. Geen reactie op emails, niets. Heb zo geen zin om het werk weer alleen op te knappen. Daar is het project ook niet echt geschikt voor, om het solo te doen. Ik hoop dat er nog een reactie van hem komt, anders zit er niets anders op dan het wel alleen te doen. Nogmaals: bah!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: