Dagcafé
+28
Moezie
Janelie
Kaboutertje
Minx
Xanna
Jordana
Zwoesj
Qiara
ekiaam87
Atelier Madame
Lotus
Oasis
Try
Serena
Rovine
Chili2011
Pien
Zininzon
ExpressoB
Chocolate Cookie
Suus
Mida4you
Burn
VeryCherry
girli
Merai
Sjaantje
May
32 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga dr weer vandoor, Zumba van 10 tot 11 uur. Doeii!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Gezellig, heb ik al op de vorige pagina gepost
Hoe was jou weekend?
Hoe was jou weekend?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:en hoe was jullie weekend?
Mijn weekend was vooral raar en zuur
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat dan CC?
Mijn volleybalcrush die heeft op een botte en kinderachtige manier duidelijk gemaakt mij absoluut niet leuk te vinden en zal ook zeker nooit verliefd op mij willen worden en ga zo nog maar even door.
Chocolate Cookie- Ratel
Get, ik kom er nog achter dat ik een drukke week heb, ook. Naast gewoon werken ook nog twee avonden in het teken van werk, vanavond workshop en later in de week een avond 10-minutengesprekken. Die was ik even vergeten...
Gast- Gast
Mijn weekend was leuk en gezellig, zaterdag kwam er een vriend langs die lang is gebleven. We hebben veel gelachen en we zijn nog naar de speeltuin geweest met onze zoon.
Zondag kwam Nonnevot en haar zoontje naar ons toe en zijn we naar een leuk park geweest + speeltuin. We hebben heel goed en fijn gepraat en onze zoontjes leuk gespeeld. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alleen nu is het maandag en nu begint voor mijn gevoel de ellende weer..
Zondag kwam Nonnevot en haar zoontje naar ons toe en zijn we naar een leuk park geweest + speeltuin. We hebben heel goed en fijn gepraat en onze zoontjes leuk gespeeld. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alleen nu is het maandag en nu begint voor mijn gevoel de ellende weer..
Gast- Gast
Wat een eikel zeg! Lijkt me echt niet leuk.
Wat een botte zakChocolate Cookie schreef:Mijn volleybalcrush die heeft op een botte en kinderachtige manier duidelijk gemaakt mij absoluut niet leuk te vinden en zal ook zeker nooit verliefd op mij willen worden en ga zo nog maar even door.
Gast- Gast
@ Maple & VC: Inderdaad. En dan zie ik hem helaas ook nog eens iedere week. Joepie.
Ik citeer nog even een stukje uit het gesprek toen bij mij eigenlijk de stoppen doorschoten maar probeerde het niet te laten merken:
(21:11) Hij..: nee maar je moet gewoon niet verliefd op me gaan worden dat wil ik niet!
(21:12) Ik: en waarom dan niet? (puur nieuwsgierigheid)
(21:12) Hij..: jah gewoon ik zal niet verliefd op jou worden!
(21:12) Ik: hoef je niet zo aanvallend te reageren...
Ik citeer nog even een stukje uit het gesprek toen bij mij eigenlijk de stoppen doorschoten maar probeerde het niet te laten merken:
(21:11) Hij..: nee maar je moet gewoon niet verliefd op me gaan worden dat wil ik niet!
(21:12) Ik: en waarom dan niet? (puur nieuwsgierigheid)
(21:12) Hij..: jah gewoon ik zal niet verliefd op jou worden!
(21:12) Ik: hoef je niet zo aanvallend te reageren...
Chocolate Cookie- Ratel
CC, wat bot zeg
Storm, fijn dat je weekend leuk was
Mijn weekend was ook wel leuk, zaterdag heb ik geshopt en `s avonds zou ik ff op stap gaan maar het is uiteindelijk toch half 3 geworden Gisteren lekker een lamballendag gehad en niet veel gedaan behalve het huisje wat opgeruimd.
Storm, fijn dat je weekend leuk was
Mijn weekend was ook wel leuk, zaterdag heb ik geshopt en `s avonds zou ik ff op stap gaan maar het is uiteindelijk toch half 3 geworden Gisteren lekker een lamballendag gehad en niet veel gedaan behalve het huisje wat opgeruimd.
Gast- Gast
Gewoon doodnegeren, zo'n idioot is jou niet waard.
Ik lees een soort vorm van kinderlijke onhandigheid, geloof ik. Volgens mij bedoelt hij het niet zo slecht? Maar 't komt wel rauw op je dak.
Gast- Gast
Ik vond het niet bepaald aardig van hem nee. Zo ging het hele gesprek ook nog verder. Ik heb nu ook echt zoiets van: zo praat je niet tegen mij en dat zul je nog wel merken ook.
Chocolate Cookie- Ratel
Hahaha, mijn katten zijn speels achter elkaar aan aan het rennen, vind ik altijd zo leuk Alleen C. wilde wegrennen en vergat even dat er een deurpost op z'n route lag
Gast- Gast
Nee inderdaad. Maar hij wil wel vrienden zijn. Nou noooooo the fucking way! (Hij wil toch sowieso al geen leuke dingen doen dus waar hij dan vriendschap op basseerd is mij een raadsel)VeryCherry schreef:Gewoon doodnegeren, zo'n idioot is jou niet waard.
Chocolate Cookie- Ratel
Hoi! Even een berichtje om te laten weten dat het hier zonnig en warm is. Vanaf vandaag wordt het als het goed is 28 graden tot we naar huis gaan. Heerlijk! Ik heb alleen wel een ontsteking in mijn mond, groot gat, zeer pijnlijk, dus ik leef op pijnstillers. Verder alles goed! Tot gauw, dames!
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Nee inderdaad. Maar hij wil wel vrienden zijn. Nou noooooo the fucking way! (Hij wil toch sowieso al geen leuke dingen doen dus waar hij dan vriendschap op basseerd is mij een raadsel)VeryCherry schreef:Gewoon doodnegeren, zo'n idioot is jou niet waard.
Omg... klinkt echt alsof hij alleen vrienden wil zijn op Hyves ofzo omdat zijn vriendlijst dan gevuld is :S
CC, ik vind de tekst die je plaatst niet zo bot overkomen hoor. Weet natuurlijk niet hoe de rest van het gesprek is gegaan. Maar misschien impreteer jij het gesprek als bot terwijl hij gewoon duidelijk wil maken dat het niks tussen jullie kan/gaan worden.
Gast- Gast
Fijne vakantie Alex, Hoop dat je mond snel over is!
CC.
CC.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Je zit daar goed hoor, hier regent het Geniet ervan!Alex schreef:Hoi! Even een berichtje om te laten weten dat het hier zonnig en warm is. Vanaf vandaag wordt het als het goed is 28 graden tot we naar huis gaan. Heerlijk! Ik heb alleen wel een ontsteking in mijn mond, groot gat, zeer pijnlijk, dus ik leef op pijnstillers. Verder alles goed! Tot gauw, dames!
Vervelend van je ontsteking in je mond...
Gast- Gast
Goed om te horen Alex, ben jaloers! Behalve op het gat in je mond dan, klinkt pijnlijk...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: