Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

klokslag 5:45 wakker!

3 plaatsers

Ga naar beneden

klokslag 5:45 wakker! Empty klokslag 5:45 wakker!

Bericht  holaagirl zo 15 mei 2011 - 17:27

hallo!
N. Slaapt sinds kort een beetje door, waar wij heel blij mee zijn. 19:30 gaat hij naar bed en slaapt (als 't meezit zonder onderbrekingen) door tot klokslag 5:45 uur.
Het wijkt geen 5minuten af! Ondanks dat ik blij ben dat hij dit redt, zou ik graag willen dat' ie het iets later maakt! 6:30 zou al fijn zijn!
Maar gaat dit lukken? Al leg ik hem later op bed, het maakt niet uit. Hij heeft zijn ritme. Ook de honger is het volgens mij niet echt...
Tips? (behalve het accepteren ervan....)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klokslag 5:45 wakker! Empty Re: klokslag 5:45 wakker!

Bericht  Mida4you zo 15 mei 2011 - 19:38

Hoi Holaagirl,

Helaas zijn er geen tips voor want ik heb precies hetzelfde gehad. Z. was klokslag 05.30 uur wakker. Ik kon haar later naar bed doen, vermoeider maken maar niets hielp. Dit heeft ze 2 maanden volgehouden en sinds een halve maand slaapt ze nu door tot 06.30/ 07.00 uur smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 19:45

Wat wij eigenlijk altijd doen is op een vaste tijd ontbijten. Elke ochtend om 7 uur op zijn vroegst, of hij nou om half 6 wakker wordt of om 7 uur. Geen idee of het werkt, maar zijn maagje went wel aan ontbijt om 7 uur. Dus echt wakker van de honger wordt hij niet.

Overigens heeft mijn zoontje ook heel lang zo'n periode gehad (en nu eigenlijk weer) dat ie elke keer heel vroeg wakker werd. Hoe laat hij ook naar bed gebracht werd...

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 15 mei 2011 - 23:50

Ik snap dat het heel vervelend is. Hoe lang is dit nu al zo? Misschien verandert het vanzelf nog hoor.. ze gaan natuurlijk door allemaal fases heen. Ook dit zal waarschijnlijk een fase zijn. Net zoals dat wij in de fase zitten dat onze N. 's nachts nog wakker wordt, meestal tussen 3 en 4. Dan is ze ook echt een tijd wakker en duurt het ruim een uur tot zelfs 3 uur voordat ze weer slaapt. Wij houden onszelf voor dat het ook een fase is, ook al begint het nu wel lang te duren (een aantal maanden).

Succes in ieder geval!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 23:53

Dat is natuurlijk wel heel vroeg. Toen mijn dochter van die leeftijd was en nog niet zo heel lang doorsliep, deed ik haar gewoon later naar bed, zodat ik zelf niet de volgende dag voor dag en dauw mijn bed uit moest.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: