Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Hij: mocht je amsterdam te erg missen dan mag je altijd een wijntje op mn dakterras komen doen.
HijL ik ben de beroerdste niet.
Ik: nobel ros!
Hij: ik weet niet of mij een paard noemen nou gaat helpen
Whaha
HijL ik ben de beroerdste niet.
Ik: nobel ros!
Hij: ik weet niet of mij een paard noemen nou gaat helpen
Whaha
Gast- Gast
Storm schreef:Doen, ik vind ABE niet mooi, omdat ik het in mijn hoofd uitspreek als Abee.
Maar je zult me als afkorting nog steeds ABE noemen, dus dan blijf ik Abee. Toch?
Gast- Gast
Smikkell schreef:De afwas is klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Zo, welke klusjes wilde ik nog meer doen dit weekend..
zuigen!!! heel lang en goed zuigen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Die is gewaagd aan jou Reva!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja dat wel, maar dan lijkt het al anders omdat er dan naast je avatar geen ABE meer staat, maar AngelBlueEyes.ABE schreef:Storm schreef:Doen, ik vind ABE niet mooi, omdat ik het in mijn hoofd uitspreek als Abee.
Maar je zult me als afkorting nog steeds ABE noemen, dus dan blijf ik Abee. Toch?
Gast- Gast
Krijg nu 'echte meisjes in de jungle' beelden in mijn hoofd: Extensions die rondvliegen... Nepnagels die afbreken...Storm schreef:Nou geloof me, als je d'r kwaad maakt...ProudMama schreef:Zo komt ze helemaal niet over...Storm schreef:Ja dat is echt een agressief meisje joh.ProudMama schreef:Door Nonnevot?Storm schreef:Ik ga slapen zometeen, ben echt gesloopt.
Gast- Gast
Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben!Reva schreef:May schreef:Ik heb precies hetzelfde Sjaan. Online kom ik gewoon niet de juiste mannen tegen, en irl kom ik helemaal geen interessante mannen tegen. Ook omdat ik inderdaad niet bij clubjes zit, uitga etc.
Amen.
En ik probeer echt altijd zo lang mogelijk uit te stellen dat ik vertel dat ik wat mankeer. Juist om credits op te bouwen. Maar er komt onherroepelijk een punt waarop je aan elkaar vraagt 'En... wat doe je zoal in het dagelijks leven?' en dan kan ik er niet meer onderuit komen. Ik vertel dat ik vrijwilligerswerk doe enzo en dan moet je toch vertellen ('verantwoorden') waarom je geen 'echte baan' hebt. En dát is het punt waarop ik geblockt word.
Afgelopen zomer nog: kei-leuke jongen op paiq gesproken maar ik ging op vakantie dus we waren steeds niet tegelijk online (ik 's morgens om het weer te checken en hij 's avonds als hij thuis was uit zijn werk). Het waren dus vooral berichtjes die we naar elkaar stuurden. Hij vertelde dat hij op zoek was naar een baan in de zorg omdat hij graag met mensen omging. Nou mooi, dacht ik nog. Dat werkt vast in mijn voordeel! Ik heb bewust die week nog niets verteld over mijn situatie. Na mijn vakantieweek sprak ik hem voor het eerst live op paiq, dus echt als chat. Tóen kwam het moment dt ik hem vertelde over mijn handicap. Twee tellen later zei hij: 'tja ik ga maar eens slapen, morgen weer vroeg op' (ahum, het was amper 21u en hij was vaker veel later online!) maar goed, dat kan een keer gebeuren. Vanaf dat moment was hij iedere avond online, maar negeerde mijn berichtjes. En na een week was ik uit zijn contactpersonenlijst verdwenen.
Loser, of niet?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ExpressoB schreef:ABE schreef:Nee! Dus delen, ExpressoB!
hahahaha heb nog wel genoeg over hoor
Ja, daarom. Ik heb je al in je eentje Shoarma laten eten, maar daar was wel het limiet hoor!
Gast- Gast
ProudMama schreef:ExpressoB: Heb wel jouw foto gemist...
huh?! hoe kom je daarbij dan? ik weet van niks!
Storm schreef:Ja dat wel, maar dan lijkt het al anders omdat er dan naast je avatar geen ABE meer staat, maar AngelBlueEyes.ABE schreef:Storm schreef:Doen, ik vind ABE niet mooi, omdat ik het in mijn hoofd uitspreek als Abee.
Ik zal eens kijken wat Admin hierover te zeggen heeft. Ze heeft immers deze naam ook voor mij bedacht.
Gast- Gast
Dat wou ik dus ook zeggen. Alles wat afgekort kan worden, wordt hier ook afgekort. Dus we zullen je hoe dan ook ABE blijven noemenMay schreef:Ik denk dat je beter ABE kan houden, daar wordt het toch wel tot afgekort!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jammer, je trapt er niet in . Ben wel benieuwd naar jou.ExpressoB schreef:ProudMama schreef:ExpressoB: Heb wel jouw foto gemist...
huh?! hoe kom je daarbij dan? ik weet van niks!
Gast- Gast
+1. Jammer dat mensen zo oppervlakkig zijn zeg!!Storm schreef:Sjaantje, jemig dat moet wel kwetsend voor jou zijn....
Gast- Gast
Waarom maak je haar dan ook kwaad?Storm schreef:Nou geloof me, als je d'r kwaad maakt...ProudMama schreef:Zo komt ze helemaal niet over...Storm schreef:Ja dat is echt een agressief meisje joh.ProudMama schreef:Door Nonnevot?Storm schreef:Ik ga slapen zometeen, ben echt gesloopt.
Gast- Gast
Da's wel een goede vraag ja...Smikkell schreef:Waarom maak je haar dan ook kwaad?Storm schreef:Nou geloof me, als je d'r kwaad maakt...ProudMama schreef:Zo komt ze helemaal niet over...Storm schreef:Ja dat is echt een agressief meisje joh.ProudMama schreef:Door Nonnevot?Storm schreef:Ik ga slapen zometeen, ben echt gesloopt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:+1. Jammer dat mensen zo oppervlakkig zijn zeg!!Storm schreef:Sjaantje, jemig dat moet wel kwetsend voor jou zijn....
Ja, echt dom. Ik ga het eens proberen denk ik, ben wel benieuwd
Gast- Gast
Je hebt er niet veel voor nodig om Nonnevot kwaad te krijgen, een scheet laten en dan is ze al agressief.Smikkell schreef:Waarom maak je haar dan ook kwaad?Storm schreef:Nou geloof me, als je d'r kwaad maakt...ProudMama schreef:Zo komt ze helemaal niet over...Storm schreef:Ja dat is echt een agressief meisje joh.ProudMama schreef:Door Nonnevot?Storm schreef:Ik ga slapen zometeen, ben echt gesloopt.
Gast- Gast
ABE schreef:ExpressoB schreef:ABE schreef:Nee! Dus delen, ExpressoB!
Ja, daarom. Ik heb je al in je eentje Shoarma laten eten, maar daar was wel het limiet hoor!
als je tussen de regels door had gelezen....heb uiteindelijk geplaatst dat ik geen shoarma heb gegeten haha
Reva schreef:Fairytale schreef:ProudMama schreef:En koosnaampjes.Reva schreef:Nou ik heb warrempel (schrijf je datzo?) een leuk gesprek op paaaaaaiqqqieeee
Ook een regel. Altijd -ie
haha paiqIE is best leuk hoor haha die man van 2 kamers verder komt er vandaan
Ik zie opeens mogelijkheden.
uh uh uh die is van mij
maar sjaan mannen zijn gewoon stom af en toe vraag ik me af hoe het kan dat de meeste mannen zulke botte boeren zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
ExpressoB schreef:ABE schreef:ExpressoB schreef:ABE schreef:Nee! Dus delen, ExpressoB!
als je tussen de regels door had gelezen....heb uiteindelijk geplaatst dat ik geen shoarma heb gegeten haha
Gooi naar mij! Gooi naar mij! Ik heb trek en zwaar de behoefte aan shoarma met knof!
Gast- Gast
Slaap lekker, Storm! Laat de Hematomen maar helen. (Sja, je kijkt Peter R. of je kijkt het niet. )
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: