Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Reev, dat is niet zeuren, dat is meedenken. En ik denk dat je best een goed punt hebt!
Maple, wat leuk!
Maple, wat leuk!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Ladies, ik heb morgen een heuse ballonvouwcursus
ff serieus haha
met die ballonnen waar je dieren mee kunt vouwen?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Maple schreef:Ladies, ik heb morgen een heuse ballonvouwcursus
ff serieus haha
Nee, met condooms.
Gast- Gast
Ja, haha!ExpressoB schreef:Maple schreef:Ladies, ik heb morgen een heuse ballonvouwcursus
ff serieus haha
Gast- Gast
haha ik moest er ook ff 3 keer over nadenken. Ik dacht aan een soort wensballonnen die je dan moest vouwen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Grrrrrrrrrrrr ik heb té vaak op zo'n kort stukje tekst de naam van ons koor staan ben nog even aan het puzzelen...
haha lekker bijdehand:P ballonvouwcursus klinkt ook wel een beetje gekReva schreef:ExpressoB schreef:Maple schreef:Ladies, ik heb morgen een heuse ballonvouwcursus
ff serieus haha
Nee, met condooms.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Willen jullie nog een keer keuren??
*knip weg*
*knip weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 15 mei 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Ziet er goed uit!
Ik heb vandaga véél te weinig gedronken (om precies te zijn één kop thee, één glas water en drie slokken uit de kraan), wilde eigenlijk even een halfliterflesje water pakken, maar heb geen zin... Ben in een luie mood vandaag.
Edit: Oh, en eten was al niet veel beter, bedenk ik me nu. 3 crackers, wat chipjes en twee kleine pitabroodjes met een beetje shoarma, over de hele dag.
Ik heb vandaga véél te weinig gedronken (om precies te zijn één kop thee, één glas water en drie slokken uit de kraan), wilde eigenlijk even een halfliterflesje water pakken, maar heb geen zin... Ben in een luie mood vandaag.
Edit: Oh, en eten was al niet veel beter, bedenk ik me nu. 3 crackers, wat chipjes en twee kleine pitabroodjes met een beetje shoarma, over de hele dag.
Laatst aangepast door Maple op zo 15 mei 2011 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple wat is het recept van die chocotorentjes heb zin om iets te maken maar geen eieren in huis, dat leek me wel een lekker idee. Want choco is er wel of heb je daar plastic folie bij nodig?
Minx- Lady Post-a-lot
Lekker origineel ben jijReva schreef:ProudMama schreef:Ik zeg: Niks meer aan doen Sjaan!
Ik ook!
Gast- Gast
Nee, zo is ie wel goed he? Ben er zelf ook tevreden over! Heb de kop ook nog wat aangepast want het gaat tenslotte om Ernest en wij zijn achtergrond. Zal het eens gaan rondmailen naar iedereen, benieuwd naar de reacties
enne... als jullie kaartjes willen bestellen.... je weet waar je wezen moet he
enne... als jullie kaartjes willen bestellen.... je weet waar je wezen moet he
Fairytale schreef:Maple wat is het recept van die chocotorentjes heb zin om iets te maken maar geen eieren in huis, dat leek me wel een lekker idee. Want choco is er wel of heb je daar plastic folie bij nodig?
Rocky roads bedoel je? Even googelen, sorry, heb even niet zoveel zin om te gaan tikken Heb je marshmallows? En folie is idd handig
Ik moet het recept maar als handtekening gaan neerzetten hier, denk ik
Gast- Gast
Ik zou doen: per (verkocht) kaartje GAAT er 5 euro naar het koor. Is dat niet beter?ProudMama schreef:Ik zeg: Niks meer aan doen Sjaan!
Gast- Gast
Maple schreef:Fairytale schreef:Maple wat is het recept van die chocotorentjes heb zin om iets te maken maar geen eieren in huis, dat leek me wel een lekker idee. Want choco is er wel of heb je daar plastic folie bij nodig?
Rocky roads bedoel je? Even googelen, sorry, heb even niet zoveel zin om te gaan tikken Heb je marshmallows? En folie is idd handig
Ik moet het recept maar als handtekening gaan neerzetten hier, denk ik
ja dank je, alleen de naam is al handig daar kon ik niet opkomen. Hmm folie ook niet mss maar gewoon met een stukje platich proberen. Ja we hebben marshmallows haha die wel maar geen eieren
Minx- Lady Post-a-lot
Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Gast- Gast
Whaha dat 'verkocht' heb ik er inmiddels al tussen gezet ja maar is 'gaat' beter? *denkdenk* hmm ja je hebt denk ik wel gelijk... zal t veranderen.Smikkell schreef:Ik zou doen: per (verkocht) kaartje GAAT er 5 euro naar het koor. Is dat niet beter?ProudMama schreef:Ik zeg: Niks meer aan doen Sjaan!
PM, tis vlak bij nijmegen dus voor jou wel ver weg ja!
+1! Dat duurt inderdaad niet lang meer, Smikkie!ProudMama schreef:Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Ja, belofte maakt schuld. Maar ik ben net heel druk geweest met afwassen ipv forummen (TROTS )ProudMama schreef:Als je aan de 10.000 punten zit moet je wel trakteren he?!Smikkell schreef:??ProudMama schreef:Euh... Smikkell...??
Gast- Gast
Type vervoer Vertrek Aankomst ReistijdSjaantje schreef:Whaha dat 'verkocht' heb ik er inmiddels al tussen gezet ja maar is 'gaat' beter? *denkdenk* hmm ja je hebt denk ik wel gelijk... zal t veranderen.Smikkell schreef:Ik zou doen: per (verkocht) kaartje GAAT er 5 euro naar het koor. Is dat niet beter?ProudMama schreef:Ik zeg: Niks meer aan doen Sjaan!
PM, tis vlak bij nijmegen dus voor jou wel ver weg ja!
Auto- zonder vertraging 21:06 22:18 01:13
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: