Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Eerste keer Storm? Of zijn jullie al langer vriendinnen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk!Storm schreef:Zo, Nonnevot is net weg en het was heel gezellig
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dit was de eerste keer dat we hebben afgesproken en ik hoop dat er nog vele afspraken volgen, want ik vond het heel leuk.
Gast- Gast
ik wil ook wel een keer naar de set van gtst puh haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zijn de vriezer aan het ontdooien maar men wat komt daar een ijs uit. Echt super veel
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Niemand die even zijn mening wil geven over mijn 'flyer'?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik vind hem mooi Sjaan!
Zwoesj- Ratel
Fairytale schreef:Zijn de vriezer aan het ontdooien maar men wat komt daar een ijs uit. Echt super veel
stop het in zn onderbroek:P
Maar issie ook duidelijk en overzichtelijk? Als jij dit onder ogen krijgt, zou je het dan leuk vinden om te komen kijken en weet je wat je moet doen om aan kaartjes te komen?Zwoesj schreef:Ik vind hem mooi Sjaan!
Ik twijfel ook nog of ik mijn telefoonnummer erbij zal zetten...
Maar Sjalalaan, als ik het nu wel goed begrijp (haha), bestellen mensen dus kaarten bij jou via de mail? Dan zou ik in die mail (nogmaals) verwoorden dat ze op 1 of andere manier contant moeten betalen en dat geld bij jou (al dan niet via via) moet komen.
Gast- Gast
Omdat ik dacht dat dat zo heet 'betaling à contant' of kan 'betaling contant' ook? Hmm nu ga ik twijfelen...Storm schreef:Sjaan, waarom zet je er á contant op en niet gewoon contant?
Ik vind jullie foto erg uitnodigend, is erg vrolijk!
En je kunt, zodra mensen mailen met het verzoek om een bestelling, een mail erachteraan sturen met contant betalen enz. Anders krijg je teveel tekst, en dat maakt hem minder mooi en onoverzichtelijk
En je kunt, zodra mensen mailen met het verzoek om een bestelling, een mail erachteraan sturen met contant betalen enz. Anders krijg je teveel tekst, en dat maakt hem minder mooi en onoverzichtelijk
Zwoesj- Ratel
Betaling contant staat mooier
Ik kan de rechterkant van de poster niet zien, trouwens.
Gast- Gast
hahaha lach me rot om carlo
Reva schreef:Maar Sjalalaan, als ik het nu wel goed begrijp (haha), bestellen mensen dus kaarten bij jou via de mail? Dan zou ik in die mail (nogmaals) verwoorden dat ze op 1 of andere manier contant moeten betalen en dat geld bij jou (al dan niet via via) moet komen.
Precies, nu snap je het Ik ben degene die de kaartjes heeft, maar de koorleden kunnen iedereen vragen om te komen en kaartjes te kopen. Het geld moet echter bij mij terecht komen en dan kan ik de kaartjes aan de 'koper' geven. Al dan niet via-via. Maar het mag dus ook wel via mail, alleen is dan de vraag hoe ik het geld krijg.
Zal ik mijn mailadres weglaten en erop zetten: bestel je kaarten via de leden van S.p.arkle?
Sjaantje schreef:Reva schreef:Maar Sjalalaan, als ik het nu wel goed begrijp (haha), bestellen mensen dus kaarten bij jou via de mail? Dan zou ik in die mail (nogmaals) verwoorden dat ze op 1 of andere manier contant moeten betalen en dat geld bij jou (al dan niet via via) moet komen.
Precies, nu snap je het Ik ben degene die de kaartjes heeft, maar de koorleden kunnen iedereen vragen om te komen en kaartjes te kopen. Het geld moet echter bij mij terecht komen en dan kan ik de kaartjes aan de 'koper' geven. Al dan niet via-via. Maar het mag dus ook wel via mail, alleen is dan de vraag hoe ik het geld krijg.
Zal ik mijn mailadres weglaten en erop zetten: bestel je kaarten via de leden van S.?
Ja, dat zou ik doen!
Gast- Gast
Maple schreef:Betaling contant staat mooier
Moet je even tegelijk op Ctrl en - drukken.
Gast- Gast
Zat ik ook al mee, maar de tekst moet niet te hoog worden want ik wil voorkomen dt onze hoofden wegvallen op de foto.Reva schreef:En eerlijk gezegd zou ik een enter doen na 'plaats:' en 'Grave'.
Maple, issie te groot voor jou? Ik zie de poster namelijk wel helemaal in beeld en volgens mij anderen ook, gezien de opmerkingen.
Mag ik nog meer zeuren?? Eigenlijk vind ik het als je snel leest net lijken of de kaartjes 5 euro kosten
Ik zou het zo doen
Op 28 mei 2011 vindt er in O.
een bijzonder optreden plaats:
Cabaratier EB treedt op
met popkoor S uit G!
Bestel snel je kaarten bij de leden van S!*
En dan gewoon over de gehele onderkant
*De kaarten kosten 17 euro per stuk, hiermee steunt u S. met 5 euro per kaartje.
En als je met ruimte zit alleen een enter tussen popkoor uit G! En het 'Bestel blabla'
Anders is het zo'n lap..
Ik zou het zo doen
Op 28 mei 2011 vindt er in O.
een bijzonder optreden plaats:
Cabaratier EB treedt op
met popkoor S uit G!
Bestel snel je kaarten bij de leden van S!*
En dan gewoon over de gehele onderkant
*De kaarten kosten 17 euro per stuk, hiermee steunt u S. met 5 euro per kaartje.
En als je met ruimte zit alleen een enter tussen popkoor uit G! En het 'Bestel blabla'
Anders is het zo'n lap..
Laatst aangepast door Reva op zo 15 mei 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: