Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:52

Reva schreef:
ProudMama schreef:
Maple schreef:Ik zie ineens dat we twee Suusen hebben. En een ProudMama en een ProudMom. Ik haat namen de zoveel op elkaar lijken....

Zelfs Reva en Reeza haal ik nog wel eens door elkaar laughcry
Ik was eerder hoor!! Cool

Ik was niet eerder, maar ik ben gewoon beter.
cheers

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 6:52

ProudMama schreef:
Zwoesj schreef:Wat komen er ineens mannen op het forum? Ik zie het topic over meisje worden, bij vriendin gezocht vraagt iemand ineens om een maatje, en als ik bij laatst geregistreerde gebruiker kijk, dan zie ik een Sander staan... scratch
Doordat ze op Twitter actief zijn?

Je zou het bijna denken. Wat moet je als man op een vrouwenforum vraag ik me dan af..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Suus zo 15 mei 2011 - 6:52

Ik zat net te denken om mijn naam te veranderen in Smikkel, heel anders dan Smikkell toch? angel
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:53

Snikkell Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 6:56

Reva schreef:Snikkell Very Happy

HAHAHHHAHAHAHA

elke keer dan loopt mijn wasbak leeg, na een tijdje...dan is die stop toch gewoon niet goed?!
hij past er wel goed in maar toch ff later loopt ie leeg
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:56

Da's toch best erg...

Cruiseschip met Nederlanders in problemen
Uitgegeven: 15 mei 2011 16:25
Laatst gewijzigd: 15 mei 2011 17:09

HOOFDDORP - Het cruiseschip De Opera van de Italiaanse rederij MSC Cruises zou al twee dagen met motorpech op de Baltische Zee ronddobberen. Het schip, met ruim tweeduizend opvarenden aan boord, kan geen kant op.
Onder hen bevindt zich een onbekend aantal Nederlanders. Het schip wacht nu op sleepboten om naar de haven van Visby op het Zweedse eiland Gotland te worden vervoerd.

Een Nederlandse woordvoerster van de rederij in Hoofddorp bevestigde dat het cruiseschip motorpech heeft. Volgens haar zijn de motoren sinds zondagochtend uitgevallen.

De Nederlandse opvarende Herman Kolleman uit Heerhugowaard meent dat het schip al twee dagen ronddobbert. Omdat er geen elektra meer aan boord is, is de riolering verstopt geraakt waardoor de stank ondraaglijk zou zijn, zo vertelde hij zondagmiddag.

''De hygiëne aan boord begint alarmerend te worden. Ik zie al verschillende mensen plassend in hoekjes staan omdat ze niet meer naar het toilet kunnen. Ook gooien mensen plastic zakjes met hun ontlasting overboord’’, vertelt Kolleman, die de reis met zijn vrouw maakt.

Motor

Hij zegt dat de hoofdmotor twee dagen geleden explodeerde. De kapitein probeerde toen met één motor verder te varen, maar toen die het ook begaf, kon De Opera geen kant meer op, weet Kolleman.

Waarom de kapitein niet direct hulp inschakelde, is Kolleman onduidelijk. ''Omdat het allemaal zo lang duurde voordat er actie werd ondernomen, zijn er handtekeningen verzameld voor de kapitein. Wij willen dat sleepboten ons komen wegslepen."

De woordvoerster van de rederij zei later dat die slepers inmiddels onderweg zijn. Maandagochtend zou het gehavende schip in Zweden aankomen. Inmiddels is er een team van MSC Cruises naar Zweden onderweg om de passagiers dan bij te staan

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 6:56

Wie denkt even met mij mee?
Over 2 weken hebben wij met ons koor een optreden samen met een cabaretier in een klein theater hier in de buurt. Nu heb ik het op me genomen om voor onze vereniging kaartjes te verkopen omdat dan 5,- per verkocht kaartje voor ons koor is. Ik ben een flyer aan het maken, een jpg, die ik naar onze leden ga mailen en zij kunnen dat dan weer aan hun vrienden of familie doorsturen.

Hoe verwoord ik nou zonder er al teveel tekst aan vuil te maken, dat een kaartje contant betaald moet worden en dat dat contante geld bij MIJ terecht moet komen?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 6:59

DIIIIIIIT IISSSSSSS MIIIIJN CLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUB MIIIIIJN CLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBB DIIIIIIT IIIIIIS DEEEEE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOISSSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEE CLUUUUUUB VAAAAAAN ALLLLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 6:59

Maple schreef:Da's toch best erg...

Cruiseschip met Nederlanders in problemen
Uitgegeven: 15 mei 2011 16:25
Laatst gewijzigd: 15 mei 2011 17:09

HOOFDDORP - Het cruiseschip De Opera van de Italiaanse rederij MSC Cruises zou al twee dagen met motorpech op de Baltische Zee ronddobberen. Het schip, met ruim tweeduizend opvarenden aan boord, kan geen kant op.
Onder hen bevindt zich een onbekend aantal Nederlanders. Het schip wacht nu op sleepboten om naar de haven van Visby op het Zweedse eiland Gotland te worden vervoerd.

Een Nederlandse woordvoerster van de rederij in Hoofddorp bevestigde dat het cruiseschip motorpech heeft. Volgens haar zijn de motoren sinds zondagochtend uitgevallen.

De Nederlandse opvarende Herman Kolleman uit Heerhugowaard meent dat het schip al twee dagen ronddobbert. Omdat er geen elektra meer aan boord is, is de riolering verstopt geraakt waardoor de stank ondraaglijk zou zijn, zo vertelde hij zondagmiddag.

''De hygiëne aan boord begint alarmerend te worden. Ik zie al verschillende mensen plassend in hoekjes staan omdat ze niet meer naar het toilet kunnen. Ook gooien mensen plastic zakjes met hun ontlasting overboord’’, vertelt Kolleman, die de reis met zijn vrouw maakt.

Motor

Hij zegt dat de hoofdmotor twee dagen geleden explodeerde. De kapitein probeerde toen met één motor verder te varen, maar toen die het ook begaf, kon De Opera geen kant meer op, weet Kolleman.

Waarom de kapitein niet direct hulp inschakelde, is Kolleman onduidelijk. ''Omdat het allemaal zo lang duurde voordat er actie werd ondernomen, zijn er handtekeningen verzameld voor de kapitein. Wij willen dat sleepboten ons komen wegslepen."

De woordvoerster van de rederij zei later dat die slepers inmiddels onderweg zijn. Maandagochtend zou het gehavende schip in Zweden aankomen. Inmiddels is er een team van MSC Cruises naar Zweden onderweg om de passagiers dan bij te staan

Dan baal je flink... Echt geflipt.
Ze mogen trouwnes hun bronnen wel laten checken, MSC is niet Italiaans maat Zwitsers (en zover mijn nutteloze bijdrage)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:01

Ik zat nog te denken, volgens mij zat mijn ex-collega aan boord, maar bedacht me later dat die pas in juni ging. Maar het zal je vakantie maar zijn...

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 7:02

Ja dan is je vakantie flink in het water gevallen. Past wel mooi in het topic naarste vakantie...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:03

Sjaantje schreef:Wie denkt even met mij mee?
Over 2 weken hebben wij met ons koor een optreden samen met een cabaretier in een klein theater hier in de buurt. Nu heb ik het op me genomen om voor onze vereniging kaartjes te verkopen omdat dan 5,- per verkocht kaartje voor ons koor is. Ik ben een flyer aan het maken, een jpg, die ik naar onze leden ga mailen en zij kunnen dat dan weer aan hun vrienden of familie doorsturen.

Hoe verwoord ik nou zonder er al teveel tekst aan vuil te maken, dat een kaartje contant betaald moet worden en dat dat contante geld bij MIJ terecht moet komen?

Graag contant betalen bij Sjaan nerd
Of lees ik verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 7:05

OMG die vent op sbs6 NU

82 tattoos van julia roberts
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 7:05

Reva schreef:
Sjaantje schreef:Wie denkt even met mij mee?

Graag contant betalen bij Sjaan nerd
Of lees ik verkeerd?

Bedankt voor het meedenken. Je leest niet verkeerd maarik heb het niet helder verwoord. Als koorlid Truusje dit mailt naar haar familie en iemand daarvan wilt een kaartje bestellen, moet tóch dat geld bij mij komen want ik heb de kaartjes in beheer. Dan zou familielid dus aan koorlid Truusje moeten betalen zodat Truusje het aan mij kan geven. Beetje omslachtig, dat weet ik... maar we krijgen zo wel 5,- per kaartje.

Ik ga zo even de flyer plaatsen, wil ik graag van jullie weten of ie duidelijk is!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mida4you zo 15 mei 2011 - 7:06

ExpressoB schreef:OMG die vent op sbs6 NU

Ja ik heb het ook op staan. Bizar!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 7:07

Marco als Kiss...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Bericht  Try zo 15 mei 2011 - 7:08

Kan je er niet bijzetten: "Gelieve contant te betalen bij uw contactpersoon" Diegene heb jij natuurlijk goed geinformeerd over de gang van zaken en jou het geld betalen. OF, je zet er gewoon op dat het 5 euro is, en dan zeg je tegen je koor dat zij het geld aan jou moeten betalen voor elk verkocht kaartje smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Try zo 15 mei 2011 - 7:09

Mirjam4you schreef:
ExpressoB schreef:OMG die vent op sbs6 NU

Ja ik heb het ook op staan. Bizar!!
+1
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Try zo 15 mei 2011 - 7:09

Oh, en ik heb een pizza en 2 strongbows op in 15 minuutjes Embarassed
het kan dus zijn dat ik gek ga typen Wink

Laatst aangepast door Try op zo 15 mei 2011 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:09

Graag geld contant betalen aan één van de koorleden?

En dan met de koorleden bespreken dat zij het geld maar aan jou geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:10

Try schreef:Oh, en ik heb een pizza en 2 strongbows op in 15 minuutjes Embarassed

Van die 5%? :shock: Ideaal!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 7:11

wie heeft er een LG telefoon? hij komt uit de Arena..

heb 'm liggen....maar heb er niks aan
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 7:12

Zwoesj schreef:Marco als Kiss...

ja knap gedaan

ben benieuwd naar dat jongetje met de tv kantine
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 7:13

*knip weg*

Het streepje op de a van á contant is verkeerd he? Hmm nu ik deze post typ, krijg ik inderdaad spellingcontrole. Dus dat ga ik nog veranderen. Ook in het stukje tekst links zie ik een tikfout staan (een = ipv een -) maar dat heb ik ook al veranderd.

Op- of aanmerkingen zijn welkom! Niet quoten want ik haal hem zo weer weg omdat er andere mensen op staan.

Laatst aangepast door Sjaantje op zo 15 mei 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Try zo 15 mei 2011 - 7:14

Reva schreef:
Try schreef:Oh, en ik heb een pizza en 2 strongbows op in 15 minuutjes Embarassed

Van die 5%? :shock: Ideaal!
Tja, zonder ontbijt en lunch, en een super gebrek aan slaap.. En dan binnen 15 min, dan wil het wel. Ik denk dat, als ik zo doorga, na mijn 3e wel licht aangeschoten ben smile Grappig want als ik uitga enzo kost 't me heel wat meer Rolling Eyes
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud