Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
nagellak1 Vandaag om 15:32
.[b]hoi ik ben iemand die ervan droomt om eens in een meisje:-d veranderd te worden wil je me hiermee helpen .
.[b]hoi ik ben iemand die ervan droomt om eens in een meisje:-d veranderd te worden wil je me hiermee helpen .
Gast- Gast
Maple schreef:Afwasborsten? Die van mij geven ooit misschien eens melk, maar die van jou doen de afwas?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Niets is meer vreemd.ProudMama schreef:O help... watvoor figuur heeft zich nu weer aangemeld hier
Gast- Gast
Ik heb trek in een quiche. Maar een vega. Alleen zonder halve bomen aan groentedingen erin.
Gast- Gast
Ik wou juist opbiechten dat ik vandaag een Reva-dag heb. Straks toch eens kijken of ik ook afwasborsten heb.
Jullie beheersen teveel mijn leven
Jullie beheersen teveel mijn leven
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Moeilijk m.ens ben je toch..Reva schreef:Ik heb trek in een quiche. Maar een vega. Alleen zonder halve bomen aan groentedingen erin.
Gast- Gast
Ik wil ook afwasborsten, die van mij doen echt vrij weinig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dan maak je die toch reva. Ik moet zeggen ik heb steeds minder zin aan vlees. OOk niet erg natuurlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Smikkell schreef:Moeilijk m.ens ben je toch..Reva schreef:Ik heb trek in een quiche. Maar een vega. Alleen zonder halve bomen aan groentedingen erin.
Zo'n soort q.uiche bestaat echt niet. Het voelt denk ik net als een, nou laat ik dat niet zeggen.
Gast- Gast
Ik heb geen foto`s waar ik alleen op sta.. Heb je Facebook?ProudMama schreef:Foto's van gister?_Donnaa schreef:Hoi!
Gast- Gast
Ben ook heel benieuwd hoe je er gister uitzag_Donnaa schreef:Ik heb geen foto`s waar ik alleen op sta.. Heb je Facebook?ProudMama schreef:Foto's van gister?_Donnaa schreef:Hoi!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb vanavond of morgen wel een foto met een vriend, even voor het idee, maar die wil ik weer weg kunnen halen en ik moet nu gaan..
Even een vriendinnetje troosten
Even een vriendinnetje troosten
Gast- Gast
Succes met troosten!
Denk dat ik vanavond al slaap, beetje vermoeiend weekend gehad Heb je wel op facebook trouwens, komen daar ook foto's?
Denk dat ik vanavond al slaap, beetje vermoeiend weekend gehad Heb je wel op facebook trouwens, komen daar ook foto's?
Suus- Lady Post-a-lot
Ik zie ineens dat we twee Suusen hebben. En een ProudMama en een ProudMom. Ik haat namen de zoveel op elkaar lijken....
Zelfs Reva en Reeza haal ik nog wel eens door elkaar
Gast- Gast
Wat een zeikzooi zeg die huldiging. Ik snap dat veiligheid belangrijk is met zoveel mensen, maar ze leggen t gebeuren steeds stil om mensen te corrigeren. Nu stoppen ze weer omdat er mensen in een toren geklommen zijn die op instorten staat en ze niet verder gaan voor die eruit zijn.
Gast- Gast
de meest 25 opmerkelijke fans; hahaha
nou doet 1 van mijn kookplaten het niet meer :-S
ik dacht is het water nou nog niet gekookt! morgen ff nog een keer testen en anders ga ik de woningbouw bellen! grrr
nou doet 1 van mijn kookplaten het niet meer :-S
ik dacht is het water nou nog niet gekookt! morgen ff nog een keer testen en anders ga ik de woningbouw bellen! grrr
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee_Donnaa schreef:Ik heb geen foto`s waar ik alleen op sta.. Heb je Facebook?ProudMama schreef:Foto's van gister?_Donnaa schreef:Hoi!
Gast- Gast
Wat komen er ineens mannen op het forum? Ik zie het topic over meisje worden, bij vriendin gezocht vraagt iemand ineens om een maatje, en als ik bij laatst geregistreerde gebruiker kijk, dan zie ik een Sander staan...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik was eerder hoor!!Maple schreef:Ik zie ineens dat we twee Suusen hebben. En een ProudMama en een ProudMom. Ik haat namen de zoveel op elkaar lijken....
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik was eerder hoor!!Maple schreef:Ik zie ineens dat we twee Suusen hebben. En een ProudMama en een ProudMom. Ik haat namen de zoveel op elkaar lijken....
Ik was niet eerder, maar ik ben gewoon beter.
Gast- Gast
Doordat ze op Twitter actief zijn?Zwoesj schreef:Wat komen er ineens mannen op het forum? Ik zie het topic over meisje worden, bij vriendin gezocht vraagt iemand ineens om een maatje, en als ik bij laatst geregistreerde gebruiker kijk, dan zie ik een Sander staan...
Gast- Gast
Ik was ook eerder met deze naam
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: