Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Voor een baby heb je geen man meer nodig tegenwoordig.Reva schreef:Maple schreef:Ik stel me geheel vrijwillig op.Reva schreef:HAAAAAAAAADDD IIIIIK MAAAAAAAAR IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDD OOOOOOOOM VAAAAAAAAAAAAAN TEEEEEEEEEEEEE HOOUUUUUUUUUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Ja? Ga jij mijn droomman zoeken?
Help Reva aan een baby.
Gast- Gast
Hahahahaaha dat is lachen Heb ik ook wel eens gehad, maar dan andersom. Kocht ik een XL van iets. Verkoopster: Ehm.. mevrouw, ik denk dat die u te groot gaat zijn.
Hallo is voor een vriendin. Vrouw werd knalrood
En toen ik gisteren mijn pilotenbril ging kopen, werd ik er ook op gewezen dat het een mannenbril was. So? is toch mijn keuze...
Waar ga je kijken, in welke plaats?
En toen ik gisteren mijn pilotenbril ging kopen, werd ik er ook op gewezen dat het een mannenbril was. So? is toch mijn keuze...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:Voor een baby heb je geen man meer nodig tegenwoordig.Reva schreef:Maple schreef:Ik stel me geheel vrijwillig op.Reva schreef:HAAAAAAAAADDD IIIIIK MAAAAAAAAR IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDD OOOOOOOOM VAAAAAAAAAAAAAN TEEEEEEEEEEEEE HOOUUUUUUUUUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Help Reva aan een baby.
Maar dan heb ik geen butler gedurende mijn zwangerschap
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Hahahahaaha dat is lachen Heb ik ook wel eens gehad, maar dan andersom. Kocht ik een XL van iets. Verkoopster: Ehm.. mevrouw, ik denk dat die u te groot gaat zijn.
Je had moeten zeggen 'Weet ik, ik ben bezig met mijn genderprocedure'
Gast- Gast
Die zijn te huur.Reva schreef:ProudMama schreef:Voor een baby heb je geen man meer nodig tegenwoordig.Reva schreef:Maple schreef:Ik stel me geheel vrijwillig op.Reva schreef:HAAAAAAAAADDD IIIIIK MAAAAAAAAR IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDD OOOOOOOOM VAAAAAAAAAAAAAN TEEEEEEEEEEEEE HOOUUUUUUUUUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Help Reva aan een baby.
Maar dan heb ik geen butler gedurende mijn zwangerschapen daarna.
Gast- Gast
Die ga ik onthouden! Van de week eens uitproberen op mn werk als ik hem op heb, daar zal ik ook wel een opmerking krijgen.
Nog meer tips?
Nog meer tips?
Zwoesj- Ratel
Z.wolle ga ik heen kijken of ze nog leuke dingen hebben
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde echt wel eerder afwasssen, maar afwasmiddel was op. Volgende dag afwasmiddel gekocht, was de borsten best wel ranzig en aan vervanging toe. Vrijdag een nieuwe afwasborsten gekocht, gister niet aan afwassen toegekomen. En nu heb ik, op onverklaarbare wijze, een sneetje in mijn vinger. Zo kan ik toch niet afwassen???!!!
Gast- Gast
Afwasborsten? Die van mij geven ooit misschien eens melk, maar die van jou doen de afwas?
Gast- Gast
Goedenavond Ladies
Goede smoesjes smikkel hihi. Ik heb hier ook nog een lading staan BAH
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Smikkell schreef:Ik wilde echt wel eerder afwasssen, maar afwasmiddel was op. Volgende dag afwasmiddel gekocht, was de borsten best wel ranzig en aan vervanging toe. Vrijdag een nieuwe afwasborsten gekocht, gister niet aan afwassen toegekomen. En nu heb ik, op onverklaarbare wijze, een sneetje in mijn vinger. Zo kan ik toch niet afwassen???!!!
WAAR WAS JIJ MEE AF :O
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zo'n sneetje doet echt heeul erg veel pijn in dat warme water hoor. De dag zonder afwasmiddel deed ik zelf een poging om met handzeep af te wassen, maar geen succes, dus ga mijn welwillendheid nu niet in twijfel trekken!!Mirjam4you schreef:Goedenavond Ladies
Gast- Gast
Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik wilde echt wel eerder afwasssen, maar afwasmiddel was op. Volgende dag afwasmiddel gekocht, was de borsten best wel ranzig en aan vervanging toe. Vrijdag een nieuwe afwasborsten gekocht, gister niet aan afwassen toegekomen. En nu heb ik, op onverklaarbare wijze, een sneetje in mijn vinger. Zo kan ik toch niet afwassen???!!!
WHHAHAHAHAHAHA. En ook echt twee keer. Hilarisch.
Oeps. ik daht dat sjaan t schreef.
Laatst aangepast door Reva op zo 15 mei 2011 - 6:32; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wou dat ik afwasborsten had, had me de aanschaf van ene vaatwasser gescheeld.Fairytale schreef:Smikkell schreef:Ik wilde echt wel eerder afwasssen, maar afwasmiddel was op. Volgende dag afwasmiddel gekocht, was de borsten best wel ranzig en aan vervanging toe. Vrijdag een nieuwe afwasborsten gekocht, gister niet aan afwassen toegekomen. En nu heb ik, op onverklaarbare wijze, een sneetje in mijn vinger. Zo kan ik toch niet afwassen???!!!
Gast- Gast
In ieder geval alvast heel erg bedankt voor het kijken Fairytale!
Zwoesj- Ratel
Hahaha
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ach, Maple, mijn borsten kunnen zoveel..Maple schreef:Afwasborsten? Die van mij geven ooit misschien eens melk, maar die van jou doen de afwas?
Gast- Gast
ProudMama schreef:O help... watvoor figuur heeft zich nu weer aangemeld hier
WiewiewiewiewieWIIIEEEE??? Ik wil rellen
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: