Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Try schreef:Haha!Reva schreef:Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Suus: balen dat er bij jou geen winkels open zijn. Hier gelukkig wel dus ik kan kiezen wat ik wil, en dan 5 minuutjes naar de AH fietsen om het te halen (incl strongbow gold) en dan lekker te eten en chillen
Ow, lekker! Dat zie ik elke keer tijdens de reclame. Wil ik ook!! Lijkt het op Jillz?
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Ja, dat doe je toch echt zelf. Een onschuldig infectie/ontstekingsmedicijn zorgt er echt niet opeens voor dat je daardoor niet toe in staat bent. Het is geen ghb.
Klopt. Drink er drank bij en het wordt allemaal al een stuk makkelijker.
Sjaan, hoe halen we ABE over nog eens uitgebreid te vertellen wat er gebeurd is?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oehh ja, ik heb wel zin in wraps!! Maar eigenlijk niet om ze te maken Haha! Ik heb slecht geslapen, moest vroeg opstaan, en ben nu gewoon moe!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Moeten wij ons nu aangesproken voelen, mevrouw-die-door-de-hond-gebeten-is-in-haar-kont?
Zwoesj- Ratel
Try schreef:Haha!Reva schreef:Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Suus: balen dat er bij jou geen winkels open zijn. Hier gelukkig wel dus ik kan kiezen wat ik wil, en dan 5 minuutjes naar de AH fietsen om het te halen (incl strongbow gold) en dan lekker te eten en chillen
Oh, lekker, strongbow!
Nouja, als ik echt zou willen, zou ik eten kunnen halen, tussen 6 en 9 is de jumbo open vandaag, maar daar moet ik dan wel 20 minuten voor fietsen, en daar ben ik nu te lui voor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het veel lekkerder dan Jillz!Reva schreef:Try schreef:Haha!Reva schreef:Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Ow, lekker! Dat zie ik elke keer tijdens de reclame. Wil ik ook!! Lijkt het op Jillz?
Alleen strongbow gold, niet de gewone, die vind ik dan weer minder lekker
Try- Kletskop
Burn> dat snap ik. Probeer het los te laten en denken ach een smsje ...en ga weer verder met je dingen. Boos maken heeft geen nut.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Had der een schop voor der lelijke broek willen geven!!
Twee van die Hema mutsen liepen ook echt 'oehh ahh ja ik ga hier echt niets over zeggen hoor, jij??'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind Strongbow lekkerder dan Jillz, daarbij is Corona nog eens lekkerder dan deze 2!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ABE schreef:Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Ja, dat doe je toch echt zelf. Een onschuldig infectie/ontstekingsmedicijn zorgt er echt niet opeens voor dat je daardoor niet toe in staat bent. Het is geen ghb.
Klopt. Drink er drank bij en het wordt allemaal al een stuk makkelijker.
Sjaan, hoe halen we ABE over nog eens uitgebreid te vertellen wat er gebeurd is?
Zal ik het vertellen?
Gast- Gast
Ik zie al op tegen die 5-7 minuten... Ik had gedacht vandaag heel de dag bij r.ugby te kijken (en daar dus te eten), maar helaas verloren we onze poulewedstrijden waardoor het NK snel was afgelopen (en dat terwijl we wel hadden kunnen winnen erg jammer!)Suus schreef:Try schreef:Haha!Reva schreef:Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Oh, lekker, strongbow!
Nouja, als ik echt zou willen, zou ik eten kunnen halen, tussen 6 en 9 is de jumbo open vandaag, maar daar moet ik dan wel 20 minuten voor fietsen, en daar ben ik nu te lui voor
Try- Kletskop
Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Moeten wij ons nu aangesproken voelen, mevrouw-die-door-de-hond-gebeten-is-in-haar-kont?
Nee, alleen iedereen die zichzelf onnodig in een slachtofferol plaatst. Op die mensen poep ik echt. En dat is dan nog mild.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn> dat snap ik. Probeer het los te laten en denken ach een smsje ...en ga weer verder met je dingen. Boos maken heeft geen nut.
Dat lukt je bij de eerste 10 smsjes! Maar daarna echt niet meer..
Maar goed, ik haal een x diep adem, recht mijn rug, en ga door! Ik kan dit aan..
(HOOP IK)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jajajajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjaajjaajajjajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Nee, alleen iedereen die zichzelf onnodig in een slachtofferol plaatst. Op die mensen poep ik echt. En dat is dan nog mild.
Okee het kwartje valt
Hoe is het met je ei?
Zwoesj- Ratel
Desperados vind ik ook heerlijk trouwens
Hoe is het inmiddels trouwens met je been, Try?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zwoesj schreef:Jajajajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjaajjaajajjajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou jouw dagorgasme zit er weer op
Gast- Gast
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn> dat snap ik. Probeer het los te laten en denken ach een smsje ...en ga weer verder met je dingen. Boos maken heeft geen nut.
Maar goed, ik haal een x diep adem, recht mijn rug, en ga door! Ik kan dit aan..
(HOOP IK)
of nummer laten blokkeren?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Reva schreef:Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Okee het kwartje valt
Hoe is het met je ei?
Hangt ongeveer bij mn huig.
Gast- Gast
Suus schreef:Desperados vind ik ook heerlijk trouwens
+1
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Jajajajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjaajjaajajjajjajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou jouw dagorgasme zit er weer op
Lekker joh, net zoals dat ei van jou
Zwoesj- Ratel
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn> dat snap ik. Probeer het los te laten en denken ach een smsje ...en ga weer verder met je dingen. Boos maken heeft geen nut.
(HOOP IK)
of nummer laten blokkeren?
Dat gaat me dan net iets te ver..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: