Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Serieus.. Ik liep met mn vriendin in de hema, en kennelijk botste ik tegen iemand aan.
Ik hoorde haar zeggen: DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IEMAND DOOR ME HEEN PROBEERT TE LOPEN EN IK HET ACCEPTEER!! (weet ik veel dat ze t tegen ons hadden..)
Dus ik zeg tegen mn vriendin: wil ze doen dan? En zij komt om. Zegt dat mens: Oh, jullie hoorde het wel!!! Vriendin: Pardon?? Zij: Ik heb het niet tegen jou, ik heb het tegen die vriendin van je! Nou zegt mn vriendin, dat maak mij nie uit.
Gaat ze me toch uit der plaat hee, niet normaal..
ALS JE TEGEN IEMAND AAN BOTST KEN JE TOCH WEL SORRY ZEGGEN, VIEZE POT!!!
Nouuuuuuuuuuuu echt he.. ik ben zo'n type dat al sorry zegt voor ik uberhaupt tegen iemand aanbotst, maar dit krengetuig, echt niet normaal.
Daarbij was ze nog eens lelijk, behoorlijk aan de maat en ook nog eens verschrikkelijk fout gekleed...
Eigenlijk had mijn vriendin moeten zeggen: Ik heb tenminste een vriendin, jij loopt hier met je moeder.........
Ik hoorde haar zeggen: DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IEMAND DOOR ME HEEN PROBEERT TE LOPEN EN IK HET ACCEPTEER!! (weet ik veel dat ze t tegen ons hadden..)
Dus ik zeg tegen mn vriendin: wil ze doen dan? En zij komt om. Zegt dat mens: Oh, jullie hoorde het wel!!! Vriendin: Pardon?? Zij: Ik heb het niet tegen jou, ik heb het tegen die vriendin van je! Nou zegt mn vriendin, dat maak mij nie uit.
Nouuuuuuuuuuuu echt he.. ik ben zo'n type dat al sorry zegt voor ik uberhaupt tegen iemand aanbotst, maar dit krengetuig, echt niet normaal.
Daarbij was ze nog eens lelijk, behoorlijk aan de maat en ook nog eens verschrikkelijk fout gekleed...
Eigenlijk had mijn vriendin moeten zeggen: Ik heb tenminste een vriendin, jij loopt hier met je moeder.........
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Burn schreef:Gadverdamme!
Hoe kan ik duidelijk maken aan iemand dat iets echt over is?
Hij blijffft maar smsen!
Gewoon letterlijk zeggen dat je wil dat hij je (al dan niet tijdelijk) met rust laat, omdat dat (nu) beter voelt voor jou. En zo niet, ander nummer
Dat zeg ik al 3 weken!
Godsie, ik word het nu echt zat! Kan wel janken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha, Try, ik kan je niet helpen helaas, ben zelf lui, dus ga patat eten Ben het weekend weg geweest en heb ook niks anders in huis en de winkels hier zijn dicht op zondag...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Ja, dat doe je toch echt zelf. Een onschuldig infectie/ontstekingsmedicijn zorgt er echt niet opeens voor dat je daardoor niet toe in staat bent. Het is geen ghb.
Klopt. Drink er drank bij en het wordt allemaal al een stuk makkelijker.
Gast- Gast
Jep, die die die hard!Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Theedoosje schreef:Jaaaaaaaaa Guussie bij Life 4 you!! Zo gezellig
Leuk he Ga je ook naar Groots met een zachte G ?
Ben wel ene keer geweest, 2 jaar terug geloof ik. Dat is wel zoo gaaf Maar heb nu geen kaartje.
Oh das ook wel weer even geleden. Ik ga ieder jaar gewoon haha!
haha ja idd. Maar jij bent een die hard dus
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Gast- Gast
ABE schreef:Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik moet toch maar weer eens wat met Paiq gaan doen. Ik wil ook door mn bed zakken met een leuke man.
Dat dus. Dan moet het dat wel zijn.
Ja, dat doe je toch echt zelf. Een onschuldig infectie/ontstekingsmedicijn zorgt er echt niet opeens voor dat je daardoor niet toe in staat bent. Het is geen ghb.
Klopt. Drink er drank bij en het wordt allemaal al een stuk makkelijker.
Kijk, dit soort spannende dingen maak je niet mee als je al 6 jaar bij hetzelfde vriendje bent... Ben nog nooit met iemand door mijn bed gezakt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Serieus.. Ik liep met mn vriendin in de hema, en kennelijk botste ik tegen iemand aan.
NOUJAAAA!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat moet ik nou eten??? Het is al 6 uur en ik heb nog niks bedacht
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Theedoosje schreef:Burn> niet meer smsen. Niet meer reageren dus.
Ik reageer ook bijna nooit. En als ik reageer dan is het dat hij me met rust moet laten..
Burn- Lady Post-a-lot
Wij eten gebakken aardappelbolletjes uit de oven met hamlappen en witte bonen in tomatensaus.
Gast- Gast
Ja serieus hahahaha, komt om = kijkt om trouwens hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Burn schreef:Gadverdamme!
Hoe kan ik duidelijk maken aan iemand dat iets echt over is?
Hij blijffft maar smsen!
niet reageren! maja je hebt mensen die zijn echt gek, die blijven maar doorgaan! ken er ook 1..(2)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn> niet meer smsen. Niet meer reageren dus.
Ik reageer ook bijna nooit. En als ik reageer dan is het dat hij me met rust moet laten..
Ik zou dat ook niet meer doen. Echt helemaal niks meer laten horen. Hopelijk merkt hij dan dat hij er niks meer mee opschiet.
Gast- Gast
Try schreef:Hoi dames,
hoe is het hier?
En wie heeft er een tip voor het avondeten van vandaag? Ik wil eigenlijk niet te veel moeite doen (moet immers al naar de supermarkt fietsen), wil eigenlijk ook niets vets eten, maar heb ook geen zin in een salade Verder ben ik helemaal niet veeleisen ofzo hoor
maak je wraps... roerbak groente met gehakt of kip en iets van een saus
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha!Reva schreef:Try, soep? Verder kom ik niet, ik moet even niet aan eten denken, ik probeer mn maaginhoud op zn plek te houden
Suus: balen dat er bij jou geen winkels open zijn. Hier gelukkig wel dus ik kan kiezen wat ik wil, en dan 5 minuutjes naar de AH fietsen om het te halen (incl strongbow gold) en dan lekker te eten en chillen
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwen al wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Gast- Gast
Ik ga eventjes eten!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn> niet meer smsen. Niet meer reageren dus.
Ik zou dat ook niet meer doen. Echt helemaal niks meer laten horen. Hopelijk merkt hij dan dat hij er niks meer mee opschiet.
Maar ik word er zo gek van.. Elke x als mijn telefoon gaat en het is een gewoon smsje weet ik dat hij het is!
En elke x word ik boos!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Lejow, wat een dom wicht! Die wil je toch ook met dr hoofd tegen de muur duwenal wil ik dat wel met meer mensen vandaag.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: