Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
ABE> ai dat Feyenoorder is wel minpuntje van je
CC> oow balen zeg dat het nog niet zo lekker loopt met jullie.
CC> oow balen zeg dat het nog niet zo lekker loopt met jullie.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE> ai dat Feyenoorder is wel minpuntje van je
Tsssss! Hoe durf je!
Ik vind dat ik me al 28 jaar kranig gedraag. Iedereen switchte van voetbalclub als het uitkwam, maar ik ben al 28 jaar feyenoorder. Ik verdien respect i.p.v. rollende ogen.
Gast- Gast
ABE schreef:CC: Het kan zijn dat hij alles wat er is gebeurd echt als vriendschappelijk beschouwt. Het kan ook zijn dat hij nu niet weet hoe hij met de nieuwe informatie om moet gaan en dus even tijd nodig heeft om dit te bevatten en dus jou heeft gezegd alles slechts vriendschappelijk te zien. In vriendschap kunnen er ook mixed signals zijn. Even de tijd geven. Maar meis, je bent natuurlijk gewoon heel erg leuk.
Ja dat zou inderdaad wel kunnen. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik nu nog moet met hem en ook niet met mezelf...
Thanks iedereen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ai dat Feyenoorder is wel minpuntje van je
Tsssss! Hoe durf je!
Ik vind dat ik me al 28 jaar kranig gedraag. Iedereen switchte van voetbalclub als het uitkwam, maar ik ben al 28 jaar feyenoorder. Ik verdien respect i.p.v. rollende ogen.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Reva schreef:*springt in gracht* (in gedachten)
Zou ik toch voor een fontein kiezen...
Zwoesj- Ratel
Chocolate Cookie schreef:ABE schreef:CC: Het kan zijn dat hij alles wat er is gebeurd echt als vriendschappelijk beschouwt. Het kan ook zijn dat hij nu niet weet hoe hij met de nieuwe informatie om moet gaan en dus even tijd nodig heeft om dit te bevatten en dus jou heeft gezegd alles slechts vriendschappelijk te zien. In vriendschap kunnen er ook mixed signals zijn. Even de tijd geven. Maar meis, je bent natuurlijk gewoon heel erg leuk.
Ja dat zou inderdaad wel kunnen. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik nu nog moet met hem en ook niet met mezelf...
Thanks iedereen
Komt tijd... Komt
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Ik ben net toch even een klein rondje gaan schaten, even wat beweging vandaag!
Je bent wat gaan doen?
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ai dat Feyenoorder is wel minpuntje van je
Tsssss! Hoe durf je!
whahah Vooruit dan omdat jij trouw blijft aan je cluppie
Gast- Gast
Fijn dat het leuk was Anousch!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:ABE> ai dat Feyenoorder is wel minpuntje van je
Tsssss! Hoe durf je!
whahah Vooruit dan omdat jij trouw blijft aan je cluppie
Ik ben een trouwe hond als het op voetbal aankomt.
Gast- Gast
ABE schreef:Chocolate Cookie schreef:ABE schreef:CC: Het kan zijn dat hij alles wat er is gebeurd echt als vriendschappelijk beschouwt. Het kan ook zijn dat hij nu niet weet hoe hij met de nieuwe informatie om moet gaan en dus even tijd nodig heeft om dit te bevatten en dus jou heeft gezegd alles slechts vriendschappelijk te zien. In vriendschap kunnen er ook mixed signals zijn. Even de tijd geven. Maar meis, je bent natuurlijk gewoon heel erg leuk.
Thanks iedereen
Komt tijd... KomtGrolschRAAD!
Hahaha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Theedoosje schreef:Ik geef niet veel om voetbal, maar als ik moet kiezen ben ik voor PSV
Het zijn toch ook altijd die brabanders...
Gast- Gast
Burn schreef:Fijn dat het leuk was Anousch!
Fijn dat je reageert! voelde me al genegeerd
Gast- Gast
Tot straks ga ff uurtje werken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Sorry!Anousch schreef:Burn schreef:Fijn dat het leuk was Anousch!
Fijn dat je reageert! voelde me al genegeerd
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben mijn pilotenbril aan het uitproberen, voel me net zo'n nepstoertje nu
Zwoesj- Ratel
ABE schreef:Theedoosje schreef:Ik geef niet veel om voetbal, maar als ik moet kiezen ben ik voor PSV
Het zijn toch ook altijd die brabanders...
die Brabanders die wat ? Die het zo leuk maken in het leven?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ik ben mijn pilotenbril aan het uitproberen, voel me net zo'n nepstoertje nu
Foto!
Gast- Gast
Ik was net boven aan het wachten tot de wasmachine klaar was en in een momentje van verveling vond ik mijn oude verzameling cassettebandjes
Heb de allerleukste maar even opgezet: een bandje dat mijn vader heeft opgenomen met mij erop toen ik 2 jaar oud was. Mini-Sjaan aan het kletsen en zingen hahaha!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zwoesj schreef:Ik ben mijn pilotenbril aan het uitproberen, voel me net zo'n nepstoertje nu
Zien!!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: