Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Dat bedacht ik me opeens. Geen idee waarom eigenlijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Laaalaaalaaaaalaaalaaalaaaa ik start alvast de polonaise !
Ik als Tukker wil wel met je meelopen!
Feestje in je 1tje is ook zo saai!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zwoesj schreef:Reva schreef:Whaha ik gilde zo hard dat de hond (ben bij mn ouders) in mn komt beet, whaha.
Hahah ik rol nu echt van de bank af van het lachen, geweldig
Haha ja hij wordt dan druk en heel speels van ons en springt op de bank als wij schreeuwen om iets. Maar nu stond ik al en sprong en gilde voor t doelpunt, hij ook springen, blaffen en HAP! Whaha.
Gast- Gast
Hallo goedmiddag allemaal!
Ik zet net wat foto's op facebook, en ik krijg alleen maar reacties van mensen erop! Ik kom niet weg bij mijn pc zowat!
Ik zet net wat foto's op facebook, en ik krijg alleen maar reacties van mensen erop! Ik kom niet weg bij mijn pc zowat!
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Had je me dan ook naar de hoge noorden meeting willen slepen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Maar natuurlijk. Hartstikke gezellig!
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Noorden is leuk hoor
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Haha ja dat zeg je nu, nu ik weet dat ik daar niet woon
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Nu ben ik benieuwd waarom je dat denkt ABE Woon meer in het oosten
Haha ja dat zeg je nu, nu ik weet dat ik daar niet woon
Och, van het oosten uit gaan er toch ook treinen. Dus gewoon komen. Hoef je ook niet meer met je ogen te rollen.
Gast- Gast
Helaas!
Gefeliciteerd Ajax!
Gefeliciteerd Ajax!
Burn- Lady Post-a-lot
Kut... Wat moet ik daar nou weer op zeggen...
Zwoesj- Ratel
En het kan alleen maar negatiever worden voor Twente als Groningen zich door PSV laat onderdompelen. Dus nu nog even duimen dat Groningen blijft vechten. Maar moet goedkomen. Al snap ik het niet helemaal. Ze zijn de Euroborg aan het verbouwen en dat terwijl het seizoen nog niet afgelopen is/was.
Gast- Gast
Hmm ik gunde het Twente net iets meer denk ik, geen idee waarom. Maar er is weer een reden voor een feestje!
Gast- Gast
ABE schreef:Chocolate Cookie schreef:ABE schreef:CC, het is duidelijk dat je het niet begrijpt, want ik begrijp ook even niets van wat je precies zegt.
Fijn, dan zitten we iig op 1 lijn
Even kijken of ik het kort kan uitleggen...
Ik ken hem via de volleybal. Ik voegde hem uiteindelijk toe op hyves, later op msn. We praatten eigenlijk allen via msn. In het echt nooit. Keken elkaar alleen aan vanaf een veilige afstand en dichtbij elkaar komen was uit den boze. Voorbeeld: Mijn trainer riep hem eens om op een bankje te zitten, waar ik toevallig ook zat, hij keek naar mij en weer terug naar mijn trainer en zei vervolgens dat hij wel ergens anders ging zitten. Om daarna dus recht tegenover mij te zitten en te zitten kijken. En zo waren er wel meer dingen die apart waren.
Nou ja, er zijn wel meer van die vage dingen gebeurt. En toen had mijn muziekschool een voorstelling waar ik heen ging en mijn vader daar mocht fotograferen. Toen ik hem daar zag optreden (wat ik dus niet van te voren wist) dacht ik: oh hell, niet weer die rare dingen vanavond. Uiteindelijk heb ik mijn vader alles verteld wat er dus daarvoor al ruim een half jaar speelt. Na afloop stond ik met mijn vader en een kennis te praten. Voel ik ineens een hand op mijn schouder. Dus ik draai me om, en hij was het inderdaad. Hij begon te praten. Moet je je voorstellen dat we daarvoor nog nooit in het echt gesproken hebben. Ik wist niet echt hoe ik moest reageren maar goed praatte mee. Daarna sprak hij mij super veel aan op msn.
En afgelopen donderdag hebben we weer, na een hele tijd weer niks, gesproken met elkaar in het echt. En begon hij weer zoveel te praten op msn.
En nu dus dit.
Ik heb de details er maar tussenuit gelaten. Anders zou dit wel een boekwerk zijn
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nu duimen voor Groningen! Whoehoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
Trouwens, daarom vind ik als Feyenoorder de Twenties zo sympathiek; Ze hebben ons nummer "You never walk alone"
Gast- Gast
Groningen iig gelijkspel!
Burn- Lady Post-a-lot
CC: Het kan zijn dat hij alles wat er is gebeurd echt als vriendschappelijk beschouwt. Het kan ook zijn dat hij nu niet weet hoe hij met de nieuwe informatie om moet gaan en dus even tijd nodig heeft om dit te bevatten en dus jou heeft gezegd alles slechts vriendschappelijk te zien. In vriendschap kunnen er ook mixed signals zijn. Even de tijd geven. Maar meis, je bent natuurlijk gewoon heel erg leuk.
Gast- Gast
ABE schreef:Trouwens, daarom vind ik als Feyenoorder de Twenties zo sympathiek; Ze hebben ons nummer "You never walk alone"
Een Feyenoorder in het noorden? Nu mag ik je helemaal
Zwoesj- Ratel
Burn schreef:Groningen iig gelijkspel!
Als ik het goed heb dan is het....
1) Ajax
2) Twente
3) Psv
4) Groningen
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ABE schreef:Trouwens, daarom vind ik als Feyenoorder de Twenties zo sympathiek; Ze hebben ons nummer "You never walk alone"
Goed bezig of niet dan?
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ABE schreef:Trouwens, daarom vind ik als Feyenoorder de Twenties zo sympathiek; Ze hebben ons nummer "You never walk alone"
Oeps, hier nog een
Gast- Gast
Ja zeker! Ja toch of niet dan
Zwoesj- Ratel
Chocolate Cookie schreef:
Ik heb de details er maar tussenuit gelaten. Anders zou dit wel een boekwerk zijn
Ik snapte er al niets van, maar teruglezen hielp wel Vervelende situatie, vooral omdat hij via via het een en ander (denkt) te weten!
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: