Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
ABE schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
In het dorp 2 min verderop, met 6 mensen volgens mij..
Mirjam4You, Sonly, Elsje, Dila en Arwyn..
Ga je naar A.ssen. En ik ben niet eens uitgenodigd?
H.oogeveen!
Je kunt je nog aanmelden! Zie pijler 'Vriendin Gezocht.. '
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo ging het vorige week ook! En uiteindelijk won Twente toch!Reva schreef:Laaalaalalaaaa, lekker nog 1-0 voor Ajax!!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
Oow wat super leuk ! (hoop ik ) Echt super van je dat je het toch gaat doen! Vertel je wel hoe het was?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
Oow wat super leuk ! (hoop ik ) Echt super van je dat je het toch gaat doen! Vertel je wel hoe het was?
Tuuuurlijk!
Ik vind het nu al eng!
Burn- Lady Post-a-lot
Abe: wat doet hij precies voor werk dan?!
heb iemand een sms gestuurd: als je geen zin hebt, zeg het dan gewoon eerlijk
(zo! dat moest er ff uit)ipv niks van je laten horen, dat vind ik wel zo flauw!
heb iemand een sms gestuurd: als je geen zin hebt, zeg het dan gewoon eerlijk
(zo! dat moest er ff uit)ipv niks van je laten horen, dat vind ik wel zo flauw!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Even kijken.
Ik zou kiezen voor een kronkelend padje van buitendeur totaan de deur van het schuurtje. Persoonlijk zou ik kiezen voor keien. Langs het paadje zou ik kiezen voor lantaarntjes. Zodat je altijd licht hebt, mocht je naar het schuurtje willen.
Voor het raam van de woning zou ik een zitplaats maken. Dus het eerste gedeelte van het padje, daar moet je dan even omheen tegelen. Zelf zou ik kiezen voor;
Of;
Je zou er ook voor kunnen kiezen om het zo in te richten als bovenstaand. Vind ik ook wel mooi. Maar ben geen fan van kiezels langs de tegels en aangezien je aangegeven hebt dat je een onderhoudsvrije tuin wilt, is dat wellicht ook niet zo handig.
Jullie wilden geen gras. Dus dan zou ik de grote tegels, of klinkers, naast het padje blijven doorleggen. En aan de zijkant ruimte overhouden voor planten. Zoiets;
Weet niet of je er een beeld van kunt krijgen, haha. Maar zoiets dus.
Ik zou kiezen voor een kronkelend padje van buitendeur totaan de deur van het schuurtje. Persoonlijk zou ik kiezen voor keien. Langs het paadje zou ik kiezen voor lantaarntjes. Zodat je altijd licht hebt, mocht je naar het schuurtje willen.
Voor het raam van de woning zou ik een zitplaats maken. Dus het eerste gedeelte van het padje, daar moet je dan even omheen tegelen. Zelf zou ik kiezen voor;
Of;
Je zou er ook voor kunnen kiezen om het zo in te richten als bovenstaand. Vind ik ook wel mooi. Maar ben geen fan van kiezels langs de tegels en aangezien je aangegeven hebt dat je een onderhoudsvrije tuin wilt, is dat wellicht ook niet zo handig.
Jullie wilden geen gras. Dus dan zou ik de grote tegels, of klinkers, naast het padje blijven doorleggen. En aan de zijkant ruimte overhouden voor planten. Zoiets;
Weet niet of je er een beeld van kunt krijgen, haha. Maar zoiets dus.
Gast- Gast
Lily> asjerbedjan geloof ik...al schrijf ik het niet goed i know
Burn> Niet eng vinden, het is echt zo leuk Wat gaan jullie doen?
Wie was het van die tuin> leuke ruimte ! Misschien borders aan de zijkanten ? Ben echt toos inspiratieloos.
Wie was het van die tuin> leuke ruimte ! Misschien borders aan de zijkanten ? Ben echt toos inspiratieloos.
Gast- Gast
Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
H.oogeveen!
Dat is helaas veel te ver weg.
Expresso; Geen idee wat ie er precies doet. Ooit wel geweten, maar niet vastgehouden.
Gast- Gast
ABE schreef:Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
H.oogeveen!
Expresso; Geen idee wat ie er precies doet. Ooit wel geweten, maar niet vastgehouden.
Hoe hoog in het hoge Noorden woon jij dan?
Burn- Lady Post-a-lot
je moet er wel rekening mee houden dat ook met tegels redelijk wat onderhoud vaszit, onkruid wat er tussendoor komt, groene aanslag, ...
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily> asjerbedjan geloof ik...al schrijf ik het niet goed i know
Haha, We gaan op een terrasje zitten! En hebben een dingetje uitgekozen, waar je blij slecht weer ook binnen kan zitten! :p
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Theedoosje schreef:Lily> asjerbedjan geloof ik...al schrijf ik het niet goed i know
Haha, We gaan op een terrasje zitten! En hebben een dingetje uitgekozen, waar je blij slecht weer ook binnen kan zitten! :p
Heel slim Nederland kennende Veel plezier alvast!
Gast- Gast
Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:Theedoosje schreef:Burn schreef:Theedoosje!.. Je gelooft het niet, maaar ik ga vrijdag meeten!
oooh waar en met wie???
H.oogeveen!
Hoe hoog in het hoge Noorden woon jij dan?
Ik woon een 30 km van A.ssen. Maar H.oogeveen is gelijk weer 50 km van mijn huis. En 100km van mijn werk.
Gast- Gast
Klinkt leuk, Burn Heb nog nooit gemeet...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
TD. Ik ben wel blond, maar niet dom!
ABE. Jammer, keer een hoge noorden meeting houden dan maar?
Burn- Lady Post-a-lot
Dit wordt ook mijn eerste keer!Suus schreef:Klinkt leuk, Burn Heb nog nooit gemeet...
Burn- Lady Post-a-lot
Ja maar dat stuk onderhoud kan nog wel Wij hebben geen van beide groene vingers, bedoelde vooral dat er geen planten moeten komen die 1e per week gesnoeid ofzo moeten worden, want die zijn heel snel dood bij ons!
ABE, dat plaatje met dat terras, geweldig! Thanks dat vind ik een super idee. En dan op onze manier, met een slingerpaadje inderdaad, naar achterin, waar we ook nog een klein terrasje willen hebben.
Dankudankudanku!
ABE, dat plaatje met dat terras, geweldig! Thanks dat vind ik een super idee. En dan op onze manier, met een slingerpaadje inderdaad, naar achterin, waar we ook nog een klein terrasje willen hebben.
Dankudankudanku!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Burn schreef:
Als je het van de grond krijgt, dan krijg je van mij een pluim. We proberen al jaren een Noorden-meeting van de grond te krijgen, maar dit is nog nooit doorgegaan.
Gast- Gast
ABE schreef:Burn schreef:ABE. Jammer, keer een hoge noorden meeting houden dan maar?
Als je het van de grond krijgt, dan krijg je van mij een pluim. We proberen al jaren een Noorden-meeting van de grond te krijgen, maar dit is nog nooit doorgegaan.
Waarom niet?
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:hmm de poes is achter me op de stoel gaan liggen :S zit niet fijn
dan zorg je dat die eraf gaat hahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:ABE schreef:Burn schreef:ABE. Jammer, keer een hoge noorden meeting houden dan maar?
Waarom niet?
Veel aanmeldingen en de week waarin het stond te gebeuren, veel afmeldingen.
Zwoesj; Blij dat ik kon helpen. Zo'n tweede terras vind ik ook een heel mooi idee. Houd ik wel van!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: