Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

puppp

5 plaatsers

Ga naar beneden

puppp Empty puppp

Bericht  banjer49 za 14 mei 2011 - 8:09

ik heb een vraagje voor een nichtje van me, ze is nu ongeveer 30 weken zwanger van een tweeling, nu heeft ze last van hele erge uitslag op haar buik, genaamd puppp allemaal rode plekjes en het jeukt verschrikkelijk, nou mijn vraag heeft iemand van de zwangere dames hier ook last van (hoop het niet voor ze), maar wat doen jullie er aan, mijn nichtje heeft al zoveel zalfjes en smeerseltjes geprobeerd. voor de nieuwsgierigen ff google en je ziet het resultaat
dank je wel alvast
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

puppp Empty Re: puppp

Bericht  banjer49 za 14 mei 2011 - 9:31

niemand van de zwangere dames heeft hier last van, nou ben blij voor jullie hoor, het is een drama, jammer dat niemand tips heeft
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 9:39

Het zegt me echt helemaal niks...

Gast
Gast

Bericht  Dora za 14 mei 2011 - 9:40

Had er ook nog nooit van gehoord...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ProudMom za 14 mei 2011 - 10:01

De naam zegt me niets, maar ik heb het even gegoogled en zag toen wat foto's.. Lijkt me vreselijk om zo'n jeuk te hebben.
Ik weet niet of je wat aan m'n antwoord hebt, en misschien heeft ze dit allang geprobeerd, of misschien helpt het helemaal niet tegen puppp.
Maar ik heb de laatste weken van mijn zwangerschap ook veel jeuk gehad, door uitslag op m'n buik. En kreeg toen van de verloskundige een creme/gel van Mentho 10.
Bij mij hielp dit wel aardig, maar ik had dan ook alleen last van ''gewone'' uitslag.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  PapillonRose za 14 mei 2011 - 10:04

Ik heb er volgens mij weleens iets over gelezen in een zwangerschapsboek.. Gelukkig heb ik het zelf nooit gehad!

Geen idee wat ze allemaal geprobeerd heeft, maar misschien heb ik wel een tip. Ik heb zelf altijd Ice Power in huis, dat is een blauwe naar menthol ruikende gel die verkoelt en ook jeuk- en pijnstillend werkt. Zelf gebruik ik het op mijn voorhoofd bij migraine en dat verkoelt wel lekker. Misschien is het ook iets tegen de jeuk? Je mag het in elk geval tijdens de zwangerschap gebruiken, ik heb dit toen aangeschaft tijdens mijn zwangerschap omdat ik geen medicatie mocht gebruiken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Curious za 14 mei 2011 - 21:59

Ik ken het niet, en ik zou het even melden ergens (verloskundige ofzo).
Een kennis van me zat zelf ook onder de uitslag, en die hebben ze toen met spoed ingeleid. Weet niet of dat dezelfde uitslag was, en daarnaast moest ze ook nog maar 2 weken.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud