Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bekeuring van collega meebetalen?

+23
blondje1313
Jeanette
loura
TukTuk
Sneeuwvlok
Rovine
Minx
mzcharlotte
Inge
Phileine
rapa nui
silly-one
CCC
Spring
Miss G
Kaboutertje
Puk
Monte
Mizz_S
teletascha
Arwyn
Pien
Vanilla Queen
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

bekeuring van collega meebetalen? - Pagina 3 Empty Re: bekeuring van collega meebetalen?

Bericht  Melis_je vr 13 mei 2011 - 7:09

zegmaar_ schreef:Waarom zou je dan wél betalen? De bestuurder is verantwoordelijk voor zijn acties. Als jíj je gordel niet zou dragen, dan betaal je het wel zelf, omdat het een actie is waar jíj verantwoordelijk voor ben. Ik zal niemand ooit vragen om te hard te rijden, dus een boete is op eigen rekening.
Alleen als je de bestuurder aanspoort vind ik dat je bij te hard rijden moet meebetalen. OT: ik zou echt niet meebetalen en ik had ter plekke gezegd dat ik de manier waarop niet op prijs stel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bekeuring van collega meebetalen? - Pagina 3 Empty Re: bekeuring van collega meebetalen?

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:17

Melis_je schreef:
zegmaar_ schreef:Waarom zou je dan wél betalen? De bestuurder is verantwoordelijk voor zijn acties. Als jíj je gordel niet zou dragen, dan betaal je het wel zelf, omdat het een actie is waar jíj verantwoordelijk voor ben. Ik zal niemand ooit vragen om te hard te rijden, dus een boete is op eigen rekening.
Alleen als je de bestuurder aanspoort vind ik dat je bij te hard rijden moet meebetalen. OT: ik zou echt niet meebetalen en ik had ter plekke gezegd dat ik de manier waarop niet op prijs stel.

Ja das waar je hebt gelijk! Wie rijd moet ook betalen, maar ik stap niet zo snel bij iemand in de auto diek niet zo 123 ken en gelukkig zit ik niet in de positie dat ik met collega's hoef mee te rijden haha!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: