Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo ongelofelijk dom! :)

+3
minoessepoes
Lady4
BJA
7 plaatsers

Ga naar beneden

Zo ongelofelijk dom! :) Empty Zo ongelofelijk dom! :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:16

Laughing

Om 20.30u besloot ik nog doelbewust even het centrum op te gaan. Ik wilde mijn tas niet meenemen en dus pakte ik mijn werkpas en portomonnee uit de tas. Ik liep naar buiten, trok de deur dicht en dacht:"Huh? Mijn werkpas? Waar zijn mijn sleutels? :shock:"

Ik had mezelf dus buitengesloten..... En kom er dan nog maar eens in.... laughcry

Direct heb ik bij de buurman, waarmee ik het balkon deel, aangeklopt, maar deze deed niet open. Dus ik naar mijn buurvrouw, waar ik geen balkon mee deel, of ik even mocht bellen. Ik mijn moeder gebeld, het enige nummer dat ik uit mijn hoofd ken, maar die wist ook niet wat ik kon doen... En daar stond ik dan. De buurvrouw zei wel:"Je mag hier anders wel blijven tot de buurman thuis komt". Heel lief, maar ehmz... Ik wil gewoon mijn huis in... :P

Toch maar mijn boodschapje gedaan in de hoop dat de buurman mijn geklop niet had gehoord en hij mij alsnog kon helpen als ik zou aanbellen via de intercom. Na het boodschapje gedaan, teruggelopen, bij buurman aangebeld en het duurde tien korten, tien langen en toen hoorde ik:"Ja?" Pfft! cheers Hij is voor mij over mijn balkon gekropen en we hebben van voordeur gewisseld!

En nu ben ik weer thuis! Jeej! cheers cheers cheers

Het ergste is nog dat het de buurman regelmatig gebeurd en ik hem altijd uitlach. Want zoiets gebeurd je toch niet? Nee, dat blijkt. laughcry

Jullie nog domme dingen gedaan vandaag?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo ongelofelijk dom! :) Empty Re: Zo ongelofelijk dom! :)

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:17

Haha, ik zie het al helemaal voor me! Heeft er iemand wel een reserve sleutel?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:19

Isabella schreef:Haha, ik zie het al helemaal voor me! Heeft er iemand wel een reserve sleutel?

Nee, niemand. Dat moet ik binnenkort maar even veranderen. Dit is niet handig. Ik had ook niets bij me. Niet eens mijn telefoon. Maar gelukkig duurde het maar een half uur en geen uren. Laughing

Edit; En ik heb dondersgeluk dat ik mijn balkondeur met dit weer altijd open heb. Ik zag al dat buurman en de buurvrouw beiden de balkondeur gesloten hadden.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:20

Ow, dan zou je écht een probleem hebben gehad anders.. dat zou ik echt gelijk regelen! Wij hebben bij beide ouders sleutels liggen; en bij de oma van mijn vriend, die woont hier 10 minuten vandaan! Gelukkig ben je weer, veilig, thuis.

Gast
Gast

Bericht  BJA do 12 mei 2011 - 8:23

Wat een geluk dat je een balkon deelt! Dat zou bij mij niet kunnen.
Ik heb altijd een sleutel bij mijn ouders liggen en eigenlijk zou ik er nog één bij iemand moeten neerleggen. Ik ken namelijk flatgenoten die toch echt de slotenmaker moesten bellen. Duur grapje!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:26

Ik heb het geluk dat ik met de meeste buren goed contact heb. Enkel het ongeluk dat er maar één buurman is die mij daadwerkelijk kan helpen. Wanneer hij niet thuis was geweest had ik of uren buiten mogen staan (of bij buurvrouw zitten) of inderdaad een slotenmaker mogen bellen. Binnenkort toch maar eens even ergens reservelsleutels droppen. smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 12 mei 2011 - 8:58

Haha, herkenbaar! Heb het ook al eens gehad. Gelukkig had ik de de deur naar mijn balkon niet op slot gedaan en kon mijn overbuurjongen (met pijn en moeite) mijn balkon opklimmen en mij weer binnenlaten. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:06

Zo herkenbaar Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:42

Gelukkig, ben ik naast de buurman, toch niet de enige. smile

Lady4, wat ontzettend aardig van de overbuurman. Ik vond het van mijn buurman ook wel heel lief. Hij:"Kruip je er zelf overheen of moet ik het voor je doen?" Waarop ik naar de railing liep, naar beneden keek (heb hoogtevrees, zegt degene die op drie hoog woont:P) en zei:"Als jij het zou willen doen? Helemaal top!"

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 18:35

whaha ABE je vertelde inderdaad laatst nog over de buurman :P Moet je denk ik niet meer over beginnen, je ziet wat het met jou doet :P Je overkomt hetzelfde :P Gelukkig kon je er uiteindelijk wel in.

Ik heb ook een reservesleutel bij mijn ouders liggen. Je weet nooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 19:10

Oh dat hebben wij hier ook al eens gehad.
Vriend en ik waren druk aan het praten toen wij naar buiten gingen. Vriend dacht dat ik wel een sleutel bij mij had en ik dacht dat hij wel een sleutel bij zich had. Ik zei tegen hem dat hij de deur nog even extra dicht moest draaien, nou dat ging niet dat moest ik maar doen met de sleutel, ja euh welke sleutel. Gelukkig heeft zijn moeder een reserve sleutel maar woont wel aan de andere kant van de stad. Dus daar konden wij toen gezellig naar toe wandelen. Konden ook niet bij de fietsen ofzo.

Gelukkig had jij je balkondeuren open. Er zijn wel bedrijven die de deuren open kunnen maken. Maar ik zo daar ook zo geen telefoonnummer van op zak hebben.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 12 mei 2011 - 19:36

Wij hebben geen voordeur sleutel maar een pasje, de deur valt meteen in het slot als ik de deur dicht valt (en er zit een dranger op dus hij valt altijd dicht). Dat is me dus ook al heel vaak gebeurd!
Maar ik heb het geluk dat we op mijn vriend zijn werk wonen, dus dan voel ik me wel een beetje dom als ik daar weer aan de balie sta of ze hem even willen roepen maar geen man over boord.
Maar laatst was mijn vriend een weekendje weg, ging ik met een vriendin de deur uit, zegt ze heb je alles? Portemonee, sleutels enz. Dus ik meteen een schijnbeweging, ow nee! Maar ik had het gewoon bij me haha, helemaal in de stress voor niks!

Ik wordt helemaal gek van al die pasjes, een pasje om mijn werk binnen te komen, een pasje om mijn huis binnen te komen een pasje voor het openbaar vervoer, 2 pinpassen en zo verder!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flippin' Bitch vr 13 mei 2011 - 1:56

Ohh wat erg, haha! Ik zou inderdaad even een reservesleutel aan iemand geven.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  mosio vr 13 mei 2011 - 2:07

Oh wat erg smile zou mij ook zo kunnen overkomen. Gelukkig heb ik reservesleutels bij mijn ouders liggen.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  patjuhhh vr 13 mei 2011 - 2:12

Oww dat heb ik 2x gehad! Eerste keer moest ik voor de sleutel te halen 3 kwartier rijden waar mijn nu ex vriend toen werkte! haha 2de keer had ik reservesleutels bij mijn ouders liggem gelukkig.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SleepingBeauty vr 13 mei 2011 - 2:48

Oooh dat is irritant. Het is mij nog niet overkomen gelukkig (afkloppen)
Alleen ik heb mezelf een keer binnen gesloten. Kon er niet meer uti omdat ik geen sleutel had en mijn man was weg gegaan en de deur achter zich dicht gedraaid.
Stond ik daar 's ochtends vroeg, zou kindje krijgen om op te passen...lekker genant!
Gelukkig was m'n mams thuis en die hebben een sleutel en heeft mij bevrijdt Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: