Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
_Leaf_ schreef:Oh en Reva: Ik dacht dat ik een kluns was, maar jij....
In 2 dagen:
- Je verslapen
- Zonder BH naarbedje werk
- Van je bed een waterbed maken
- Ketchup over je jurk
- ............ Mis ik nog wat?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Had laatst bij de Albert Heijn dat er een kapotte verpakking kipblokjes in de koeling stond waar ik vol met mijn handen in graaide, the horror! Heb wel een uur mijn handen staan wassen op de broodafdeling.
Ooh bah! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar van gruwelde, ik krijg er gewoon de bibbers van.
Gast- Gast
Susan schreef:Hadden ze geen soep in dat ziekenhuis?
Mocht ik niet...Want dat was of te gekruid en sowieso te warm...Ivm bloedingen aan de korsten. Mijn keelamandelen waren uitzonderlijk groot geweest dus ik had ook grote gaten in mijn keel...
Gast- Gast
VeryCherry schreef:_Leaf_ schreef:Oh en Reva: Ik dacht dat ik een kluns was, maar jij....
In 2 dagen:
- Je verslapen
- Zonder BH naarbedje werk
- Van je bed een waterbed maken
- Ketchup over je jurk
- ............ Mis ik nog wat?
Hahahaha oeps
Gast- Gast
Alex schreef:Susan schreef:Had laatst bij de Albert Heijn dat er een kapotte verpakking kipblokjes in de koeling stond waar ik vol met mijn handen in graaide, the horror! Heb wel een uur mijn handen staan wassen op de broodafdeling.
Ooh bah! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar van gruwelde, ik krijg er gewoon de bibbers van.
Ik vind rauwe kip helemaal niet zo vies? Ben ik nu raar?
Gast- Gast
Dat was op je 17de, Leaf? Ik vond het zo vreselijk toen mijn keelamandelen geknipt werden, ik was 15 en ik weet het nog alsof het gisteren was. Gruwelijk!
Gast- Gast
Vroeg me net al af wat er mis was om zonder Bh te slapen, vind met Bh slapen vervelender!!
Heb me weleens verslapen toen ik naar de kapper moest, ben toen ook mijn Bh vergeten aan te trekken in de haast...
Heb me weleens verslapen toen ik naar de kapper moest, ben toen ook mijn Bh vergeten aan te trekken in de haast...
Gast- Gast
Ik vind rauwe kip, of welk ander rauw voedsel ook niet vies.
Gewoon lekker handen wassen en alles wat je hebt gebruikt. Maar dat doe ik sowieso wel als ik met eten bezig ben.
Gewoon lekker handen wassen en alles wat je hebt gebruikt. Maar dat doe ik sowieso wel als ik met eten bezig ben.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
oohh ja dat is erg lekker dat bestel ik meestal bij een broodjes zaak. Alleen het probleem is dat ik geen oven heb. Anders kon ik ook ovenschotels enz maken.VeryCherry schreef:@ Nonnevot; ciabatta in tweeën snijden, beide helften beleggen met een plak ham, daar overheen ananas, dan een plak kaas, daarna tien minuutjes in de oven zetten. Maak ik soms wel is voor mijn vriend en hij vind het heel lekker. En als toetje fruitsalade
Ik ben nog hard aan het sparen om er 1 te kunnen aanschaffen haha.
Gast- Gast
Ik zag laatst op tv een jongetje dat werd geopereerd vanwege z'n keelamandelen. Bah dat zag er echt heel ranzig uit. Het bloed spoot gewoon uit z'n keel, maar dat schijnt dus heel normaal te zijn bij zo'n operatie. Ik word er nog misselijk van als ik eraan terugdenk.
Gast- Gast
Alex schreef:Dat was op je 17de, Leaf? Ik vond het zo vreselijk toen mijn keelamandelen geknipt werden, ik was 15 en ik weet het nog alsof het gisteren was. Gruwelijk!
Jep, bijna 17 inderdaad. Ik bleek allergisch voor de narcose en ik heb 3 dagen lang alleen maar gekotst. En het was 30 graden buiten, zonder airco...En ik moest dus langer opgenomen blijven vanwege de narcose.
En terwijl je moet kotsen dan ook nog 1,5e liter ijswater weg moeten werken iedere 2 uur....Ja echt.
Gast- Gast
@Storm: ja mijn ex kan koken dat is een indo dus ik kreeg altijd hele lekkere maaltijden ! Dat is dan wel het enige wat ik mis hahahha
Gast- Gast
Ik ben nog nooit mijn bh vergeten aan te trekken, dat zou ik echt niet kúnnen vergeten!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik zag laatst op tv een jongetje dat werd geopereerd vanwege z'n keelamandelen. Bah dat zag er echt heel ranzig uit. Het bloed spoot gewoon uit z'n keel, maar dat schijnt dus heel normaal te zijn bij zo'n operatie. Ik word er nog misselijk van als ik eraan terugdenk.
Ja echt...Ik kotste ook echt gewoon bloed....Dat was allemaal in mijn maag gelopen...
Gast- Gast
Ik heb hier nog een combimagnetron met ovenfunctie staan die overbodig is. Kun je voor een schijntje overnemen wat mij betreft.Nonnevot schreef:oohh ja dat is erg lekker dat bestel ik meestal bij een broodjes zaak. Alleen het probleem is dat ik geen oven heb. Anders kon ik ook ovenschotels enz maken.VeryCherry schreef:@ Nonnevot; ciabatta in tweeën snijden, beide helften beleggen met een plak ham, daar overheen ananas, dan een plak kaas, daarna tien minuutjes in de oven zetten. Maak ik soms wel is voor mijn vriend en hij vind het heel lekker. En als toetje fruitsalade
Gast- Gast
Nee, niet raar, volgens mij hebben de meeste mensen niet echt problemen met rauwe kip. Het is echt mijn zwakke punt. Heb een hele tijd gehad dat ik helemaal geen rauw vlees durfde aan te raken en nu durf ik wel weer zelf soepballetjes te draaien en dergelijke, maar rauwe kip wil ik dus nog steeds niet aan hoeven raken. Rauw ei trouwens ook bij voorkeur niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
_Leaf_ schreef:Alex schreef:Dat was op je 17de, Leaf? Ik vond het zo vreselijk toen mijn keelamandelen geknipt werden, ik was 15 en ik weet het nog alsof het gisteren was. Gruwelijk!
Jep, bijna 17 inderdaad. Ik bleek allergisch voor de narcose en ik heb 3 dagen lang alleen maar gekotst. En het was 30 graden buiten, zonder airco...En ik moest dus langer opgenomen blijven vanwege de narcose.
En terwijl je moet kotsen dan ook nog 1,5e liter ijswater weg moeten werken iedere 2 uur....Ja echt.
Oooh jeetje, dat is helemaal heftig! Ik mocht de volgende dag gewoon naar huis gelukkig. Ooh my, kotsen terwijl je strot open ligt, brrr. Arme jij.
Gast- Gast
owww echt ?????Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb hier nog een combimagnetron met ovenfunctie staan die overbodig is. Kun je voor een schijntje overnemen wat mij betreft.Nonnevot schreef:oohh ja dat is erg lekker dat bestel ik meestal bij een broodjes zaak. Alleen het probleem is dat ik geen oven heb. Anders kon ik ook ovenschotels enz maken.VeryCherry schreef:@ Nonnevot; ciabatta in tweeën snijden, beide helften beleggen met een plak ham, daar overheen ananas, dan een plak kaas, daarna tien minuutjes in de oven zetten. Maak ik soms wel is voor mijn vriend en hij vind het heel lekker. En als toetje fruitsalade
Gast- Gast
Ik heb een veiling gewonnen op vakantieveilingen! Een dagje sauna voor 2 personen incl een glas prosecco en een diner-buffet in de zwaluwhoeve! Het kan alleen op een zondag maar dat maakt niet uit
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb hier nog een combimagnetron met ovenfunctie staan die overbodig is. Kun je voor een schijntje overnemen wat mij betreft.
Wat lief, zeg!
Gast- Gast
Alex schreef:_Leaf_ schreef:Alex schreef:Dat was op je 17de, Leaf? Ik vond het zo vreselijk toen mijn keelamandelen geknipt werden, ik was 15 en ik weet het nog alsof het gisteren was. Gruwelijk!
Oooh jeetje, dat is helemaal heftig! Ik mocht de volgende dag gewoon naar huis gelukkig. Ooh my, kotsen terwijl je strot open ligt, brrr. Arme jij.
Ooh ja, dat ook nog idd...Uiteindelijk kwam het door mijn neus naar buiten, kon mijn mond niet meer openkrijgen...Brrrrr.
Gast- Gast
Terwijl jij een bikini- topje niet eens mag dragen van CBL...Alex schreef:Ik ben nog nooit mijn bh vergeten aan te trekken, dat zou ik echt niet kúnnen vergeten!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Alex schreef:Dat was op je 17de, Leaf? Ik vond het zo vreselijk toen mijn keelamandelen geknipt werden, ik was 15 en ik weet het nog alsof het gisteren was. Gruwelijk!
Wat een verschil met mij! Ik was ook 17 toen ik geopereerd werd, spoedoperatie, want ik had bijna geen ruimte meer over om door te slikken en ademen. Ik was de volgende ochtend weer thuis en at die avond alweer bolognesechips.
Was jij misschien het meisje wat naast mij lag, die had zo ongeveer hetzelfde dan jij!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Terwijl jij een bikini- topje niet eens mag dragen van CBL...Alex schreef:Ik ben nog nooit mijn bh vergeten aan te trekken, dat zou ik echt niet kúnnen vergeten!
Ze heeft nooit iets over bh's gezegd, hoor! Bikini-topje draag ik toch stiekem.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: