Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
vakantie was turkije en heerlijk een hotel voor ons alleen zo ongeveer. In totaal iets van 10 gasten dus echt op ons wenken bedient. En normaal vind ik onweer echt eng heb ooit op een verlaten weggetje gestaan met een boom een huis met hek en een weiland en meer niet om 4 uur 's nachts en de donder en bliksem ongeveer gelijk. Dat was een stuk enger. Eigenlijk valt het in de lucht wel mee en is het wel mooi. Je ziet alle licht om je heen. Het heeft echt wel wat, je merkt het wel het voelt een beetje als een drempel in de lucht.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Eh, Monsterboard .
Ik heb idd geen werk meer Dolcis, al een tijdje trouwens hoor maar ik koos ervoor om even niets te doen omdat een vriendin uit Zuid Afrika op bezoek zou komen. Die is inmiddels weer vertrokken. Ik zit nu in een sollicitatieprocedure maar ik weet niet echt of ik die baan wil dus moet ik nu maar eens wat gaan doen, dacht ik zo...
Ik heb idd geen werk meer Dolcis, al een tijdje trouwens hoor maar ik koos ervoor om even niets te doen omdat een vriendin uit Zuid Afrika op bezoek zou komen. Die is inmiddels weer vertrokken. Ik zit nu in een sollicitatieprocedure maar ik weet niet echt of ik die baan wil dus moet ik nu maar eens wat gaan doen, dacht ik zo...
Gast- Gast
de sites van uitzendbureaus, werk.nl, en toen ik werkloos was heb ik ook gewoon op de websites van de bedrijven hier in de buurt gekeken voor vacaturen en evt een open sollicitatie gestuurd.
Gast- Gast
Weer kots- en kotsmisselijk nu, van dat eventjes heen en weer naar school lopen. Even wachten tot het afzakt, dan gaan we daarna we picknicken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
+1,Lily schreef:wat vervelend VC
Zvb, ja is wel handig denk ik. Jammer dat de ideale baan er niet zo komt aanwaaien haha. Gezellig gehad met je vriendin?
Fairytale, mooi dat je vakantie zo geslaagd is
Gast- Gast
Thanks voor de tips! Ik kijk idd ook wel bij bedrijven zelf waar ik wil werken maar tot nu toe geen succes, helaas.
Met mijn vriendin was het op zich wel gezellig maar er kwam ook behoorlijk wat drama bij kijken en daar was ik behoorlijk klaar mee. Ze nam ook maar weinig initiatief en wist volgens mij zelf niet wat ze hier nou precies kwam doen. Kon er niet zo goed meer tegen op het eind dus was blij dat ze naar huis ging. Niet dat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan ofzo hoor maar dit was wel weer even genoeg.
Met mijn vriendin was het op zich wel gezellig maar er kwam ook behoorlijk wat drama bij kijken en daar was ik behoorlijk klaar mee. Ze nam ook maar weinig initiatief en wist volgens mij zelf niet wat ze hier nou precies kwam doen. Kon er niet zo goed meer tegen op het eind dus was blij dat ze naar huis ging. Niet dat we met ruzie uit elkaar zijn gegaan ofzo hoor maar dit was wel weer even genoeg.
Gast- Gast
ZvB, je kunt ook nog kijken op nationalevacaturebank.nl.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik hier ook niet. Misschien was het plaatselijk?Sweety schreef:Heb ik helemaal niet gehoord!Dolcis_ schreef:Hallo dames! Wat een onweer vanacht hé Wel lekker, ons raam stond een stukje open en er kwam allemaal frisse wind naar binnen. Heerlijk. Kreeg het zelfs koud en ben onder de deken gan liggen. Dat heb ik toch liever dan slapen in de warmte
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik hier ook niet. Misschien was het plaatselijk?Sweety schreef:Heb ik helemaal niet gehoord!Dolcis_ schreef:Hallo dames! Wat een onweer vanacht hé Wel lekker, ons raam stond een stukje open en er kwam allemaal frisse wind naar binnen. Heerlijk. Kreeg het zelfs koud en ben onder de deken gan liggen. Dat heb ik toch liever dan slapen in de warmte
Ik heb het ook niet gehoord, maar ik hoorde net dat het dus wel geregend en geonweerd heeft.
Bimbam- Kletskop
Storm schreef:Wat moet ik eten vanavond..
Gebakken krieltjes, hamburgers en broccoli? Eten wij ook
Dat is dan weer het voordeel van het ziekenhuis, daar hoef je je niet druk om te maken. Eten, boodschappen enz.Storm schreef:Wat moet ik eten vanavond..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat is dan weer het voordeel van het ziekenhuis, daar hoef je je niet druk om te maken. Eten, boodschappen enz.Storm schreef:Wat moet ik eten vanavond..
Ik hou niet van ziekenhuiseten
Dames, hoi! Even snel een vraagje vanaf mijn stage. (stiekem!)
Is het heeft u de vraag goed beantwoord, dan scoort u of is het.. heeft u de vraag goed beantwoordt dan scoort u..
Is het heeft u de vraag goed beantwoord, dan scoort u of is het.. heeft u de vraag goed beantwoordt dan scoort u..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ziekenhuiseten valt vortaan wel mee, bij PM in het ziekenhuis mag je zelfs kiezen wat je wil eten. Het enige nadeel is dat het allemaal niet gekruid is mja daar heb je zakjes zout en peper voor
Gast- Gast
Het is hier echt goed te eten, zelfs de warme maaltijd zat gewoon smaak aan!!VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Dat is dan weer het voordeel van het ziekenhuis, daar hoef je je niet druk om te maken. Eten, boodschappen enz.Storm schreef:Wat moet ik eten vanavond..
Ik hou niet van ziekenhuiseten
Gast- Gast
Hoe krijg je pak 'm beet, gooi 'm weg, trek ' door een kwart tube ketchup uit je blauwe jurk?
Tip: nooit de tube naar je buik richten en dan de tube oprollen met een half losse dop
Tip: nooit de tube naar je buik richten en dan de tube oprollen met een half losse dop
Gast- Gast
De eerste Burn
beantwoord, tis een voltooid deelwoord.
Bimbam- Kletskop
Klopt, maar was in mijn eigen woonplaats ook zo hoor.Lily schreef:ziekenhuiseten valt vortaan wel mee, bij PM in het ziekenhuis mag je zelfs kiezen wat je wil eten. Het enige nadeel is dat het allemaal niet gekruid is mja daar heb je zakjes zout en peper voor
Gast- Gast
Ik vond het ziekenhuiseten lekker kon alleen bijna niets eten omdat ik veel te zwak was.
Gast- Gast
Ah, voor mij is het al bijna acht jaar geleden natuurlijk Dus het is gelukkig in die tijd wel verbeterd
In Eindhoven mag je trouwens ook zelf kiezen, je krijgt een lijst en daar moet je dingen aankruisen die je wil voor ontbijt, lunch, avondeten. Heel erg uitgebreid.
Gast- Gast
VC, zelfgemaakt hamburger hebben we 2 dagen terug al gegeten, met een broodje en verse ui enzo.
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: