Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Omdat N. zijn bed het meest uit de buurt van die werklui staat en ik minder last van ze heb
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Leaf_ schreef:En ik wil nog steeeeeds een iPad jongens...
Wat houdt je tegen? dat het te duur is of niet?
Gast- Gast
En nu heb ik moeite met wakker worden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik wil vaker van dit soort weken!
Maandag en Dinsdag samen met m´n vriend vrij geweest en van alles gedaan.
Vanmiddag met m´n vader naar het tuincentrum (die altijd erg goedkoop is)
Morgen lekker uit eten met Donnaa en Brennus.
Vrijdag met m´n moeder naar jeroen v/d boom (m´n vader heeft kaarten gewonnen en hoeft er zelf niet heen)
Maandag en Dinsdag samen met m´n vriend vrij geweest en van alles gedaan.
Vanmiddag met m´n vader naar het tuincentrum (die altijd erg goedkoop is)
Morgen lekker uit eten met Donnaa en Brennus.
Vrijdag met m´n moeder naar jeroen v/d boom (m´n vader heeft kaarten gewonnen en hoeft er zelf niet heen)
Laatst aangepast door Patriesje op di 10 mei 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, morgen gaan we eindelijk mexicanen!
Ik heb heel veel zin in spareribs maar eigenlijks wel fout om daar te bestellen...
Gast- Gast
Hallo dames! Wat een onweer vanacht hé Wel lekker, ons raam stond een stukje open en er kwam allemaal frisse wind naar binnen. Heerlijk. Kreeg het zelfs koud en ben onder de deken gan liggen. Dat heb ik toch liever dan slapen in de warmte
Gast- Gast
Ik ga Burrito`s nemen denk ik..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, morgen gaan we eindelijk mexicanen!
Ik heb heel veel zin in spareribs maar eigenlijks wel fout om daar te bestellen...
Gast- Gast
Anousch schreef:_Leaf_ schreef:En ik wil nog steeeeeds een iPad jongens...
Wat houdt je tegen? dat het te duur is of niet?
Gebrek aan geld
Gast- Gast
Oooh, mexicaanse is zooooo lekker!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
hallo hoe is het hier??
ik terug van vakantie en door de onweerswolken gevlogen. wel lekker gehad
ik terug van vakantie en door de onweerswolken gevlogen. wel lekker gehad
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Was dat niet eng? Lijkt me wel mooi trouwens om ertussen te vliegen haha. Fijne vakantie gehad?
Gast- Gast
Heb ik helemaal niet gehoord!Dolcis_ schreef:Hallo dames! Wat een onweer vanacht hé Wel lekker, ons raam stond een stukje open en er kwam allemaal frisse wind naar binnen. Heerlijk. Kreeg het zelfs koud en ben onder de deken gan liggen. Dat heb ik toch liever dan slapen in de warmte
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hallo daar!
fairytale, lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad, waar ben je naartoe geweest?
ik moet een sollicitatiebrief maken, maar er staat er sollicitatieformulier op die site waarbij je alleen je cv kan toevoegen daaronder staat een schermpje met "eventuele verdere opmerkingen" zouden jullie daar dan de brief inplakken of?
Ik ben jarig vandaag.. 25 alweer, gister hebben vrienden al al mn bier op gedronken haha dus ook nog maar even nieuwe halen..
fairytale, lekker dat je een fijne vakantie hebt gehad, waar ben je naartoe geweest?
ik moet een sollicitatiebrief maken, maar er staat er sollicitatieformulier op die site waarbij je alleen je cv kan toevoegen daaronder staat een schermpje met "eventuele verdere opmerkingen" zouden jullie daar dan de brief inplakken of?
Ik ben jarig vandaag.. 25 alweer, gister hebben vrienden al al mn bier op gedronken haha dus ook nog maar even nieuwe halen..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Sweety, Beter dat je lekker hebt door geslapen dan Ik heb er wakker van gelegen. Maar vind onweer wel mooi altijd.
Klavertje gefeliciteerd! Krijg je het nog druk vanavond? Van sollicitatie brieven heb ik geen verstand van
Klavertje gefeliciteerd! Krijg je het nog druk vanavond? Van sollicitatie brieven heb ik geen verstand van
Gast- Gast
welkom terug FT, fijne vakantie gehad?
gefeliciteerd klavertje ga je nog iets bijzonders doen vandaag? En ik denk dat ik dan inderdaad in dat balke dan de brief nog zou plakken.
gefeliciteerd klavertje ga je nog iets bijzonders doen vandaag? En ik denk dat ik dan inderdaad in dat balke dan de brief nog zou plakken.
Gast- Gast
Ik ben me een paar keer rotgeschrokken van het onweer vannacht.
Gefeliciteerd Klavertje!
Gefeliciteerd Klavertje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb ook niks gehoord en normaal word ik er toch altijd wakker van. Of het moet in brabant niet geonweerd hebben ...
Gast- Gast
Gefeliciteerd Klavertje! Ik zou er wellicht een korte motivatie bij schrijven maar geen hele brief in plakken denk ik.
Hier volgens mij geen onweer of ik lag te diep in coma. Ik zit nu even bij mijn ouders en ga maar eens zoeken naar functies. Iemand nog tips voor sites waar je banen op kunt vinden (behalve de bekende dan)?
Hier volgens mij geen onweer of ik lag te diep in coma. Ik zit nu even bij mijn ouders en ga maar eens zoeken naar functies. Iemand nog tips voor sites waar je banen op kunt vinden (behalve de bekende dan)?
Gast- Gast
Oh, hier ging het er ruig aan toe vanacht Het flistste en donderde echt de hele tijd.. Flinke regen erbij.
zvb, helemaal geen werk meer?
zvb, helemaal geen werk meer?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: