Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Tsja ik heb nieuwe zomerschoenen nodig en nog 55 euro aan kadobonnen..
Dus dacht kan ik mooi 2 paar schoenen van doen maar nu is de ene al uitverkocht (enb die vond ik het leukst!)
Dus dacht kan ik mooi 2 paar schoenen van doen maar nu is de ene al uitverkocht (enb die vond ik het leukst!)
Gast- Gast
dat is balen, maar het kan zijn dat ze die volgende week ofzo wel weer hebben. En anders misschien ff naar Zalando mailen of hun die schoenen in die maat nog krijgen.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit war gekocht bij zalando.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Jeej!
Ik was best wel euh aangeschoten vannacht en ik werd om uur of vier wakker, onwijze dorst. Dus ik pakte flesje water. Drinken in bed. Gaat mn wekker word ik doorweerkt wAkker. Kletsnat matras, ik zeiknat, dekbed ook. Dop er niet op gedaan
Ik was best wel euh aangeschoten vannacht en ik werd om uur of vier wakker, onwijze dorst. Dus ik pakte flesje water. Drinken in bed. Gaat mn wekker word ik doorweerkt wAkker. Kletsnat matras, ik zeiknat, dekbed ook. Dop er niet op gedaan
Gast- Gast
Lily schreef:dat is balen, maar het kan zijn dat ze die volgende week ofzo wel weer hebben. En anders misschien ff naar Zalando mailen of hun die schoenen in die maat nog krijgen.
Ik zal het van de week even in de gaten houden en anders inderdaad even mailen
Gast- Gast
Reva schreef:Jeej!
Wat een figuur ben je ook
I love you more everyday :flower:
Gast- Gast
Haha, Reva, je maakt ons elke dag wel aan het lachen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een lawaai hier in 1 keer.
Er vlogen 3 reddingshelikopters en 1 gewone over!
(meestal als je over ons komen gaan ze naar 1 van de eilanden maar daar is niks gebeurt gelukkig!)
Er vlogen 3 reddingshelikopters en 1 gewone over!
(meestal als je over ons komen gaan ze naar 1 van de eilanden maar daar is niks gebeurt gelukkig!)
Gast- Gast
Ik vind woensdag maar een saaie dag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Helleuw...
Heb genoeg te doen, maar kan me nergens toe zetten. Vanmiddag even bij mijn moeder langs en samen naar m'n oma. Ben ik ook al veel te lang niet meer geweest
Heb genoeg te doen, maar kan me nergens toe zetten. Vanmiddag even bij mijn moeder langs en samen naar m'n oma. Ben ik ook al veel te lang niet meer geweest
Gast- Gast
Zo, ik heb heerlijk ander half uur geslapen in het bed van N.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Lily schreef:Lotus schreef:Ik vind woensdag maar een saaie dag.
hoezo?
Omdat ik dan meestal niets te doen heb.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Patriesje schreef:@ Verycherry, dat is altijd even lekker, nu ben je ook helemaal uitgerust zeker?
Ik ben gelukkig niet meer supersupersupermisselijk. Had nog langer willen slapen, maar ik moet N. zo halen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: