Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik lees nu al voornamelijk mee, alleen het dagcafé is nog een trigger haha..Alex schreef:_Donnaa schreef:Ja, komt alleen maar door dit Dagcafé hahaa..Alex schreef:_Donnaa schreef:Nee, liever niet, haha..Alex schreef:
Donnaa, wil je niet op 1 staan dan?
Dan lijk je helemaal hopeloos zonder leven buiten dit forum, bedoel je?
Dat is waar Denk je dat je het kan? Een pauze inlassen?
Maargoed, jullie moeten gewoon meer posten
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:Half 10. Mooi optijd dus.
Maar... wat doe ik aan?
Uhh, ik zou gewoon een nette broek (pantalon?) aantrekken met een nette blouse ofzo. Ik zou het een beetje in het midden houden. Niet te casual, maar ook niet te netjes.
Ja, zoiets had ik ook al bedacht. Punt is alleen, mijn nette broek past niet meer (En ik heb dus nog geen nieuwe gevonden)
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Fijne dag Theedoosje!
Bimbam- Kletskop
Bimbam schreef:
Ja, zoiets had ik ook al bedacht. Punt is alleen, mijn nette broek past niet meer (En ik heb dus nog geen nieuwe gevonden)
Oei, dat is lastig. Anders een rok ofzo? Hoeft ook niet al te sjiek te zijn, een rok is al gauw netjes. Mits deze de juiste lengte heeft natuurlijk
Gast- Gast
En een nette rok Bimbam?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
_Donnaa schreef:Ik lees nu al voornamelijk mee, alleen het dagcafé is nog een trigger haha..Alex schreef:
Dat is waar Denk je dat je het kan? Een pauze inlassen?
Maargoed, jullie moeten gewoon meer posten
Ik wil wel meer posten, maar soms valt het gewoon dood hier. Dan is het ook zo sneu als ik hele conversaties tegen mezelf houd in het Dagcafé
Gast- Gast
Ik ben op het moment even helemaal gelukkig!
Lekker lang weekend met mijn vriend gehad.
We hebben van alles gedaan maar niet het idee gehad dat we het druk hadden.
Financieel zit het eindelijk eens een keertje mee!
We krijgen binnenkort een nieuw bed
En in juli samen 4 weken vrij.
Lekker lang weekend met mijn vriend gehad.
We hebben van alles gedaan maar niet het idee gehad dat we het druk hadden.
Financieel zit het eindelijk eens een keertje mee!
We krijgen binnenkort een nieuw bed
En in juli samen 4 weken vrij.
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:
Oei, dat is lastig. Anders een rok ofzo? Hoeft ook niet al te sjiek te zijn, een rok is al gauw netjes. Mits deze de juiste lengte heeft natuurlijk
Ja, denk ook dat het een rok wordt. Anders vanmiddag nog ff kijken om een broek, als ik nog zin heb na het oppassen.
Bimbam- Kletskop
Ik moet naar de Etos, naar de DA, naar de Steps in D. en ik moet ook mijn koffer verder inpakken. Jeetje, wat een dag.
Gast- Gast
Ik vind inpakken altijd het stomste deel van de vakatie. Ben er zoooooooooo slecht in
Bimbam- Kletskop
Ik heb lijstjes gemaakt en die ben ik aan het afvinken, anders vergeet ik gegarandeerd de helft.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik moet naar de Etos, naar de DA, naar de Steps in D. en ik moet ook mijn koffer verder inpakken. Jeetje, wat een dag.
Jaaa, bloem! Doe even de MAX geheugentrainer met de kleuren die ze hebben. Als ze mooie haarbloemen hebben durf ik misschien wel naar binnen
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb lijstjes gemaakt en die ben ik aan het afvinken, anders vergeet ik gegarandeerd de helft.
Yeps. Sta je daar weer zonder tandenborstel en toilettas enzo...
Bimbam- Kletskop
Ik zal anders wel een foto maken voor je, Revie. Heb ik geen MAX geheugentrainer nodig.
Gast- Gast
Bimbam schreef:Alex schreef:Ik heb lijstjes gemaakt en die ben ik aan het afvinken, anders vergeet ik gegarandeerd de helft.
Yeps. Sta je daar weer zonder tandenborstel en toilettas enzo...
Ja precies. Nu zit de toilettas al in de koffer, maar die tandenborstel heb ik nog wel nodig vandaag en morgen, dus dat wordt last minute inpakwerk. Maar goed dat ik niet ga slapen morgennacht.
Gast- Gast
@ Alex, ik ben ook zo´n iemand die met lijstjes moet werken anders vergeet ik de helft!
Vorig jaar gingen we laat op vakantie en was het hier slecht weer,.
Dat vond ik een stuk makkelijker inpakken omdat je dan veel dingen niet gebruikt.
Vorig jaar gingen we laat op vakantie en was het hier slecht weer,.
Dat vond ik een stuk makkelijker inpakken omdat je dan veel dingen niet gebruikt.
Gast- Gast
Ik ga toch even wat doen, hoor! Ik word om 16 uur opgehaald door Lejow en dan moet ik klaar zijn. Morgen komt er ook niks van door de bruiloft ... Tot later!!!
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: