Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ach dadelijk in 1 keer komt er een woning op je pad als je het niet verwacht was bij ons ook het geval
Reva, leaf en ik hebben gisteren nog een reva-avondje ingelast
Ransballen!
Leaf: check!
Gast- Gast
Nou moet niet maar volgens mij zijn de woningen bij D.irect W.onen duurder dan ik kan betalen. ( kan namelijk maar tot max €500. )_Leaf_ schreef:
Moet het per se woningbouw zijn? Ik werk zelf bij D.irect W.onen namelijk....
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het liefst op G.oeree O.verflakkee of anders B.arendrecht. En mocht er een leuke woning tussen B.arendrecht en G.oeree zitten dan wil ik daar natuurlijk over denken. En een aantal gedeeltes in R.otterdam maar dan meer zuid.Atelier Madame schreef:In welke regio zoek je een woning dan Sweety? Want bijna 10 jaar voor een woning vind ik wel heel erg veel!
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Nou moet niet maar volgens mij zijn de woningen bij D.irect W.onen duurder dan ik kan betalen. ( kan namelijk maar tot max €500. )_Leaf_ schreef:
Ligt eraan waar, we hebben echt niet alleen particulier;)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nee, liever niet, haha..Alex schreef:
Donnaa, wil je niet op 1 staan dan?
Dan lijk je helemaal hopeloos zonder leven buiten dit forum, bedoel je?
Gast- Gast
Ik heb morgen een solllicitatiegesprek!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Sweety schreef:Het liefst op G.oeree O.verflakkee of anders B.arendrecht. En mocht er een leuke woning tussen B.arendrecht en G.oeree zitten dan wil ik daar natuurlijk over denken. En een aantal gedeeltes in R.otterdam maar dan meer zuid.Atelier Madame schreef:In welke regio zoek je een woning dan Sweety? Want bijna 10 jaar voor een woning vind ik wel heel erg veel!
Dat zijn toch niet zulke hele populaire regio's om te wonen dacht ik.. of heb je hele hoge eisen aan een woning? Want ik kan me echt niet voorstellen dat je voor een appartement/bovenbenedenwoning zo lang ingeshreven moet staan!
Via marktplaats kan je soms ook wel iets vinden mss particulier.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
mensen ik ga jullie verlaten voor vanochtend ik moet echt aan het werk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hmmm dat zou nog kunnen natuurlijk... Stekkers uit het stopcontact en hoofdschakelaar op de uit-stand. Nu nog uitzoeken wat ze met die special danger sings bedoelen. Stomme zinAtelier Madame schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Wie kan mij helpen met de volgende zin:
To avoid the danger of electric shock during maintenance and/or repair operations, make sure that all power supplies have been disconnected, disconnect the power supply source (positioning the special danger signs) and disable all the protection switches of the equipment.
Ik snap het verschil niet tussen 'make sure that all power supplies have been disconnected' en 'disconnect the power supply source'. Wie wel?
the power supply source zal de hoofdschakelaar wel zijn denk ik.
Gast- Gast
Ik dacht dat jullie alleen maar particulier hadden. Maar ik zoek dus eigenlijk voor op G.oeree O.verflakkee en in Barendrecht. Mocht er tussen G.oeree en B.arendrecht ook wat leuks zitten ben ik wel bereid om te kijken ernaar. En sommige gedeeltes in R.otterdam maar dan meer zuid._Leaf_ schreef:Sweety schreef:Nou moet niet maar volgens mij zijn de woningen bij D.irect W.onen duurder dan ik kan betalen. ( kan namelijk maar tot max €500. )_Leaf_ schreef:
Ligt eraan waar, we hebben echt niet alleen particulier;)
Sweety- Ratel
Op de roosterplanning bij een school in L.
Laatst aangepast door Bimbam op di 10 mei 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Bimbam- Kletskop
Spannend! Voor wat?Bimbam schreef:Ik heb morgen een solllicitatiegesprek!
Sweety- Ratel
Ja, komt alleen maar door dit Dagcafé hahaa..Alex schreef:_Donnaa schreef:Nee, liever niet, haha..Alex schreef:
Gast- Gast
Half 10. Mooi optijd dus.
Maar... wat doe ik aan?
Maar... wat doe ik aan?
Bimbam- Kletskop
_Donnaa schreef:Ja, komt alleen maar door dit Dagcafé hahaa..Alex schreef:_Donnaa schreef:Nee, liever niet, haha..Alex schreef:
Meld je je weer aan met een nieuwe naam
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, komt alleen maar door dit Dagcafé hahaa..Alex schreef:_Donnaa schreef:Nee, liever niet, haha..Alex schreef:
Dat is waar Denk je dat je het kan? Een pauze inlassen?
Gast- Gast
Nee lijkt mij ook niet. G.oeree is gewoon het makkelijkst voor me omdat ik ook werk daar. Ik heb eigenlijk helemaal geen hoge eisen. Behalve dan dat het een gas aansluiting heeft en een aparte slaapkamer. Maar of ik nou maar 1 slaapkamer heb of meerdere dat maakt mij niet uit eigenlijk.Atelier Madame schreef:Sweety schreef:Het liefst op G.oeree O.verflakkee of anders B.arendrecht. En mocht er een leuke woning tussen B.arendrecht en G.oeree zitten dan wil ik daar natuurlijk over denken. En een aantal gedeeltes in R.otterdam maar dan meer zuid.Atelier Madame schreef:In welke regio zoek je een woning dan Sweety? Want bijna 10 jaar voor een woning vind ik wel heel erg veel!
Dat zijn toch niet zulke hele populaire regio's om te wonen dacht ik.. of heb je hele hoge eisen aan een woning? Want ik kan me echt niet voorstellen dat je voor een appartement/bovenbenedenwoning zo lang ingeshreven moet staan!
Via marktplaats kan je soms ook wel iets vinden mss particulier.
Sweety- Ratel
Bimbam schreef:Half 10. Mooi optijd dus.
Maar... wat doe ik aan?
Uhh, ik zou gewoon een nette broek (pantalon?) aantrekken met een nette blouse ofzo. Ik zou het een beetje in het midden houden. Niet te casual, maar ook niet te netjes.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: