Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:En dan is het bij veel mensen; Ohjaaa, die schoenen, ze zijn toch wel mooi, okay dan koop ik ze alsnog!Atelier Madame schreef:
echt verschrikkelijk is dat he.. echt kijk je een keer op zalando, kun je vervolgens geen website openen zonder die schoenen weer tegen te komen!
Ja bloedirritant!! Vooral als je niet wil dat je vriend ziet dat je online hebt zitten kijken/shoppen en hij dus op de Telegraafsite al mijn dingen voorbij ziet komen...
Gast- Gast
Tja dat is gewoon inspelen op de mensen, zo is mijn vriend ook aan het vertellen dat een heleboel producten beter verkopen omdat er dan 3.99 opstaat i.p.v. 4.00. Die ene cent verschil zorgt er dan toch voor dat mensen het bij winkel A kopen en niet bij winkel B
Gast- Gast
Hahahaha.. Je moet wat minder op het forum komenAlex schreef:Donnaa, ik ben vannacht bij jou op de koffie geweest!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Pff heb zowaar uitgeslapen schrok om kwart voor 10 wakker
Loop ik met me duffe slaperige kop naar beneden gaat ook nog de deur bel...
De postbode had een shirtje van de h&m en dacht laat ik even aanbellen i.p.v. en doorheen proppen.
Pff heb zowaar uitgeslapen schrok om kwart voor 10 wakker
Loop ik met me duffe slaperige kop naar beneden gaat ook nog de deur bel...
De postbode had een shirtje van de h&m en dacht laat ik even aanbellen i.p.v. en doorheen proppen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahahaha.. Je moet wat minder op het forum komenAlex schreef:Donnaa, ik ben vannacht bij jou op de koffie geweest!
Nóg minder?
Gast- Gast
en hoeveel heb je ervoor betaalt?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen allemaal!
Wat leuk dat je kaartjes heb gewonnen Lily.
Ik ging gister nog naar de woningbouw toe maar de woonconsulent was er niet meer. Dus heb hem net gebeld en hij zei dat de woning toch echt wel verhuurd was en er nu geen woningen meer zijn. Vond het wel raar want ik zei dat maandag een vrouw mij vertelde dat de woning nog niet verhuurd was. Maar dat was schijnbaar een fout.
En heb nog een andere woningbouw opgebeld en daar moet je ongeveer 100 punten hebben om in aanmerking te komen voor een woning. Heb er nu 24 en je krijgt per maand 1 punt
Ga het voor nu proberen los te laten en ik zie wel wanneer en wat er op mijn pad komt.. ( nu maar hopen dat ik deze instelling hou )
Ik ging gister nog naar de woningbouw toe maar de woonconsulent was er niet meer. Dus heb hem net gebeld en hij zei dat de woning toch echt wel verhuurd was en er nu geen woningen meer zijn. Vond het wel raar want ik zei dat maandag een vrouw mij vertelde dat de woning nog niet verhuurd was. Maar dat was schijnbaar een fout.
En heb nog een andere woningbouw opgebeld en daar moet je ongeveer 100 punten hebben om in aanmerking te komen voor een woning. Heb er nu 24 en je krijgt per maand 1 punt
Ga het voor nu proberen los te laten en ik zie wel wanneer en wat er op mijn pad komt.. ( nu maar hopen dat ik deze instelling hou )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:Ja nu is het zeker kaarten voor Bobbejaanland zijn binnen nu nog betalen.
Jeej super!
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:en hoeveel heb je ervoor betaalt?
30 euro en dan nog 4 euro administratiekosten. 34 voor 2 kaarten dus en normaal zijn ze 28 per stuk. Vind ik wel een goede deal
Sweety wat balen dat het zo tegen zit met een woning vinden.
Gast- Gast
Sweety schreef:Goedemorgen allemaal!
Moet het per se woningbouw zijn? Ik werk zelf bij D.irect W.onen namelijk....
Gast- Gast
Dat is wel een mooie dealLily schreef:
30 euro en dan nog 4 euro administratiekosten. 34 voor 2 kaarten dus en normaal zijn ze 28 per stuk. Vind ik wel een goede deal
Sweety wat balen dat het zo tegen zit met een woning vinden.
Ja baal er ook wel van eigenlijk. Maar ja heb nu bijna elke week gebeld en ik zal het toch los moeten laten.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
ach dadelijk in 1 keer komt er een woning op je pad als je het niet verwacht was bij ons ook het geval
Reva, leaf en ik hebben gisteren nog een reva-avondje ingelast
Reva, leaf en ik hebben gisteren nog een reva-avondje ingelast
Gast- Gast
Wie kan mij helpen met de volgende zin:
To avoid the danger of electric shock during maintenance and/or repair operations, make sure that all power supplies have been disconnected, disconnect the power supply source (positioning the special danger signs) and disable all the protection switches of the equipment.
Ik snap het verschil niet tussen 'make sure that all power supplies have been disconnected' en 'disconnect the power supply source'. Wie wel?
To avoid the danger of electric shock during maintenance and/or repair operations, make sure that all power supplies have been disconnected, disconnect the power supply source (positioning the special danger signs) and disable all the protection switches of the equipment.
Ik snap het verschil niet tussen 'make sure that all power supplies have been disconnected' en 'disconnect the power supply source'. Wie wel?
Gast- Gast
In welke regio zoek je een woning dan Sweety? Want bijna 10 jaar voor een woning vind ik wel heel erg veel!
Atelier Madame- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Wie kan mij helpen met de volgende zin:
the power supply source zal de hoofdschakelaar wel zijn denk ik.
Atelier Madame- Ratel
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: