Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Bimbam schreef:Storm schreef:VC, cool zeg een zeppelin! Moet me inhouden om niet Z@ppelin te zeggen wat doet die zender met me?
Whaha, bedankt Storm, nou heb ik dat liedje in mijn kop (echt erg, ik ken de tekst ook nog ).
+1 alleen ken ik niet de hele tekst
Gast- Gast
Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Als ik de gemeente nou is aansprakelijk stel voor de lichamelijk en geestelijke schade van dat geklus, krijg ik dat compensatiegeld?
nou ja misschien kan je wel aangeven dat je klachten hebt daardoor. Wie weet hebben meer mensen dat?
Oh, dat zou wel kunnen natuurlijk, misschien moet ik maar is rondvragen in de flat. Weet ik meteen wie hier nog meer wonen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ja gisteren ook, iemand als openingsbod 28 euro ik dacht kom `s ochtends dan zijn ze lekker goedkoop maar helaas.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Als ik de gemeente nou is aansprakelijk stel voor de lichamelijk en geestelijke schade van dat geklus, krijg ik dat compensatiegeld?
nou ja misschien kan je wel aangeven dat je klachten hebt daardoor. Wie weet hebben meer mensen dat?
Oh, dat zou wel kunnen natuurlijk, misschien moet ik maar is rondvragen in de flat. Weet ik meteen wie hier nog meer wonen
haha ja 2 vliegen in 1 klap haha. En ja dan kun je wel aangeven dat het bij meerdere mensen is. Ik ben benieuwd.
Gast- Gast
Lily schreef:ja gisteren ook, iemand als openingsbod 28 euro ik dacht kom `s ochtends dan zijn ze lekker goedkoop maar helaas.
oow ja dat is stom whaha
Gast- Gast
ach ik kijk wel en anders pech gehad, ik heb een bedrag in m`n hoofd en ga gewoon niet hoger dan dat
Gast- Gast
Dat heb ik ook Lily! Echt heel vervelend eigenlijk. Wilde kaartjes voor We Will Rock You hebben, maar het werd echt te gek voor woorden, toen heb ik ze maar op een andere site met een actie gekocht.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
die gaan nu geloof ik voor niet te veel geld weg. Zat eraan te denken om daarop te bieden maar het is voor mij een heel eind reizen naar utrecht.
Gast- Gast
Zoals ik gisteren al zei; computers heLily schreef:ja gisteren ook, iemand als openingsbod 28 euro ik dacht kom `s ochtends dan zijn ze lekker goedkoop maar helaas.
Gast- Gast
Lily schreef:kaartjes voor bobbejaanland en het Summer Festival
aah oke leuk Balen van de prijs
Gast- Gast
Klopt, maar goed ben nu 2x geweest. Das genoeg heLily schreef:die gaan nu geloof ik voor niet te veel geld weg. Zat eraan te denken om daarop te bieden maar het is voor mij een heel eind reizen naar utrecht.
Chocolate Cookie- Ratel
whahaha, mijn zoontje kijkt dat altijd in de ochtend en helaas ken ik alles uit mijn hoofd ondertussen.Bimbam schreef:Storm schreef:VC, cool zeg een zeppelin! Moet me inhouden om niet Z@ppelin te zeggen wat doet die zender met me?
Whaha, bedankt Storm, nou heb ik dat liedje in mijn kop (echt erg, ik ken de tekst ook nog ).
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Zoals ik gisteren al zei; computers heLily schreef:ja gisteren ook, iemand als openingsbod 28 euro ik dacht kom `s ochtends dan zijn ze lekker goedkoop maar helaas.
Nah neit heel de tijd, zie ook continu dezelfde namen voorbij komen die tig keer op hetzelfde bieden dus ga ervan uit dat dat mensen zijn die het gewoon erg graag willen hebben Maar die kaartjes voor het Summer Festival ook, gingen gisteren weg voor 8-10 euro en nu al voor 20 euro.
Gast- Gast
Niet heel de tijd, maar wie zegt dat die persoon achter de namen echt is?Lily schreef:_Donnaa schreef:Zoals ik gisteren al zei; computers heLily schreef:ja gisteren ook, iemand als openingsbod 28 euro ik dacht kom `s ochtends dan zijn ze lekker goedkoop maar helaas.
Nah neit heel de tijd, zie ook continu dezelfde namen voorbij komen die tig keer op hetzelfde bieden dus ga ervan uit dat dat mensen zijn die het gewoon erg graag willen hebben Maar die kaartjes voor het Summer Festival ook, gingen gisteren weg voor 8-10 euro en nu al voor 20 euro.
Dit soort sites naaien je soms waar je bij staat..
Gast- Gast
ooh vakantieveilingen kan ik ook zo gek van worden.. waarom bieden mensen soms zulke ontzettende hoge bedragen voor bepaalde dingen..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
achja zoals ik al zei ik heb gewoon een bepaald bedrag in m`n hoofd en ga niet hoger dan dat.
Gast- Gast
Dat lijkt me ook t beste Lily. Zo doe ik dat ook. Anders blijf je alsnog bakken met geld uitgeven.
Chocolate Cookie- Ratel
Lily ik weet niet waar je woont, maar als je naar de film gaat in een Euroscoop-bioscoop (België), krijg je op dit moment kortingskaarten voor Bobbejaanland. Met zo'n kortingskaart kunnen er twee voor de prijs van 1 naar binnen.
Gast- Gast
klopt, er komen ook altijd nog 4 euro administratiekosten bij.. heb vorige week wel een kappersbon geveild voor 10 euro, nou voor 15 euro ofzo straks toch een keer gratis naar de kapper en nog 2x 10 euro korting!
Atelier Madame- Ratel
Ja, als je die discipline hebt dan is het goed.. Zulke sites spelen in op mensen die de discipline niet hebben.. Maargoed, dat is met veel dingen zo tegenwoordig.. Je cookies onthouden wat je gezien hebt op bijv. de Wehkamp en vervolgens achtervolgt dat kledingstuk/dat paar schoenen/die tv je overal op verschillende websites..
Leuk systeem.. Maar veel mensen kopen het dan uiteindelijk alsnog, omdat ze het steeds weer voorbij zien komen.. Mindfucking..
Leuk systeem.. Maar veel mensen kopen het dan uiteindelijk alsnog, omdat ze het steeds weer voorbij zien komen.. Mindfucking..
Gast- Gast
oke, ja we wonen vlakbij belgie maar gaan nooit naar de bios, we hebben nog vrijkaarten liggen voor de pathe die nog opmoeten
Gast- Gast
echt verschrikkelijk is dat he.. echt kijk je een keer op zalando, kun je vervolgens geen website openen zonder die schoenen weer tegen te komen!_Donnaa schreef:Ja, als je die discipline hebt dan is het goed.. Zulke sites spelen in op mensen die de discipline niet hebben.. Maargoed, dat is met veel dingen zo tegenwoordig.. Je cookies onthouden wat je gezien hebt op bijv. de Wehkamp en vervolgens achtervolgt dat kledingstuk/dat paar schoenen/die tv je overal op verschillende websites..
Atelier Madame- Ratel
En dan is het bij veel mensen; Ohjaaa, die schoenen, ze zijn toch wel mooi, okay dan koop ik ze alsnog!Atelier Madame schreef:
echt verschrikkelijk is dat he.. echt kijk je een keer op zalando, kun je vervolgens geen website openen zonder die schoenen weer tegen te komen!
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: