Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
4,5 maand is inderdaad wel erg lang. Bij mijn moeder in de buurt zijn ze hetzelfde aan het doen. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Maar de enige last die ik daarvan heb, is dat ik steeds om moet fietsen als ik daar ben.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nja, hier in de buurt ken ik eigenlijk niemand.
En om nou elke dag bij mijn ouders te zitten gaat me ook een beetje te ver
Vanmiddag ga ik met N. picknicken in het bos om maar even weg te zijn.
En om nou elke dag bij mijn ouders te zitten gaat me ook een beetje te ver
Vanmiddag ga ik met N. picknicken in het bos om maar even weg te zijn.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Picknicken is leuk !
Ik ga echt voor je duimen dat dat gauw ophoudt daar bij jou.
Ik ga echt voor je duimen dat dat gauw ophoudt daar bij jou.
Gast- Gast
Ja, ik heb al wat lekkere broodjes gehaald en we hebben nog komkommer en aardbeien en drinken en dan vind ik het wel mooi geweest. Hoeft niet zo uitgebreid te worden natuurlijk En als we wat vergeten zijn lopen we gewoon even terug, het bos is hier 5 minuten vandaan.
Uhu, N. weet het nog niet, dus dat is wel een verrassing ^^ En vanavond gaan we bij de zeppelin kijken als ik erachter kan komen hoe laat hij ongeveer opstijgt.
Eigenlijk zouden we gister gaan, maar toen kwam mijn zwager onverwacht. Maar ik was allang blij dat ik genoeg eten had
Eigenlijk zouden we gister gaan, maar toen kwam mijn zwager onverwacht. Maar ik was allang blij dat ik genoeg eten had
Sjaaaan, leuk dat je naar de kinderboerderij gaat! Daar is A. gisteren ook geweest, ze vond het prachtig!
Gast- Gast
Yup, een echte echte echte zeppelin, echt supergaaf ^^
Goedemorgen!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Hallo storm en bimbam,
pff heb echt het idee alsof sommige mensen vakantieveilingen niet helemaal goed snappen :S
pff heb echt het idee alsof sommige mensen vakantieveilingen niet helemaal goed snappen :S
Gast- Gast
VC, cool zeg een zeppelin! Moet me inhouden om niet Z@ppelin te zeggen wat doet die zender met me?
Gast- Gast
Als ik de gemeente nou is aansprakelijk stel voor de lichamelijk en geestelijke schade van dat geklus, krijg ik dat compensatiegeld?
Oh en Donnaa, weet jij hoe laat ie opstijgt?
Theedoosje schreef:Hoezo lily?
oow en hoi Bimbam
Omdat als je de kaartjes lekker goedkoop wil moet je pas de laatste 30 seconden gaan bieden maar nee die mensen bieden 10 min van tevoren al van die hoge bedragen ja dan is het voor mij al niet meer interessant.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Als ik de gemeente nou is aansprakelijk stel voor de lichamelijk en geestelijke schade van dat geklus, krijg ik dat compensatiegeld?
nou ja misschien kan je wel aangeven dat je klachten hebt daardoor. Wie weet hebben meer mensen dat?
Gast- Gast
Storm schreef:VC, cool zeg een zeppelin! Moet me inhouden om niet Z@ppelin te zeggen wat doet die zender met me?
Whaha, bedankt Storm, nou heb ik dat liedje in mijn kop (echt erg, ik ken de tekst ook nog ).
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Lily schreef:Theedoosje schreef:Hoezo lily?
oow en hoi Bimbam
Omdat als je de kaartjes lekker goedkoop wil moet je pas de laatste 30 seconden gaan bieden maar nee die mensen bieden 10 min van tevoren al van die hoge bedragen ja dan is het voor mij al niet meer interessant.
oow zo ja nee precies. Maar goed ze willen hem misschien zeker hebben en denken dat te behalen door in 1x een 'hoge' prijs te bieden.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: