Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ook niet! Heb het met een papiertje gedaan. Serieus, spinnen, kevers en weet ik veel wat voor ongedierte zet ik er zo uit, maar een naaktslak pak ik echt niet met mijn blote handen. Bah.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Die afspraken zijn vrij snel na elkaar, dat is wel positief of niet?Alex schreef:...
*knip*
Laatst aangepast door Try op di 10 mei 2011 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga naar bed, misschien nog even iets lezen en dan slapen. Morgen lekker uitslapen (als ik het goed op mijn rooster heb gezien).
Trusten dames!
Trusten dames!
Try- Kletskop
huh?Alex schreef:Jullie doen alsof ik hier slechts 1 keer in de week kom ...
Maar toch bedankt.
*edit: doelde op dat Anousch je ook alvast veel plezier wenste? Tja, jij hebt zoooo veel leuke dingen geplant de komende paar dagen dat je ons geheid gaat verwaarlozen
Laatst aangepast door Try op di 10 mei 2011 - 11:06; in totaal 2 keer bewerkt
Try- Kletskop
Was ie lekker Reva?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Dat me nu al een fijne vakantie wordt gewenst, ik ga vrijdag pas en het is nu dinsdag. Maakt niet uit verder het is lief bedoeld.
Weltrusten, Try!
Weltrusten, Try!
Gast- Gast
Het is al woensdagAlex schreef:Dat me nu al een fijne vakantie wordt gewenst, ik ga vrijdag pas en het is nu dinsdag. Maakt niet uit verder het is lief bedoeld.
Weltrusten, Try!
En nu ga ik echt weg, slaap lekker!
Try- Kletskop
Ik doe het nu alvast omdat ik dingen niet zo goed kan onthouden, dus dan kan je niet zeggen dat ik je geen veel plezier gewenst heb
Gast- Gast
He bah, ik wilde juist gaan slapen maar opeens begint het hier flink te onweren.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik doe het nu alvast omdat ik dingen niet zo goed kan onthouden, dus dan kan je niet zeggen dat ik je geen veel plezier gewenst heb
Je kan maar beter op tijd zijn dank je wel.
Try, wijsneus het is nu inderdaad woensdag. Weltrusten!
Gast- Gast
Megara schreef:Ik wil wel ruilen. Dan kan ik rustig gaan slapen, mag jij het onweer.
+1
Gast- Gast
Gadver! Onweer terwijl je in een stacaravan ligt is echt kut.. Heb al een paar x liggen trillen in bed.. Brrrrrr!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
HIer ook geen onweer! Alleen gisteravond 1 flits en dat was het dan weer (nee ik zat niet in de auto...)
Ik ben voor het eerst Gentse waterzooi aan het maken (voor vanavond alvast) en nu ruikt het hier superlekker!
HIer ook geen onweer! Alleen gisteravond 1 flits en dat was het dan weer (nee ik zat niet in de auto...)
Ik ben voor het eerst Gentse waterzooi aan het maken (voor vanavond alvast) en nu ruikt het hier superlekker!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier ook beste onweer en regen vannacht. Ik werd er wel even wakker van en ging even om de hoek bij mijn dochter kijken maar die sliep gewoon lekker Mama ook weer rustig.
Hier ook beste onweer en regen vannacht. Ik werd er wel even wakker van en ging even om de hoek bij mijn dochter kijken maar die sliep gewoon lekker Mama ook weer rustig.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: