Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
ABE, als je je nog steeds zo beroerd voelt zou ik me nog maar een dag ziekmelden.
Gast- Gast
Alex schreef:ABE, als je je nog steeds zo beroerd voelt zou ik me nog maar een dag ziekmelden.
Is niet per definitie nodig. Ik heb vandaag al aangegeven dat ik morgen best wil komen, maar dat ze er niet veel van moeten verwachten. Dus als het niet lukt, dan lukt het niet. En als het me toch een paar uur lukt, dan is dat altijd mooi meegenomen. Trouwens, ik kan thuis ook een paar uur achter mijn lapdoos zitten, dus dat moet op het werk ook kunnen. Ik moet niet zo zeuren....
Gast- Gast
Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Als het toch niet goed kun je alsnog naar huis gaan, toch?
Hoi Anousch! Heb je je VOG al ontvangen?
Gast- Gast
+1Alex schreef:ABE, als je je nog steeds zo beroerd voelt zou ik me nog maar een dag ziekmelden.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Try- Kletskop
Alex schreef:Als het toch niet goed kun je alsnog naar huis gaan, toch?
Daarom.
En ik heb dezelfde vraag aan Anousch als Alex.
Gast- Gast
Alex schreef:
Hoi Alex!
Nee helaas..
Laatst aangepast door Anousch op di 10 mei 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ieehhhww, Bimbam! Gatverrr! Ik heb zo de pest aan die vieze naaktslakken, ik tref hier ook regelmatig grote exemplaren aan
Gast- Gast
Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Beetje zout doet ook wonderen. Ah, dierenbeul dat ik ben. Maar waar komt dat ding vandaan joh. In de badkamer nog wel... Tenzij de badkamer beneden zit...
Gast- Gast
Hey Alex! Ik zie net je ticker pas, lekker over 3 dagen op vakantie?! Heerlijk, geniet ervan meis!! (alvast voor als ik je niet meer spot)
Try- Kletskop
Alex schreef:Ieehhhww, Bimbam! Gatverrr! Ik heb zo de pest aan die vieze naaktslakken, ik tref hier ook regelmatig grote exemplaren aan
Ik hou ook niet zo van naatkslakken. Deze is maar heel mini trouwens, formaatje rups (ik dacht eerst dat het een rups was, maar daar bleek ie wat te slijmerig voor). Anyway, ik ga hem het huis uitgooien!
Bimbam- Kletskop
Ik heb dat vroeger wel eens met slaken met huisjes gedaan. Best gek want ze verdwijnen gewoonABE schreef:Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Beetje zout doet ook wonderen. Ah, dierenbeul dat ik ben. Maar waar komt dat ding vandaan joh. In de badkamer nog wel... Tenzij de badkamer beneden zit...
Try- Kletskop
ABE schreef:Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Mijn badkamer zit idd beneden. Stom. Maar geen zout, dat vind ik zielig.
Bimbam- Kletskop
Try schreef:Ik heb dat vroeger wel eens met slaken met huisjes gedaan. Best gek want ze verdwijnen gewoonABE schreef:Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Stel nou, dat wij wel van suiker zijn en de regen dat met ons doet?
Maar inderdaad, ze schijnen zo op te lossen. Nooit geprobeerd, lijkt mij maar zielig.
Gast- Gast
Heerlijk he, op vakantie! Ik heb er zo'n zin in! Morgen pak ik de laatste dingen in, morgenavond ga ik naar Marco en donderdag heb ik een bruiloft en dan komt het er niet meer van. Het wordt vast een heerlijke vakantie
Gast- Gast
Bimbam schreef:ABE schreef:Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Waarschijnlijk in een bijkeuken? Want in het huis van mij en mijn toenmalige vriend hadden we ook last van die klere beesten. Ze doen niets, maar met hun slijm maken ze de zooi wel een teringbende.
Gast- Gast
Wat een leuk vooruitzicht Alex, geniet er maar lekker van! Mag ik trouwens vragen hoe het met je gaat mbt eetkliniek ed?
Try- Kletskop
Ze zitten hier in de trapkast en kruipen over de wandelwagen van mijn dochter. Echt ranzig. Daarbij kruipen ze door de hele woonkamer en de hal en de keuken, dat zie ik vooral heel goed als ik ga dweilen, dan komen alle sporen tevoorschijn.
Gast- Gast
Ik geloofde het niet, dus heb het op een paar beestjes geprobeerd. Gek fenomeen vond ik het maar! Nu zou ik het overigens niet (zo snel) meer doen.ABE schreef:
Maar inderdaad, ze schijnen zo op te lossen. Nooit geprobeerd, lijkt mij maar zielig.
Try- Kletskop
ABE schreef:Bimbam schreef:ABE schreef:Try schreef:Zo vies zijn ze toch niet? Hun slijmspoor wel trouwens, sorry, niets gezegd. Ach, beestje kan je (met een papiertje) oppakken en weer mooi buiten zettenBimbam schreef:Ieuwhl! Er zit een naaktslak op de muur in de badkamer
Waarschijnlijk in een bijkeuken? Want in het huis van mij en mijn toenmalige vriend hadden we ook last van die klere beesten. Ze doen niets, maar met hun slijm maken ze de zooi wel een teringbende.
Bijkeuken? Ow wacht, de badkamer in de bijkeuken. Hmm, nee, hij zit gewoon beneden, maar ik heb ook maar een minihuisje, dus geen ruimte voor een badkamer boven. Ik heb de slijmbal inmiddels buitengezet trouwens
Bimbam- Kletskop
Weltrusten, ABE!
Try, ik heb 25 mei weer een afspraak, dat is samen met mijn man. Daarna op 30 mei en dan ga ik weer alleen. Het staat verder een beetje stil en ik vind mezelf echt vreselijk walgelijk dik en lelijk.
Bimbam, held! Ik raak die beesten vanmenooitniet aan!
Try, ik heb 25 mei weer een afspraak, dat is samen met mijn man. Daarna op 30 mei en dan ga ik weer alleen. Het staat verder een beetje stil en ik vind mezelf echt vreselijk walgelijk dik en lelijk.
Bimbam, held! Ik raak die beesten vanmenooitniet aan!
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: