Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha muts!Alex schreef:Of gewoon Reva-die-zich-versliep-en-haar-bh-vergat-aan-te-trekken.
Och, ik stond vanmorgen mijn gelspray onder mijn oksels te sprayen
Alex, jammer dat de taart op is maar fijn dat m'n kaartje er op tijd was! Ik was er nog extra speciaal voor naar de brievenbus gesjeesd
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedavond, ik kom ook nog even buurten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Hahaha muts!Alex schreef:Of gewoon Reva-die-zich-versliep-en-haar-bh-vergat-aan-te-trekken.
Och, ik stond vanmorgen mijn gelspray onder mijn oksels te sprayen
Alex, jammer dat de taart op is maar fijn dat m'n kaartje er op tijd was! Ik was er nog extra speciaal voor naar de brievenbus gesjeesd
Zou stoer zijn als je geflitst bent
Gast- Gast
Godzijdank staan er geen flitspalen hier in de wijkReva schreef:Zou stoer zijn als je geflitst bent
Nope, dat had ik nét ervoor geschoren... Voelde me wel een beetje domAlex schreef:Whahahaha, gelspray onder je oksels? Moest je okselhaar getemd worden?
Hoi Suus, gezellig dat je er bent, kom je de dames bezighouden? Dan kan ik met een gerust hart naar m'n bed vertrekken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Haha, denk niet dat ik lang blijf hoor, moet zo ook maar eens naar bed, morgen weer werken...
Suus- Lady Post-a-lot
Whahahaha OMG, we kwamen Omrop Fryslan tegen op tv. Dat Fries is gewoon een vreemde taal. Belachelijk
Gast- Gast
Het is op zich wel goed te verstaan toch? Ik spreek geen woord Fries, maar verstaan lukt me (gelukkig) nog welAlex schreef:Whahahaha OMG, we kwamen Omrop Fryslan tegen op tv. Dat Fries is gewoon een vreemde taal. Belachelijk
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Het is op zich wel goed te verstaan toch? Ik spreek geen woord Fries, maar verstaan lukt me (gelukkig) nog welAlex schreef:Whahahaha OMG, we kwamen Omrop Fryslan tegen op tv. Dat Fries is gewoon een vreemde taal. Belachelijk
Ik ving wel wat woorden op, maar snapte de context niet. Als ik het lees (bijv. op de Hyves van Donnaa) snap ik het wel.
Gast- Gast
Even een vraagje:
Ik heb mijn OVkaart meegewassen (ik was 'm kwijt, had heel mijn kamer in de haast al overhoop gegooid, en net ook weer netjes opgeruimd) maar doet ie het nu nog?
Ik heb mijn OVkaart meegewassen (ik was 'm kwijt, had heel mijn kamer in de haast al overhoop gegooid, en net ook weer netjes opgeruimd) maar doet ie het nu nog?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Nah, valt wel een beetje mee, om 8 uur, maar was gisteren en vandaag al de hele tijd moe, dus moet maar goed slapenAlex schreef:Hoi Suus! Moet je vroeg op morgen?
Suus- Lady Post-a-lot
Hoi Suus!
Woei, ik dacht dat het later was Fijn.
Wel lichte rouw omdat ik morgen moet werken
Gast- Gast
Try schreef:Even een vraagje:
Kwestie van uitproberen?
Gast- Gast
Volgens mijn man moet 'ie het nog doen, hoor. Het is een chip, geen moeilijke technieken ofzo, en die moet tegen water en een beetje ronddraaien kunnen.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoi Suus!
Werken op je vaste vrije dag? Waarom???
Gast- Gast
Tja, dat dacht ik ook. En ik zal 'm inderdaad proberen maar ik heb geen strippenkaart (en er geen geld voor) en anders ga ik fietsen morgen. Doe ik nu sowieso voor de zekerheid (mits het regent).Alex schreef:Volgens mijn man moet 'ie het nog doen, hoor. Het is een chip, geen moeilijke technieken ofzo, en die moet tegen water en een beetje ronddraaien kunnen.
Oja, dit is trouwens mijn kamertje, had 'm nu toch opgeruimd: (even gekopieerd uit het fototopic)
Foto's van mijn nieuwe kamertje (bijna af, nog wat accesoires en fotolijstjes ontbreken)
Foto's zijn trouwens genomen met mijn telefoon dus niet zo'n goede kwaliteit
Try- Kletskop
Leuke kamer, Try!
Suus- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Reva schreef:Hoi Suus!
Werken op je vaste vrije dag? Waarom???
Omdat we anders niet open konden Dus ik ben ook nog eens de hele dag op kantoorrr, geen afspraken buiten de deur. Boring. Ik maak ongeveer 55 uur deze week
Gast- Gast
Hoi,
Hoe is het hier?
Pfft, heb morgen beloofd naar het werk te komen om 08.00u, maar ik voel me toch een partijtje beroerd. Niezen, hoesten, hoofdpijn. Voel me lang niet lekker. Maar goed, vandaag kon ik overdag al meer dan eergisteren/gisteren. Dus wellicht is dit gewoon even een teken dat ik moet gaan slapen.
Hoe is het hier?
Pfft, heb morgen beloofd naar het werk te komen om 08.00u, maar ik voel me toch een partijtje beroerd. Niezen, hoesten, hoofdpijn. Voel me lang niet lekker. Maar goed, vandaag kon ik overdag al meer dan eergisteren/gisteren. Dus wellicht is dit gewoon even een teken dat ik moet gaan slapen.
Gast- Gast
Thanks allemaal Ik ben er ook erg blij mee
En wat ik net ook al zei in het fototopic, het is maar 9m2 maar zo voelt het helemaal niet
En wat ik net ook al zei in het fototopic, het is maar 9m2 maar zo voelt het helemaal niet
Try- Kletskop
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: