Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Alex schreef:Ooooh, ik snap 'm!
Al vind ik de verklaring van Reva ook goed.
Ja en stiekem zit je zeker voodoo op me te doen
Merk je al iets??
Gast- Gast
Afgelopen nacht had je per ongeluk mij te pakken zeker?!Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Ooooh, ik snap 'm!
Al vind ik de verklaring van Reva ook goed.
Ja en stiekem zit je zeker voodoo op me te doen
Merk je al iets??
Gast- Gast
Pffff, ingewikkeld PM Hoop zo zo zo zo zo zo op een goed verloop. Vind het zo zielig voor je
Alex: als je nou aardig bent, snij dan wat vet weg
Alex: als je nou aardig bent, snij dan wat vet weg
Gast- Gast
Thnx Reva! Het is gewoon hopen, wachten, bidden, duimen enz dat het goed gaat. Wil hoe dan ook de 32 weken halen, kan ik tenminste in mijn eigen ziekenhuis bevallen ipv hier in Brabant...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Afgelopen nacht had je per ongeluk mij te pakken zeker?!Alex schreef:
Merk je al iets??
Oeps! Sorry!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex: als je nou aardig bent, snij dan wat vet weg
Als je nou aardig bent? HALLO! IK BÉN AARDIG!! En ik ben al bezig.
Gast- Gast
Awwww.... dat duurt nog 6 weken...ProudMama schreef:Thnx Reva! Het is gewoon hopen, wachten, bidden, duimen enz dat het goed gaat. Wil hoe dan ook de 32 weken halen, kan ik tenminste in mijn eigen ziekenhuis bevallen ipv hier in Brabant...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Als je me dan tot minimaal 34 weken met rust laat qua buik voodoo is het je vergevenAlex schreef:ProudMama schreef:Afgelopen nacht had je per ongeluk mij te pakken zeker?!Alex schreef:
Merk je al iets??
Oeps! Sorry!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Thnx Reva! Het is gewoon hopen, wachten, bidden, duimen enz dat het goed gaat. Wil hoe dan ook de 32 weken halen, kan ik tenminste in mijn eigen ziekenhuis bevallen ipv hier in Brabant...
Ik kan niet bidden, maar ik ga me twee rsi-duimen duimen
Gast- Gast
Weltrusten! Hopelijk heb je een rustige nacht en houden je ukkies zich ook gedeisd!
Gast- Gast
PM misschien een domme vraag hoor, maar ben er niet zo in thuis. Maar mijn nicht had ook vroegtijdige weeën, heeft toen in het ziekenhuis gelegen aan de weeënremmers en longrijpingsspuiten. Maar die kreeg toen een soort veter om de baarmoedermond als ik het goed heb. Is dat voor jou geen optie? Bij haar hebben ze het toen tot 36 weken kunnen rekken, toen hebben ze die eruit gehaald en zijn de weeën ook begonnen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Truste, PM!
Ik moest op een basisschool waar ik voor groep 3 stond altijd 5 keer per dag met de kindjes een gebed opzeggen (met een dansje...serieus, zie je me gaan?) en 1 keer per dag echt bidden. Hardop. Jeetje, wat vond ik dat moeilijk 'Euuh, hallo God...U heeft me nog nooit gesproken maarre bedankt voor vandaag, denk ik? En dat we vandaag maar allemaal heel lief voor elkaar mogen zijn en elkaar helpen en het fijn hebben. Euh, dat was het. Over...euh, Amen'
Ik moest op een basisschool waar ik voor groep 3 stond altijd 5 keer per dag met de kindjes een gebed opzeggen (met een dansje...serieus, zie je me gaan?) en 1 keer per dag echt bidden. Hardop. Jeetje, wat vond ik dat moeilijk 'Euuh, hallo God...U heeft me nog nooit gesproken maarre bedankt voor vandaag, denk ik? En dat we vandaag maar allemaal heel lief voor elkaar mogen zijn en elkaar helpen en het fijn hebben. Euh, dat was het. Over...euh, Amen'
Gast- Gast
Truste PM!
Hahaha Reva, dat lijkt me wel een heel komisch gezicht!
Ik ga er ook vandoor, ben nog even een mailtje aan het typen naar een vriendin en dan ga ik lekker slapie doen. Ongemerkt is de avond weer voorbij gevlogen joh!
Slaap lekker alvast!
Hahaha Reva, dat lijkt me wel een heel komisch gezicht!
Ik ga er ook vandoor, ben nog even een mailtje aan het typen naar een vriendin en dan ga ik lekker slapie doen. Ongemerkt is de avond weer voorbij gevlogen joh!
Slaap lekker alvast!
Doei Reva! Of moet ik zeggen: Toos BH-Loos?
Sjaantje schreef:Doei Reva! Of moet ik zeggen: Toos BH-Loos?
Of Reva-die-de-vrijheid-boven-de-beknelling-verkoos!
Gast- Gast
Of: Laat-die-tieten-maar-lekker-hangen-Reva!
Alex schreef:Weltrusten Sjaan!
Dag Lexie, droom fijn straks, over overheerlijke Lejow-taarten! Heb je trouwens veel post gehad? Was mijn kaartje op tijd?
Sjaantje schreef:Alex schreef:Weltrusten Sjaan!
Dag Lexie, droom fijn straks, over overheerlijke Lejow-taarten! Heb je trouwens veel post gehad? Was mijn kaartje op tijd?
Jaaaa, je kaartje was er donderdag, hoor! Echt superlief! Nogmaals bedankt
De Lejow-taart is op
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: