Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
laat hem dan bellen in het vervolgd als je volgens hem niet de goede vragen stelt :S Ben ik dan heel makkelijk in hoor, doe ik iets niet goed, ja doe het dan zelf maar.
Gast- Gast
Oh woeps, Maple dus
*edit* Ik dacht eerst.. wat l*l jij nou haha
*edit* Ik dacht eerst.. wat l*l jij nou haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb trouwens net een jankbui van hier tot gunter gehad en een paar hele lieve woorden en knuffels van m'n man gekregen, en nu heb ik besloten dat die negatieve gevoelens voor vandaag even diep weggepropt worden. Dan val ik jullie er ook niet meer mee lastig
Gast- Gast
*zucht* Ik ga afwassen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Kom je hier even afdrogen Sjaan? Staat nog het een en ander!
Fijn dat je even bij je man terecht kon Maple, even weer wat positiviteit erin!
Fijn dat je even bij je man terecht kon Maple, even weer wat positiviteit erin!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh ik heb dat ook hoor Lejow. Ik datzelfde nu met het huurhuisje dat ik straks krijg. Daarbij wordt voor de huurprijs gekeken naar het inkomen van 2009, maar dat is vet laag omdat ik toen fulltime studeerde en een beetje er naast werkte. Straks als ik een huisje heb, heb ik gewoon een fulltime baan dus verdien ik veel meer. Dus ik zit me ook helemaal druk te maken, dat ik dan uiteindelijk huur moet terug betalen omdat ik teveel verdien voor zo'n lage huur. En kan ook nergens een duidelijk antwoord daarop krijgen hoe dat nou precies zit.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
goed zo maple dat je weer positief gaat denken Het komt allemaal goed al lijkt dat soms niet zo.
Sjaan, wil je onze afwas mee afwassen? Hoh hebben hier een afwasmachine staan maar dat ding is gewoon nog steeds niet aangesloten haha.
Sjaan, wil je onze afwas mee afwassen? Hoh hebben hier een afwasmachine staan maar dat ding is gewoon nog steeds niet aangesloten haha.
Gast- Gast
Hahaha wat lief dat jullie mij massaal je afwas aanbieden!
Revaaaaaaaaaaaaaaa! Hoe ist?
Lejow: afdrogen doe ik nooit als ik nu afwas, is het morgenochtend vanzelf droog Echt waar... probeer het maar eens
Lily, sluit dat ding eens aan dan! Dan breng ik mijn afwas voortaan naar jou
Revaaaaaaaaaaaaaaa! Hoe ist?
Lejow: afdrogen doe ik nooit als ik nu afwas, is het morgenochtend vanzelf droog Echt waar... probeer het maar eens
Lily, sluit dat ding eens aan dan! Dan breng ik mijn afwas voortaan naar jou
haha je dat moet een kennis van ons doen we hebben nu nog geen afvoer of zoiets. En tis nog een vraag of da ding goed werkt, hij heeft namelijk een jaar bij m`n ouders in de schuur gestaan met vorst en al
Gast- Gast
Kheb t maar afgedroogd..
Lejow- Lady Post-a-lot
wij laten het hier ook altijd staan, droogt vanzelf
Hmm en ik heb zin om te shoppen
Hmm en ik heb zin om te shoppen
Gast- Gast
Flikkeren de katten het op de grond En heb ik de dag erna een vol aanrecht, dat vind ik ook niet fijn..
Meestal doe ik afwassen en mijn vriend tegelijk afdrogen. Behalve dus als hij zijn kont tegen de kribbe gooit..
Ben benieuwd wie van ons twee vandaag het koppigst gaat zijn...
Meestal doe ik afwassen en mijn vriend tegelijk afdrogen. Behalve dus als hij zijn kont tegen de kribbe gooit..
Ben benieuwd wie van ons twee vandaag het koppigst gaat zijn...
Lejow- Lady Post-a-lot
haha, wij hebben ook een kat maar geleerd dat ie niet op de tafels en keuken mag. Luistert goed en anders hebben we nog een afdruiprek waar de afwas instaat met een handdoek erover dus kleine kans dat die hier op de grond valt.
Gast- Gast
Lily schreef:hmm wie heeft er zin om zaterdag met me te gaan shoppen
zin: oh yes yes yes yes
centen: ...... oh no no no no
Lejow- Lady Post-a-lot
Gatverdegatverdegatverdegatverdegatsie
Moet ik even bij de kliko zijn, blijkt dat ding he-le-maal vol met maden te zitten
Moet ik even bij de kliko zijn, blijkt dat ding he-le-maal vol met maden te zitten
iehw dat is geen pretje, brrr krijg er rillingen van.
En ja ik heb nu eindelijk eens wat geld over dus nu mag ik van mezelf wat nieuws kopen
edit bedenk me nu dat de maand eigenlijk nog maar net begonnen is. Hmmm nah, dan red ik het alsnog wel.
En ja ik heb nu eindelijk eens wat geld over dus nu mag ik van mezelf wat nieuws kopen
edit bedenk me nu dat de maand eigenlijk nog maar net begonnen is. Hmmm nah, dan red ik het alsnog wel.
Gast- Gast
Ik had eigenlijk een foto van de kliko willen maken om jullie mee te laten genieten Gedeelde smart is halve smart, toch?
Ow en ik zou wel mee willen shoppen, maar ik moet zaterdag werken dus dat gaat m niet worden...
Ow en ik zou wel mee willen shoppen, maar ik moet zaterdag werken dus dat gaat m niet worden...
+10000Lejow schreef:Lily schreef:hmm wie heeft er zin om zaterdag met me te gaan shoppen
zin: oh yes yes yes yes
centen: ...... oh no no no no
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik had eigenlijk een foto van de kliko willen maken om jullie mee te laten genieten Gedeelde smart is halve smart, toch?
AAHH BLEEHH NEE!!
Dejaaaaaaa vu bah bah bah Deeeeeejaaaa vuu
IEEHH BRRR
Lejow- Lady Post-a-lot
*stopt vinger in oren*
BLLABLABLABLABLABLABLABLA
BLLABLABLABLABLABLABLABLA
Lejow- Lady Post-a-lot
Heb je t ook al eens gehad, Lejow? Ik ook wel maar niet zo ernstig als nu En ik let altijd zó goed op wat ik erin gooi... Bah bah bah! Gelukkig wordt de kliko donderdag geleegd!
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: