Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben klaar en bijna thuis, thank god!
Ik moet ook eigenlijk een maat groter hebben dan deze, maar bij Primark valt kleding soms best groot...Bh's dus ook.
Ik moet ook eigenlijk een maat groter hebben dan deze, maar bij Primark valt kleding soms best groot...Bh's dus ook.
Gast- Gast
dames ik ben klaar met werken, zie jullie dadelijk/strakjes weer als ik thuis ben
Gast- Gast
Tot straks, Lily!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Grrrr... heb ik m'n arm ook nog eens verbrand aan de koekepan Ik heb een zeikbui vandaag, sorry...
Gast- Gast
Ja meis, ik snap dat je het kut vindt maar het is eenmaal niet te plannen, zo'n jaar. Ik kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat je het moet accepteren dat het eenmaal zo loopt, ook al klinkt het hard...aan een ontslag kun je gewoon niks doen. Het enige wat je kunt doen is hard naar een oplossing zoeken en zo te lezen zijn jullie daar al flink mee bezig.Maple schreef:Haha, nee, ik doe geen foto, maar het lijkt een beetje op een Victoria Beckham-bob.
*
Gast- Gast
Ik ben gewoon heel bang voor wat er nu komen gaat en hoe het allemaal gaat lopen, tussen ons ook Hij kan niet met stress omgaan en ik kan dat niet opvangen... Tot op zekere hoogte wel, maar ergens houdt ook mijn sterk-zijn op...
Gast- Gast
Help er staat iemand Afscheid voor me te zingen van Glennis. Omg, heel hard. Schaam me dood.
Gast- Gast
Reva schreef:Help er staat iemand Afscheid voor me te zingen van Glennis. Omg, heel hard. Schaam me dood.
Verstop je, snel!
Gast- Gast
Hey dames!
Reva, hoezo staat iemand dat voor je te zingen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Hey dames!
Kweenie, stadsdebiel ofzo?
Gast- Gast
Haha, dat zou een optie zijn inderdaaad!
Ik ga mijn spullen pakken, en ga weer terug naar stage! Ik hoop dat ik daar wel kan blijven internetten!
Bye!
Ik ga mijn spullen pakken, en ga weer terug naar stage! Ik hoop dat ik daar wel kan blijven internetten!
Bye!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het morst niet, want het is mousse en het verdeeld fijn en och het is gewoon fijn..
Gast- Gast
Welk merk heb je gebruikt?_Donnaa schreef:Het morst niet, want het is mousse en het verdeeld fijn en och het is gewoon fijn..
Ik vind het altijd weer een drama om m'n haar te verven nu.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Donnaa, is dat spul duur? Ik gebruik altijd kruidvatmerk maar dat knoeit altijd zo
Het was nu €10, valt mee.. Weet niet wat het kost als het niet in de aanbieding is..
Gast- Gast
Ik zweer bij John Frieda. Of althans, tot mijn moeder afgelopen zaterdag zei dat ik nodig weer moest verven. Want ik had uitgroei, of althans, uitgroei op rare plekken. Had het twee weken geleden net gedaan en dat was allemaal goed gegaan. Was niets vergeten.
Gast- Gast
ik laat m`s haren nu vort meestal bij de kapper verven
enne jeeej heb al 16 coca cola codes
enne jeeej heb al 16 coca cola codes
Gast- Gast
Ik kreeg waterstofperoxide voorgeschreven bij de tandarts tegen een ontsteking. Ik heb nog steeds het idee dat zoiets in je haar hoort en niet in je mond.
Gast- Gast
Ik ben altijd bang dat als ik een duurder merk neem, dat het tegenvalt en dan is het zo zonde van mn geld 10 euro valt op zich nog wel mee dan!
Lily, dat heb ik ook een tijdje gedaan maar dat werd echt te kostbaar!
Megara:
Lily, dat heb ik ook een tijdje gedaan maar dat werd echt te kostbaar!
Megara:
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: