Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:wow michelle martin, de ex van marc dutreaux komt vrij
Ja ik weet het...Die wordt toch wel snel gelynched vrees ik...
Gast- Gast
Ja toch? Ik hoorde om 4u op de radio dat het nog niet zeker was. Maar nu dus wel? *gaat even nieuws lezen*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
heb al een topic geopend
en ja ze heeft ze helft van haar straf uitgezeten en moet aan een aantal dingen voldoen en dan komt ze vrij
en ja ze heeft ze helft van haar straf uitgezeten en moet aan een aantal dingen voldoen en dan komt ze vrij
Gast- Gast
PM: hoe is het nu met je?
Wat voor uitslag kreeg Hazeltje vandaag dan?
Wat voor uitslag kreeg Hazeltje vandaag dan?
ProudMama schreef:Hazeltje kreeg vandaag de uitslag toch? Weet iemand hoe het afgelopen is?
Ja, klopt. Maar staat nog geen bericht over. Ze zou het ik geloof door printje laten plaatsen, want wist niet of ze t zelf zou halen ivm vlucht.
Hoe voel jij je?
Gast- Gast
Ik ruik zo heerlijk naar de Zwitsal Parfum...Wie wil er nog een baby als je ook gewoon de parfum kan nemen!
Gast- Gast
Nou, ik ben vandaag opnieuw naar de kapper geweest en het moest toch een stukje korter Bleek helemaal verkeerd geknipt te zijn... Ik vind het nu iets te kort, maar ben wel meer tevreden, gelukkig.
En ik voel me heel erg opgejaagd en onrustig, bah
En ik voel me heel erg opgejaagd en onrustig, bah
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik ruik zo heerlijk naar de Zwitsal Parfum...Wie wil er nog een baby als je ook gewoon de parfum kan nemen!
Maple, ik ben benieuwd! Foto?
En hoe komt het dat je je opgejaagd en onrustig voelt?
_Leaf_ schreef:Ik denk dat ik straks een Reva ga doen....
???? geen BH aan of wat?
Gast- Gast
Haha, nee, ik doe geen foto, maar het lijkt een beetje op een Victoria Beckham-bob.
En ik word gewoon gek van de stress. We hadden afgesproken dat 2011 ons jaar zou worden en dat leek ook echt zo te zijn, maar het werk van m'n man had weer hele andere dingen in petto... En mijn man kan er niet zo goed mee omgaan, probeert het, maar het lukt hem niet echt, en dat vind ik weer moeilijk om mee om te gaan. Hij is nu even naar z'n ouders, even praten.
En ik word gewoon gek van de stress. We hadden afgesproken dat 2011 ons jaar zou worden en dat leek ook echt zo te zijn, maar het werk van m'n man had weer hele andere dingen in petto... En mijn man kan er niet zo goed mee omgaan, probeert het, maar het lukt hem niet echt, en dat vind ik weer moeilijk om mee om te gaan. Hij is nu even naar z'n ouders, even praten.
Gast- Gast
Lily schreef:_Leaf_ schreef:Ik denk dat ik straks een Reva ga doen....
???? geen BH aan of wat?
Exactly! Let's make it a trend! Free ourselves from bras!
Gast- Gast
haha oke, nah misschien doe ik straks wel mee, degene die ik nu aanheb zit helemaal niet fijn.
Gast- Gast
Nee de mijne ook niet, zo kut, vaak lijkt de vorm uit die bh's te gaan op den duur...Deze was eerst zo fijn!
Maar goed, ook maar 5 euro bij Primark, alweer bijna een jaar geleden
Maar goed, ook maar 5 euro bij Primark, alweer bijna een jaar geleden
Gast- Gast
de mijne van de zeeman ook 4.99, maar deze schuift steeds omhoog, blijft niet op z`n plek zitten. Erg vervelend.
Gast- Gast
aah nu baal ik, kaarten voor het summer dreamers in ehv op VV net voor 8 euro weggegaan, zat weer met m`n kop vol in het forum haha.
Gast- Gast
Lily schreef:de mijne van de zeeman ook 4.99, maar deze schuift steeds omhoog, blijft niet op z`n plek zitten. Erg vervelend.
_Leaf_ schreef:De mijne dreigt idd ook in mijn gezicht te knallen als ik mijn armen omhoog doe
Dat probleem had ik ook! Mijn oplossing bleek een cupmaat groter te kopen Ik heb nóóit cup C, alleen bij de Zeeman. Misschien een tip voor jullie?
nah ik heb nu 75 C terwijl ik normaal 70C heb soms zelfs B hangt van de BH af, maar die 70 is meestal overal snel weg. Ach vanavond gewoon een reva avondje houden
Gast- Gast
Altijd fijn, zo'n Reva-avondje Ik heb het ook op de planning staan
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: