Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
hihi leaf uggs zijn wel leuk maar twordt zomer
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
pfff vriendlief en ik gaan samenwonen vanaf nu.. teeering alllle instanties die je dan moet inschakelen om je rekeningnummer te wijzigen, sjeminee wat een gedoe!
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:hihi leaf uggs zijn wel leuk maar twordt zomer
De Lo Pro Buttons zijn zomer uggs;)
Gast- Gast
Nou ik heb normaal 40, en met sommige laarzen 41, maar dan zijn jouw uggs me sowieso te groot, helaas
Gast- Gast
AM, vergeet neit bij de belastingdienst je zorgverzekeringen te wijzigen. Jullie zijn dan toeslagpartners dus dan heb je misschien geen recht meer op zorgverzekering. Wij moesten ook al 180 euro terugbetalen. (en dan hebben wij het 2 maanden gewijzigd nadat we zijn gaan samenwonen)
Gast- Gast
Lily schreef:AM, vergeet neit bij de belastingdienst je zorgverzekeringen te wijzigen. Jullie zijn dan toeslagpartners dus dan heb je misschien geen recht meer op zorgverzekering. Wij moesten ook al 180 euro terugbetalen. (en dan hebben wij het 2 maanden gewijzigd nadat we zijn gaan samenwonen)
Hier precies hetzelfde, ik heb van de week 180 euro terug moeten overmaken
Gast- Gast
Daarom hielden mijn vriend en ik gewoon allebei onze eigen rekening aan en hebben we alleen voor gezamenlijke dingen een gezamenlijke rekening geopend. Scheelt een hoop gedoe.Atelier Madame schreef:pfff vriendlief en ik gaan samenwonen vanaf nu.. teeering alllle instanties die je dan moet inschakelen om je rekeningnummer te wijzigen, sjeminee wat een gedoe!
Gast- Gast
Eén deur geverfd (Incl. balkon/laminaat ) Nog vier deuren en vijf kozijnen te gaan....
Gast- Gast
ik denk dat je de zorgtoeslag bedoeld lily?
jaa we gaan het gelijk aangeven vanavond bij het aangifte programma, maar het scheelt dat we allebei student zijn dus heel weinig inkomen hebben
jaa we gaan het gelijk aangeven vanavond bij het aangifte programma, maar het scheelt dat we allebei student zijn dus heel weinig inkomen hebben
Atelier Madame- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Daarom hielden mijn vriend en ik gewoon allebei onze eigen rekening aan en hebben we alleen voor gezamenlijke dingen een gezamenlijke rekening geopend. Scheelt een hoop gedoe.Atelier Madame schreef:pfff vriendlief en ik gaan samenwonen vanaf nu.. teeering alllle instanties die je dan moet inschakelen om je rekeningnummer te wijzigen, sjeminee wat een gedoe!
Same here....
Gast- Gast
Er staan taco's op het menu vanavond
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ja hebben wij ook!Vergeet-me-nietje schreef:Daarom hielden mijn vriend en ik gewoon allebei onze eigen rekening aan en hebben we alleen voor gezamenlijke dingen een gezamenlijke rekening geopend. Scheelt een hoop gedoe.Atelier Madame schreef:pfff vriendlief en ik gaan samenwonen vanaf nu.. teeering alllle instanties die je dan moet inschakelen om je rekeningnummer te wijzigen, sjeminee wat een gedoe!
maar ik heb eerst een paar maanden alleen in het huisje gewoond en nu trekt hij dus als het ware bij mij in.. dus we hadden eerst alles gescheiden, maar inmiddels dus alles gezamelijk.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:ik denk dat je de zorgtoeslag bedoeld lily?
klopt ja. Ja m`n schoonzusje en haar vriend konden dus iets van 700-800 euro terugbetalen omdat ze dit niet wisten.
Gast- Gast
Aaaaah waarom hebben jullie nou kleine voetjes...
Ik wil ze alleen aan lieve mensen verkopen
Gast- Gast
Lily schreef:Atelier Madame schreef:ik denk dat je de zorgtoeslag bedoeld lily?
klopt ja. Ja m`n schoonzusje en haar vriend konden dus iets van 700-800 euro terugbetalen omdat ze dit niet wisten.
Godsamme...En vanaf wanneer krijg je geen doekoe meer?
Gast- Gast
ik heb wel een ruime maar 40! maarze vallen vast niet klein?_Leaf_ schreef:Aaaaah waarom hebben jullie nou kleine voetjes...
en ik heb eignelijk ook geen uggs nodig :p
Atelier Madame- Ratel
Ik verzuip er helaas in Leaf... Ik heb maar 37
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
No offence hoor, maar dat noem ik gewoon een beetje gebrek aan algemene kennis..Lily schreef: Ja m`n schoonzusje en haar vriend konden dus iets van 700-800 euro terugbetalen omdat ze dit niet wisten.
Heel vaak zijn er heel logische dingen die 'mensen niet weten'.. Jaja, de meesten proberen het gewoon te ontduiken.. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij je schoonzus zo was, maar bij veel mensen is dat wel zo..
Gewoon te lui om het te regelen en dan naderhand roepen dat je van niks wist..
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Er staan taco's op het menu vanavond
Trut.
whahaha waarom? Zoonlief mocht kiezen
VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Er staan taco's op het menu vanavond
Trut.
Zeg je Reva, dan zeg je taco.
Gast- Gast
Reva schreef:VeryCherry schreef:Reva schreef:VeryCherry schreef:Er staan taco's op het menu vanavond
Trut.
Zeg je Reva, dan zeg je taco.
Nou, dan moeten we een keer een tacomeeting houden
Nah hun wisten dit echt niet, wij ook niet want wij woonden net samen toen hun opbelden dat we dit moesten wijzigen omdat hun zoveel moesten terugbetalen en wij dit meteen gedaan en daarom hoefde wij nog niet zoveel terug te betalen. Tja ze moeten ook al 1400 aan zorgverzekering terugbetalen dus gaat lekker daar.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: