Dagcafé
+22
Caroow
Susan
klavertje
Minx
Sweety
Chocolate Cookie
Mida4you
May
Spring
Lejow
Raindrop
Sjaantje
Kaboutertje
Bimbam
Suus
Try
Burn
Atelier Madame
Lotus
Toet
VeryCherry
Moezie
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
misschien een stomme vraag leaf, maar heb je geen geld ge-erfd van je vader?
En hier is het ook weer mooi weer, zonnetje is gaan schijnen en het is nu weer lekker buiten
En hier is het ook weer mooi weer, zonnetje is gaan schijnen en het is nu weer lekker buiten
Gast- Gast
Dan is het wel echt duur dat abbo!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lily schreef:misschien een stomme vraag leaf, maar heb je geen geld ge-erfd van je vader?
Geen geld, wel schulden
Of nou ja, we hebben de erfenis dus niet aanvaard. Hij had nog wel geld op zak, maar dat gebruiken we voor iets speciaals namens hem voor ons.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:1 van Good Year?VeryCherry schreef:Woohoo, de zon schijnt hier
Oh, gisteravond was echt gaaf, er vloog een echte zeppelin over
In de buurt van Hilversum?
Yup, vloog over ons huis
http://www.goodyearblimp.nl/acties/spot-de-blimp
Leuk, daar heb ik gisteren nog aan gewerkt..
Gast- Gast
Hier schijnt de zon ook een beetje.. Maar was net heel even buiten en toch wel erg benauwd!
Ik baal wel want we gaan het weekend een weekend weg met de hele familie van vriendlief... Gaat het regenen en word het kouder
Ik baal wel want we gaan het weekend een weekend weg met de hele familie van vriendlief... Gaat het regenen en word het kouder
Moezie- Kletskop
_Donnaa schreef:VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:1 van Good Year?VeryCherry schreef:Woohoo, de zon schijnt hier
Oh, gisteravond was echt gaaf, er vloog een echte zeppelin over
In de buurt van Hilversum?
Yup, vloog over ons huis
http://www.goodyearblimp.nl/acties/spot-de-blimp
Leuk, daar heb ik gisteren nog aan gewerkt..
Gaaf zeg! Wat moest je er voor doen dan?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik had wel leren dammen voor zoveel geld per uur
Moezie- Kletskop
Even iets anders. Mijn moeder heeft sinds een paar dagen FB (sinds ze een Ipad 2 heeft), en ze heeft me als vriend uitgenodigd. Zal ik dit wel of niet accepteren? Ik weet niet of ik er behoefte aan heb dat zij mijn statussen leest enzo..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben echt een draak. Altijd als ik verdriet heb of slecht in mijn vel zit (en mijn verdriet is nu extreem natuurlijk) moet ik iets kopen. Echt iets kopen. En wel nuuuu!
En de iPad dus
Ik kan er niet meer over ophouden zelfs.
En de iPad dus
Ik kan er niet meer over ophouden zelfs.
Gast- Gast
Try schreef:Even iets anders. Mijn moeder heeft sinds een paar dagen FB (sinds ze een Ipad 2 heeft), en ze heeft me als vriend uitgenodigd. Zal ik dit wel of niet accepteren? Ik weet niet of ik er behoefte aan heb dat zij mijn statussen leest enzo..
Kun je niet voor bepaalde mensen iets afschermen?
Moezie- Kletskop
Ik heb mijn vader niet op FB Try.. Wel op Hyves, maar met opzet niet op FB, omdat ik daar wat meer plaats..
Gast- Gast
Jemig zeg...ik ben net 7 minuten naar het toilet geweest en, vooruit, onderweg een bekertje water gepakt...krijg ik net op m'n donder dat er mensen aan de balie stonden en die zóóó lang hebben gewacht dat ze naar boven hebben gebeld!
Gast- Gast
Try schreef:Even iets anders. Mijn moeder heeft sinds een paar dagen FB (sinds ze een Ipad 2 heeft), en ze heeft me als vriend uitgenodigd. Zal ik dit wel of niet accepteren? Ik weet niet of ik er behoefte aan heb dat zij mijn statussen leest enzo..
Om die reden heb ik mijn moeder op een gegeven moment uit mijn hyves gepleurd. Oh, en omdat ik geen zin had in haar www's over dr nieuwe vriend *kotssmiley*
Gast- Gast
Storm schreef:Jemig zeg...ik ben net 7 minuten naar het toilet geweest en, vooruit, onderweg een bekertje water gepakt...krijg ik net op m'n donder dat er mensen aan de balie stonden en die zóóó lang hebben gewacht dat ze naar boven hebben gebeld!
Mensen hebben tegenwoordig geengeduld meer!! niks van aantrekken
Moezie- Kletskop
7 minuten is toch ook best wel lang?Storm schreef:Jemig zeg...ik ben net 7 minuten naar het toilet geweest en, vooruit, onderweg een bekertje water gepakt...krijg ik net op m'n donder dat er mensen aan de balie stonden en die zóóó lang hebben gewacht dat ze naar boven hebben gebeld!
Gast- Gast
Ja jeetje, ik moet ook piesen...schijnt dat ik daarvoor dus iemand moet bellen die het hier even over komt nemen, nou nooit geweten..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wij hebben iets met die fotowedstrijd zeg maar..
Ah ok, maar hij vliegt hier dus nog de hele week?
Ja t/m de 15de, mits het mooi weer isVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Wij hebben iets met die fotowedstrijd zeg maar..
Gast- Gast
Voor mij is het meer andersom. Als ik een keer verdrietig ben, wil ik niet meteen dat ze vraagt waarom (vaak is zij de oorzaak). Of als ik een onvoldoende haal hoef ik die niet per se te delen met haar.. Etc..._Leaf_ schreef:Try schreef:Even iets anders. Mijn moeder heeft sinds een paar dagen FB (sinds ze een Ipad 2 heeft), en ze heeft me als vriend uitgenodigd. Zal ik dit wel of niet accepteren? Ik weet niet of ik er behoefte aan heb dat zij mijn statussen leest enzo..
Om die reden heb ik mijn moeder op een gegeven moment uit mijn hyves gepleurd. Oh, en omdat ik geen zin had in haar www's over dr nieuwe vriend *kotssmiley*
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, nu ben ik serieus geobsedeerd door de iPad.
Wat kan ik verkopen om aan geld te komen!?!?
Mijn Uggs?
Wat kan ik verkopen om aan geld te komen!?!?
Mijn Uggs?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja t/m de 15de, mits het mooi weer isVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Wij hebben iets met die fotowedstrijd zeg maar..
Oeh leuk, misschien gaan we vanavond wel even bij het vliegveld kijken. Als ik kan ontdekken hoe laat dat ding opstijgt tenminste.
Wie is er kapster of is gewoon handig met haar opsteken en wil mijn haar doen aanstaande donderdag?
Gast- Gast
Idd ik heb ook geen zin in die bemoeienissen..Try schreef:Voor mij is het meer andersom. Als ik een keer verdrietig ben, wil ik niet meteen dat ze vraagt waarom (vaak is zij de oorzaak). Of als ik een onvoldoende haal hoef ik die niet per se te delen met haar.. Etc..._Leaf_ schreef:Try schreef:Even iets anders. Mijn moeder heeft sinds een paar dagen FB (sinds ze een Ipad 2 heeft), en ze heeft me als vriend uitgenodigd. Zal ik dit wel of niet accepteren? Ik weet niet of ik er behoefte aan heb dat zij mijn statussen leest enzo..
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: