Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even blazen

+7
Roxi3
Moezie
Winegum
Ugly Betty
Carmen
Suus
Jeanette
11 plaatsers

Ga naar beneden

Even blazen Empty Even blazen

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 21:12

Ik hoorde op de radio dat het ademanalyseapparaat dat de politie gebruikt bij alcoholcontroles mogelijk niet deugt. Door een fout in de computer geeft het apparaat aan dat bestuurders meer hebben gedronken dan dat daadwerkelijk het geval is.

Maar heb jij vaak moeten blazen? Kwam er iets raars uit?

Ik heb ongeveer 6x moeten blazen en is nog nooit iets uit gekomen. Maar ik drink dan ook geen druppel alcohol als ik de bob ben.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even blazen Empty Re: Even blazen

Bericht  Suus ma 9 mei 2011 - 21:13

Ik heb nog nooit hoeven blazen, maar drink ook nooit een druppel als ik nog moet rijden, neem aan dat er dan ook niets uit kan komen, ook al zit er een foutje in het apparaat?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Carmen ma 9 mei 2011 - 21:16

En ze bedoelen ook de tweede blaastest die je moet doen op het bureau toch? Hoop niet dat die mobiele blaastestjes ook al fout zijn :P
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Ugly Betty ma 9 mei 2011 - 21:17

Ik drink helemaal geen alcohol en wil altijd nog een keer blazen, maar ik hoef nooit haha! Wel raar dat er een fout in dat apparaat zit...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 21:17

Carmen schreef:En ze bedoelen ook de tweede blaastest die je moet doen op het bureau toch? Hoop niet dat die mobiele blaastestjes ook al fout zijn :P

Dat zou vrij lullig zijn haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Winegum ma 9 mei 2011 - 21:18

Wat raar joh, dat zou echt niet mogen! Heb je ook een bron? Ben er wel benieuwd naar eerlijk gezegd..

Onlangs moest ik voor de eerste keer blazen (ik was helemaal in de Glo-ri-a laughcry ). Maar ik kwam van mijn werk, dus ik had uiteraard ook geen druppel gedronken, dat doe ik toch al praktisch nooit, dus hij gaf geen rare dingen aan.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:18

ik heb 2 keer eens moeten blazen, maar ook ik drink niks als ik moet rijden.

Maar wel raar dat ze daar NU pas achterkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:20

Mijn eerste keer was op mijn 17e en de laatste keer een paar weken geleden. Stonden ze 200m van elkaar af met een hele ploeg en toen mocht ik twee keer. Ik heb vaak moeten blazen, maar daar is altijd de P uitgekomen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 9 mei 2011 - 21:21

Ik heb trouwens nog nooit een BOB sleutelhanger gekregen. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:22

Ja, het gaat om dat tweede apparaat op het bureau idd..

Ik moet wekelijks blazen bijna.. Maargoed, ik blaas altijd P, want ik drink niets als ik moet rijden..

Gast
Gast

Bericht  Moezie ma 9 mei 2011 - 21:32

Ik heb wel al moeten blazen.. Maar ik drink niks als ik bob ben!!
Wel vraag ik elke keer om een sleutelhanger maar die hebben ze nooit..

Komt mijn zusje vorige week met zo een ding aanzetten
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:37

Ik heb nog nooit geblazen, maar weet wel dat mijn moeder en een vriendin van haar evenveel hadden gedronken, m'n moeder had mazzel en mocht doorrijden, maar die vriendin had teveel op en moest d'r auto laten staan en mee naar het bureau. Die vrouw had echt niet meer op. Heel raar dus. Thuis had ze van tevoren ook nog niets gedronken.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 ma 9 mei 2011 - 21:42

Ik heb nog nooit hoeven blazen, lijkt me eigenlijk best leuk voor een keer. Er komt bij mij toch niets uit want ik drink geen alcohol.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 21:53

Jada schreef:Ik heb nog nooit geblazen, maar weet wel dat mijn moeder en een vriendin van haar evenveel hadden gedronken, m'n moeder had mazzel en mocht doorrijden, maar die vriendin had teveel op en moest d'r auto laten staan en mee naar het bureau. Die vrouw had echt niet meer op. Heel raar dus. Thuis had ze van tevoren ook nog niets gedronken.
Heel raar? Het ene lichaam breekt alcohol sneller af dan het andere, daar is niets raars aan..

Gast
Gast

Bericht  Toet ma 9 mei 2011 - 21:58

Ik heb nog nooit gehoort dat iemand teveel had geblazen. Maar wel al meerdere malen meegemaakt dat iemand teveel had gedronken en toch door kon rijden. Zelfs iemand die de hele avond bier had gedronken en gewoon een P blies. Dat is pas raar.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 22:03

toetje_ schreef:Ik heb nog nooit gehoort dat iemand teveel had geblazen. Maar wel al meerdere malen meegemaakt dat iemand teveel had gedronken en toch door kon rijden. Zelfs iemand die de hele avond bier had gedronken en gewoon een P blies. Dat is pas raar.
Hahaha, dat heeft m`n vader ook.. Die is vroeger eens van de weg gehaald na een kratje bier, slingerend etc. Hij blies niks.. Ze hebben hem toen 24 uur vastgehouden op het bureau :P

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 9 mei 2011 - 22:31

Ik heb nog nooit hoeven blazen. Ik denk ook niet dat er iets uit zal komen, meestal drink ik niets voordat ik moet rijden. Ik zal hoogstens een slok bier van iemand hebben gedronken, of bijvoorbeeld een biertje om 2 uur 's middags als ik 's avond om 21.00 moet rijden.

Toen ik net mijn rijbewijs had durfde ik zelfs niet te zoenen met mijn vriend als hij gedronken had, whahaha Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Blond di 10 mei 2011 - 0:34

Ik heb één keer geblazen, maar toen had ik geen alcohol gedronken, dus was vanzelfsprekend goed.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 1:26

Ik heb nog nooit hoeven blazen. Een vriend van me werd twee keer op één avond (door dezelfde suffe politieagent) aangehouden om te blazen, haha. Ik wilde toen ook blazen, maar dat mocht niet eens (ik had er toen wel een paar teveel op, vandaar dat ik wel wilde blazen :P)

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 10 mei 2011 - 4:03

Een kennis van mij had 1 slok alcohol van der zus op ( laatste beetje omdat ze naar huis wou ) Toen er een auto achterop haar knalde (ze stond stil) en zij weer tegen de auto voor haar, moest ze blazen. De 1e keer schoot het heel hoog uit en ze zei dus dat kan echt niet. 2e keer blazen was het veel minder en was het net boven de toegestaande hoeveelheid. Ze zei nou ik heb 1 slok op doe maar een bloed test. Dat kon dus niet omdat ze moesten wachten ivm dat haar hele auto in de prak zat en haar nek een behoorlijke klap heeft gehad.
De politie heeft dus die laatste meting aangehouden ( na veel zeuren van haar kant want ze wouden het gemiddelde van die 2 x aanhouden!!).

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud