Goedemorgen dinsdag
+8
Lady4
Moezie
Suus
Silver
Atelier Madame
Mida4you
Lotus
SleepingBeauty
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen dinsdag
Dinsdag alweer...
Ik ga zo aan het werk!
Vanavond lekker thuis, heerlijk! Kijk er nu al naar uit!
Ik ga zo aan het werk!
Vanavond lekker thuis, heerlijk! Kijk er nu al naar uit!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Goedemorgen dinsdag
Goedemorgen!
Ik heb vandaag school tot half 2. Om kwart voor 3 heb ik een sollicitatie gesprek! Ik ben benieuwd
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag school tot half 2. Om kwart voor 3 heb ik een sollicitatie gesprek! Ik ben benieuwd
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Straks even na de markt met dochterlief, wat dingen int huishouden doen en geestelijk voorbereiden dat ik volgende week dinsdag eindelijk na 1 jaar thuis te hebben gezeten weer aant werk mag!
Fijne dag!
X
Straks even na de markt met dochterlief, wat dingen int huishouden doen en geestelijk voorbereiden dat ik volgende week dinsdag eindelijk na 1 jaar thuis te hebben gezeten weer aant werk mag!
Fijne dag!
X
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb vannacht gelukkig wat beter geslapen. Het was ook minder warm op mijn kamer. Ik vertrek over een kwartier naar mijn psychiater. Heb weer geen idee wat ik bij haar moet, maar goed. Als ik terug ben, ga ik waarschijnlijk naar ZieZo. En verder weet ik het nog niet.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vannacht gelukkig wat beter geslapen. Het was ook minder warm op mijn kamer. Ik vertrek over een kwartier naar mijn psychiater. Heb weer geen idee wat ik bij haar moet, maar goed. Als ik terug ben, ga ik waarschijnlijk naar ZieZo. En verder weet ik het nog niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anniej_S schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
X
Wow, wat goed dat je weer aan het werk mag! Wat ga je doen? Ik kan per 1 juni weer beginnen, heb er erg zin in!.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Goedemorgen allemaal!
Zo mijn dochterlief naar de Kinderopvang brengen. Straks ga ik even sporten. Daarna boodschapjes doen, huishouden en verder geen plannen. Misschien dat ik nog even de stad in ga voor wat nieuwe t-shirtjes.
Fijne dag iedereen!
Zo mijn dochterlief naar de Kinderopvang brengen. Straks ga ik even sporten. Daarna boodschapjes doen, huishouden en verder geen plannen. Misschien dat ik nog even de stad in ga voor wat nieuwe t-shirtjes.
Fijne dag iedereen!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:Goedemorgen!
Fijne dag!
X
Wow, wat goed dat je weer aan het werk mag! Wat ga je doen? Ik kan per 1 juni weer beginnen, heb er erg zin in!.
In de thuiiszorg, heb inmiddels 2 clienten, maar mijn nieuwe bazin wil me gelijk eigenlijk al hogerop in zetten omdat ik al ervaring heb, dus dan kom ik bij clienten die bijv dement zijn of echt psychisch niks meer kunnen, erg leuke uitdaging wel! Heb er ook zin in, maar vind het ook tevens super spannend!!
Gast- Gast
succes met je nieuwe baan dan M4Y!
Ik heb zooo geen zin om stage te lopen vandaag
Ik heb zooo geen zin om stage te lopen vandaag
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dank je wel Atelier Madame
Mida4you- Ratel
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, mijn wekker moest 4x aflopen voordat ik wakker werd.
Ik moet straks naar het ziekenhuis voor controle voor me longen. Verder vandaag wat met school bezig, en als het echt mooi droog blijft even een mooi blokje om op de racefiets
Brennus, succes bij je sol. gesprek
M4Y succes bij je nieuwe baan, binnenkort!
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, mijn wekker moest 4x aflopen voordat ik wakker werd.
Ik moet straks naar het ziekenhuis voor controle voor me longen. Verder vandaag wat met school bezig, en als het echt mooi droog blijft even een mooi blokje om op de racefiets
Brennus, succes bij je sol. gesprek
M4Y succes bij je nieuwe baan, binnenkort!
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wat onrustig geslapen, weet ook niet waarom. Vandaag weer de hele dag werken en vanavond gezellig bij een vriendin eten
Fijne dag allemaal!
Ik heb wat onrustig geslapen, weet ook niet waarom. Vandaag weer de hele dag werken en vanavond gezellig bij een vriendin eten
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bah, ik werd wakker van de buurman die weer eens uitgebreid aan het kotsen was. Goor goor goor!
Nou ben ik dus maar opgestaan. En ga vandaag alleen wat administratieve dingen doen.
Nou ben ik dus maar opgestaan. En ga vandaag alleen wat administratieve dingen doen.
Gast- Gast
Gatver, Marin, en dat gebeurt vaker?
Suus- Lady Post-a-lot
Goedemorgen.. Zit alweer anderhalf uur op het werk.. Tijd gaat snel!!
Tot 17:00 uur werken en dan lekker na R. om te eten en vanavond lekker niksen
Tot 17:00 uur werken en dan lekker na R. om te eten en vanavond lekker niksen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja bijna elke dag.
Alhoewel het meestal denk ik meer een soort van gerochel is (maar dat klinkt net als kotsen), maar nu was ie echt wel een kwartieir lang aan het kotsen, van die vreselijke geluiden. Bah ben er zo misselijk van.
Alhoewel het meestal denk ik meer een soort van gerochel is (maar dat klinkt net als kotsen), maar nu was ie echt wel een kwartieir lang aan het kotsen, van die vreselijke geluiden. Bah ben er zo misselijk van.
Gast- Gast
Bah, daar zou ik ook niet tegen kunnen...
Suus- Lady Post-a-lot
Morgen!
Dag twee van mijn vakantie. Zometeen opstaan en dan weer aan de studie. Vanmiddag even naar mijn zwangere zusje en met haar wat boodschapjes doen. Vanavond ga ik een uurtje spinnen, met een vriendin.
Fijne dag all!
Dag twee van mijn vakantie. Zometeen opstaan en dan weer aan de studie. Vanmiddag even naar mijn zwangere zusje en met haar wat boodschapjes doen. Vanavond ga ik een uurtje spinnen, met een vriendin.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een rustig dagje in de planning. Afwassen en stofzuigen en ik moet even werkkleding gaan passen, heb echt iets nieuws nodig! Oh en ik moet nog even boodschappen gaan doen, maar dat was het wel zo'n beetje, haha.
Fijne dag allemaal!
Ik heb vandaag een rustig dagje in de planning. Afwassen en stofzuigen en ik moet even werkkleding gaan passen, heb echt iets nieuws nodig! Oh en ik moet nog even boodschappen gaan doen, maar dat was het wel zo'n beetje, haha.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen,
Ik moet vandaag voor het eerst naar school na mijn vakantie. Gelukkig pas om half 1! Daarna ga ik nog even wat in huis doen en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn vriend.
Fijne dag!
Ik moet vandaag voor het eerst naar school na mijn vakantie. Gelukkig pas om half 1! Daarna ga ik nog even wat in huis doen en vanavond lekker een filmpje kijken met mijn vriend.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Vandaag mijn concept scriptie afronden en die de deur uit doen! Feels good =) Verder wat huishoudelijke dingetjes als was opvouwen, wassen, stofzuigen, etc.
Vandaag mijn concept scriptie afronden en die de deur uit doen! Feels good =) Verder wat huishoudelijke dingetjes als was opvouwen, wassen, stofzuigen, etc.
Jude- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Goedemorgen allemaal,
Ik heb een weekje vrij, dus ik ben heerlijk aan het rommelen.
Zojuist naar de winkels geweest en mijn papa opgebeld om te feliciteren met zijn verjaardag. Straks wordt mijn stiefmoeder geopereerd aan haar knie, dus het is een leuke maar ook spannende dag voor hen. Vanmiddag moet ik de dokter bellen voor mijn bloeduitslag, hoop dat hij nieuws heeft waar ik iets mee kan.
@Brennuss, succes bij je sollicitatiegesprek!
Fijne dag!
Ik heb een weekje vrij, dus ik ben heerlijk aan het rommelen.
Zojuist naar de winkels geweest en mijn papa opgebeld om te feliciteren met zijn verjaardag. Straks wordt mijn stiefmoeder geopereerd aan haar knie, dus het is een leuke maar ook spannende dag voor hen. Vanmiddag moet ik de dokter bellen voor mijn bloeduitslag, hoop dat hij nieuws heeft waar ik iets mee kan.
@Brennuss, succes bij je sollicitatiegesprek!
Fijne dag!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag!
» Goedemorgen dinsdag
» Goedemorgen dinsdag!