Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Haha die Roos is dik hoor en propt zich in te kleine dingen. Zag haar pas tijdens het stappen.. Nou, ik voelde me uber slank haha. En Barbie vond ik daarintegen in het echt slanker ogen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Haha die Roos is dik hoor en propt zich in te kleine dingen. Zag haar pas tijdens het stappen.. Nou, ik voelde me uber slank haha. En Barbie vond ik daarintegen in het echt slanker ogen.
En op tv vind ik barbie al smal uitzien!!
Roos wist ik inderdaad dat die fors was..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Niet als je je zelf in te kleine dingen probeerd te proppen!!
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Precies, Sugar Lee Hooper was ook niet dik, die droeg gewoon jurken die groot waren.
Gast- Gast
Er staat een krukje in het Xenos krantje met patchwork..van geitenvacht. Zal dat a. echt zijn en zoja b. He ben ze die geiten dan daarvoor gedood of voor iets anders?
Gast- Gast
Nee dat is waar, maar dat maakt haar nog niet 'dik'. Ze is wat voller misschien, mollig, maar echt dik, daar versta ik iets anders onder.loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Gast- Gast
Waarschijnlijk is dat echte vacht en nee, die dieren zijn waarschijnlijk niet prettig aan hun einde gekomen, of ze waren al dood.Reva schreef:Er staat een krukje in het Xenos krantje met patchwork..van geitenvacht. Zal dat a. echt zijn en zoja b. He ben ze die geiten dan daarvoor gedood of voor iets anders?
Gast- Gast
Ik vind dit zooo'n mooi nummer, staat 8x op repeat nu.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Reva schreef:Er staat een krukje in het Xenos krantje met patchwork..van geitenvacht. Zal dat a. echt zijn en zoja b. He ben ze die geiten dan daarvoor gedood of voor iets anders?
Nee, als je gaat zitten maakt 't een geluid, da's 't leuke eraan én er hoeven geen geiten voor worden gedood.
Bezwaar is wel dat je steeds dingetjes gras moet neerleggen in je huiskamer.
Gast- Gast
Storm schreef:Nee dat is waar, maar dat maakt haar nog niet 'dik'. Ze is wat voller misschien, mollig, maar echt dik, daar versta ik iets anders onder.loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Daarom had ik in mijn post al gezet fors!!
Ik vind het sowieso de meiden tegenwoordig in veel te kleine kleren proppen
Moezie- Kletskop
loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Dat bedoel ik eigenlijk. Als je jezelf in te strakke dingen hijst, oog je al snel te dik. Ik heb ook het figuur van Roos hoor, maar prop me niet in maatje 34.
zo ik heb vandaag al van alles gedaan op mn stage behalve werken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Storm schreef:Waarschijnlijk is dat echte vacht en nee, die dieren zijn waarschijnlijk niet prettig aan hun einde gekomen, of ze waren al dood.Reva schreef:Er staat een krukje in het Xenos krantje met patchwork..van geitenvacht. Zal dat a. echt zijn en zoja b. He ben ze die geiten dan daarvooro gedood of voor iets anders?
Verdorie, hij is zo leuk.
Als Roos al dik is, dan is er geen naam voor mijn figuur denk ik
Gast- Gast
Bazinga schreef:Reva schreef:Er staat een krukje in het Xenos krantje met patchwork..van geitenvacht. Zal dat a. echt zijn en zoja b. He ben ze die geiten dan daarvoor gedood of voor iets anders?
Nee, als je gaat zitten maakt 't een geluid, da's 't leuke eraan én er hoeven geen geiten voor worden gedood.
Bezwaar is wel dat je steeds dingetjes gras moet neerleggen in je huiskamer.
Ook niet handig.. wil je gaan zitten staat je kruk paar meter verder.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Storm schreef:Nee dat is waar, maar dat maakt haar nog niet 'dik'. Ze is wat voller misschien, mollig, maar echt dik, daar versta ik iets anders onder.loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Dat komt omdat iedereen maatje zero wilt hebben, kostte wat het kost. Ik heb in een kledingzaak gewerkt en hoeveel meiden perse een klein maatje wilden hebben en vertikte om het een maatje groter te pakken omdat dat ze die maat niet konden hebben.
Ik doelde meer op de hangtieten van Roos....
En nou niet allemaal roepen dat jullie ook hangtieten hebben
Gast- Gast
Jeanette schreef:loontjes-power schreef:Storm schreef:Nee dat is waar, maar dat maakt haar nog niet 'dik'. Ze is wat voller misschien, mollig, maar echt dik, daar versta ik iets anders onder.loontjes-power schreef:Storm schreef: dan ben ik ook dik want ik heb hetzelfde figuur als Roos. Als je dat al dik noemt.
Dat komt omdat iedereen maatje zero wilt hebben, kostte wat het kost. Ik heb in een kledingzaak gewerkt en hoeveel meiden perse een klein maatje wilden hebben en vertikte om het een maatje groter te pakken omdat dat ze die maat niet konden hebben.
Ik kijk niet eens naar de maat....Ik ben echt wel slank maar soms moet ik ook XXL hebben hoor...Die maten kloppen toch allemaal geen hout van...
Ik heb zelfs vrede met mijn grote voeten sinds ik gister las dat Maxima ook maat 42 heeft....
Gast- Gast
Haha nou ik wel dus. Ik kan me er dan ook helemaal niets bij voorstellen dat mensen vergeten een bh aan te trekken, want zonder bh loop ik echt met m'n borsten op half 7_Leaf_ schreef:Ik doelde meer op de hangtieten van Roos....En nou niet allemaal roepen dat jullie ook hangtieten hebben
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik doelde meer op de hangtieten van Roos....En nou niet allemaal roepen dat jullie ook hangtieten hebben
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: