Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Ik snap niet dat haar zoontje nog niet bij haar is weggehaald...
Daar sta ik ook van te kijken..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Heeft die Tijgertje trouwens een zoontje ja? Wat een moeder zeg, ze is toch opgepakt voor stelen? Hoe oud is haar zoon?
Zoontje is een jaar of 2 geloof ik...
Gast- Gast
Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders me niet eens naar Tirol hadden laten gaan voor zo'n programma.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders me niet eens naar Tirol hadden laten gaan voor zo'n programma.
Maar lijkt me niet dat jouw moeder met je op roverspad ging de winkels in
Gast- Gast
Die ouders van barbie enzo waren trots op hun kinderen. Snap ik ook niet helemaal :S
Leaf
Leaf
Gast- Gast
Bazinga schreef:VeryCherry schreef:Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders me niet eens naar Tirol hadden laten gaan voor zo'n programma.
Maar lijkt me niet dat jouw moeder met je op roverspad ging de winkels in
Nee gelukkig niet zeg! Maar ik bedoel, je stimuleert je dochter toch niet aan zo'n programma mee te doen als ze moeder is.
Dat snap ik Maar als je met je dochter winkeldiefje speelt, ben je die grens waarschijnlijk al voorbij
Gast- Gast
Ik kom die gasten echt overal tegen, heb de hele cast al wel ergens gezien...
En mijn zusje werd laatst versierd door Sniper, en vlak daarna kwam dat stuk in de media dat ze aan triootjes doen dat stel, en dat ze er dus een meisje bij zoeken dan...Leek erop dat dat dus de bedoeling was geweest met mijn zusje....
Heb haar keihard uitgelachen
En mijn zusje werd laatst versierd door Sniper, en vlak daarna kwam dat stuk in de media dat ze aan triootjes doen dat stel, en dat ze er dus een meisje bij zoeken dan...Leek erop dat dat dus de bedoeling was geweest met mijn zusje....
Heb haar keihard uitgelachen
Gast- Gast
Lily schreef:Die ouders van barbie enzo waren trots op hun kinderen. Snap ik ook niet helemaal :S
Kun je nagaan hoe simpel die lui zijn.
Bazinga schreef:Dat snap ik Maar als je met je dochter winkeldiefje speelt, ben je die grens waarschijnlijk al voorbij
Whahaha, vroeger speelden ze waarschijnlijk winkeldiefje, zoals een 'normaal' kind winkeltje speelt als ze klein zijn
Whahahaha Leaf!
VC. je hebt PM!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Bazinga schreef:Dat snap ik Maar als je met je dochter winkeldiefje speelt, ben je die grens waarschijnlijk al voorbij
Whahaha, vroeger speelden ze waarschijnlijk winkeldiefje, zoals een 'normaal' kind winkeltje speelt als ze klein zijn
Precies! De één krijgt een keukentje, de ander een met folie beplakte shopper van Sinterklaas
Gast- Gast
Ik vond het programa heerlijk om te kijken.. Niet nadenken verstand op nul en mensen wat uitlachen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat sneu, zeg. Zo'n kind gun je toch niet zo'n leven? Die groeit voor galg en rad op..
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ja sneu toch of niet!??!?!
Ja, die gasten doen net of ze heel de wereld rond neuken, maar niemand die ze willen.
Burn, je hebt PM terug
Lily schreef:haha dat is dan wel grappig leaf, maar aan de ene kant wel beter hun dan tony
Ah nee, heb je die Roos naakt gezien?
*Niet dat ik perfect ben, maarrrrr....Okee einde statement
Gast- Gast
Ik pest mijn zusje er trouwens nog steeds mee, dan zeg ik dat ze gesniperd is door Sniper....
En dan moet ik gaan rennen
En dan moet ik gaan rennen
Gast- Gast
Hahaha! Je zusje kan in ieder geval zeggen dat ze versierd is door Sniper!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik snap zijn twijfel ook wel (wij zitten in dezelfde situatie, maar dan iets anders ) maarja, als hij niks vindt wat aan zijn eisen voldoet zit hij straks sowieso thuis met een WW..Maple schreef:Ja, dat is zo. Maar het is in de branche waarin hij tijdens zijn vorige werk gewerkt heeft en hij weet niet of hij daar wel terug wil. En hij schrok een beetje, want hij zou dan per dag drie kwartier langer gaan werken dan hij nu doet, op de vrijdag zelfs twee uur en drie kwartier langer.Storm schreef:Maple, het kan het toch tenminste proberen?
En los daarvan: stel dat hij daar dan zet en verder gaat solliciteren.. Je kunt daar moeilijk tegen je net nieuwe werkgever gaan vertellen dat je verder solliciteert. En hij zal dan toch her en der een paar uurtjes vrij moeten krijgen voor sollicitatiegesprekken. Ik snap z'n twijfel in elk geval wel...
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: