Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb echt een vast ochtendritme:
6.30 de wekker
6.40 na 1x snoozen eruit, onder de douche
6.50 onder de douche vandaan, koffie zetten en aankleden, ondertussne het nieuws kijkende
7.00 ontbijt maken voor in de trein en het begin van het ontbijtjournaal bekijken
7.07 de deur uit naar de trein
7.15 mn krantjes bemachtigen
7.20 de trein
8.05 kom ik mn stage binne nwandelen
6.30 de wekker
6.40 na 1x snoozen eruit, onder de douche
6.50 onder de douche vandaan, koffie zetten en aankleden, ondertussne het nieuws kijkende
7.00 ontbijt maken voor in de trein en het begin van het ontbijtjournaal bekijken
7.07 de deur uit naar de trein
7.15 mn krantjes bemachtigen
7.20 de trein
8.05 kom ik mn stage binne nwandelen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Whaha Reva, toptijd zonde dat je dat zulke cruciale kledingstukken vergeet aan te trekken, haha!
Ik versliep me regelmatig toen ik nog in W.addinxveen werkte, ik schrok dan om 5 voor 6 wakker en moest de trein van 10 over 6 hebben. Die haalde ik wel altijd (het is 7 minuten lopen naar het station).
Ik versliep me regelmatig toen ik nog in W.addinxveen werkte, ik schrok dan om 5 voor 6 wakker en moest de trein van 10 over 6 hebben. Die haalde ik wel altijd (het is 7 minuten lopen naar het station).
Gast- Gast
Ik heb 's ochtends toch echt wel minstens een half uur nodig hoor, ben niet zo snel en mag graag een kop thee drinken en wat eten voor ik de deur uitga.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Foute uur op Qmusic
Dat is leeeuuuukkk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Pas na een kop koffie en een sigaret kan ik praten.
Ja, ik moet ook altijd eerst een sigaret roken.
Whahaha irritant is dat hè. Vooral als m'n vriend me wat vraagt, dan moeten het echt ja/nee-vragen zijn, dan kan ik nog knikken of schudden met mijn hoofd
Whahaha ja idd. Oeh, ik klink nou wel te verslaafd haha.
Jeanette schreef:Storm schreef:Foute uur op Qmusic
Dat is leeeuuuukkk!!
Heb het ook aanstaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ow ik ben een woord kwijt.. Hoe heet het nou.. Mensen die eten verzorgen voor een feestje
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Suus schreef:Ik heb 's ochtends toch echt wel minstens een half uur nodig hoor, ben niet zo snel en mag graag een kop thee drinken en wat eten voor ik de deur uitga.
m`n vriend ook zet z`n wekker op half 7 terwijl ie om 9u pas moet beginnen mijn wekker gaat om 8.25 soms snooze ik tot 8.30 maar meestal ga ik er gewoon uit, dan aankleden, tanden poetsen e.d. en dan om 8.45 naar het werk.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ow ik ben een woord kwijt.. Hoe heet het nou.. Mensen die eten verzorgen voor een feestje
catering?
Gast- Gast
Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Whahaha irritant is dat hè. Vooral als m'n vriend me wat vraagt, dan moeten het echt ja/nee-vragen zijn, dan kan ik nog knikken of schudden met mijn hoofd
Valt wel mee hoor, ik heb een sigaret of 5 nodig om goed wakker te worden Als ik 's nachts wakker word moet ik ook een sigaretje roken, anders kan ik niet meer slapen. Lekker tegenstrijdig
AM, ik heb ook een vast ochtendritme, ik ben net een autist wat dat betreft. Ik heb overal m'n vastigheden voor.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Ow ik ben een woord kwijt.. Hoe heet het nou.. Mensen die eten verzorgen voor een feestje
Catering'
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Valt wel mee hoor, ik heb een sigaret of 5 nodig om goed wakker te worden Als ik 's nachts wakker word moet ik ook een sigaretje roken, anders kan ik niet meer slapen. Lekker tegenstrijdig
Doet me denken aan Tijgertje uit Oh Oh Tirol....
Gast- Gast
Haha en als het verstoord wordt moet ik de eerste uren echt even bijkomen haha.Storm schreef:AM, ik heb ook een vast ochtendritme, ik ben net een autist wat dat betreft. Ik heb overal m'n vastigheden voor.
Mn vriend ging vanochtend vroeg zn bed uit, gelijk met mij.. nou dan lopen we elkaar echt in de weg.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zet mijn wekker altijd om 8 uur en moet om 9 uur beginnen
Suus- Lady Post-a-lot
Ja Catering ow god ik kwam er gewoon echt niet op
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Haha, Leaf, dat was ook waar ik aan moest denken
Suus- Lady Post-a-lot
Cateraar.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Whahaha, ik steek m'n sigaretten niet aan met een spuitbus, maar ik loop *nja ren * gerust naar de auto om daar een aansteker uit te halen als ik er in huis niet zo gauw een kan vinden
_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Whahaha en dan zo'n flinke brander erbij.
VeryCherry schreef:_Leaf_ schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Jeanette schreef:VeryCherry schreef:Als ik net wakker ben kan ik niet praten, komt dan alleen wat gepiep uit. Heel irritant!
Dat doe ik ook. Het ene moment heb ik er tig en het andere moment ben ik ze allemaal kwijt.
Whahaha, ik steek m'n sigaretten niet aan met een spuitbus, maar ik loop *nja ren * gerust naar de auto om daar een aansteker uit te halen als ik er in huis niet zo gauw een kan vinden
Dat heb ik ook. het ene moment heb ik er tig en het andere moment kan ik er geen vinden.
Laatst aangepast door Jeanette op ma 9 mei 2011 - 20:47; in totaal 1 keer bewerkt
ach ik moet met die sigaretten denken aan m`n schoonzusje, ze zijn erachter gekomen dat ze weer zwanger is, nu 7 weken ofzo. Met de bbq had schoonmoeders een nieuw likeurtje wou ze proeven maardat mocht niet want ze was zwanger (van zichzelf) schoonmoeder nah een nipje kan toch wel. Maar vervolgens rookt ze wel als een ketter sigaretten weg :s dat snap ik dan weer niet he sorry moest m`n frustraties ff kwijt.
Gast- Gast
Lily, dat is wel heel tegenstrijdig!
Ik weet ook echt niet waar die aanstekers allemaal blijven, ze hebben gewoon pootjes. Of, nog irritanter, dat al je aanstekers bijna tegelijkertijd leeg zijn.
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: