Dagcafé
+16
Curious
Luthien
Lejow
Jezzie
Chocolate Cookie
Samantha
Ugly Betty
May
Suus
VeryCherry
Zwoesj
Lotus
Jordana
Bimbam
Moezie
Burn
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ohja, bij mij gaat het goed Reva Heel druk weekend gehad en vandaag gewerkt en nu eindelijk weer even wat tijd thuis. Vanavond lekker uit eten geweest met mijn lief en nu speelt hij piano en hang ik op het forum, heerlijk.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Reva schreef:
Ja, wel goed volgens mij*. Vandaag gehoord dat per november mijn baan niet meer bestaat, das iets minder Dus technisch gezien zou ik ernstig op zoek moeten naar wat anders, omdat ik als freelancer (mn contract nu) natuurlijk nergens aanspraak op kan maken
En bij u?
*Twijfel je eraan? Wat vervelend dat je je baan straks kwijt bent, wil je weer iets in dezelfde sector gaan vinden?
Ja ik vind dat je iets gedeprimeerder hoort te zijn na dat nieuws, maar het doet me echt niks Sector maakt me niet heel erg uit, zolang het maar beetje op niveau is en met kinderen, jeugd, gezin, onderzoek, wat dan ook.
Gast- Gast
Merai schreef:ABE schreef:Nu heb ik de hele middag geslapen en denk ik niet dat ik zo weer kan slapen. Ik ben niet zo'n slaper als ik veel slaap. Klotengriep... Ik wil morgen weer naar het werk, maar ik denk dat het beter is als ik nog even een dag rust neem...
Als je dat denkt dan moet je dat dus doen Het heerst wel, bij ons op het werk ook veel zieken. Misschien werkt het wel gewoon om in bed te gaan liggen en van jezelf niet te hoeven slapen?
Dat werkt altijd prima overdag. Dan val ik ook altijd zo in slaap. Maar in de nacht werkt het nooit. Misschien omdat ik eigenlijk heel erg stiekem wil dat ik als een blok in slaap val en pas de volgende dag ergens om 11.00u wakker word. En ook al hoeft het niet, het speelt volgens mij wel mee in mijn niet in slaap kunnen komen.
Gast- Gast
Merai schreef:Ohja, bij mij gaat het goed Reva Heel druk weekend gehad en vandaag gewerkt en nu eindelijk weer even wat tijd thuis. Vanavond lekker uit eten geweest met mijn lief en nu speelt hij piano en hang ik op het forum, heerlijk.
Jaloers
Gast- Gast
Ja dat speelt uiteraard mee, maar het is gewoon een kwestie van blijven proberen denk ik. Gewoon genieten van lekker liggen en nadenken over de mooie dingen des levens
Reev, er zijn geen dingen die je móet voelen, je voelt je zoals je voelt, dat is toch prima?
Reev, er zijn geen dingen die je móet voelen, je voelt je zoals je voelt, dat is toch prima?
Merai- Ratel
Reva schreef:Merai schreef:Ohja, bij mij gaat het goed Reva Heel druk weekend gehad en vandaag gewerkt en nu eindelijk weer even wat tijd thuis. Vanavond lekker uit eten geweest met mijn lief en nu speelt hij piano en hang ik op het forum, heerlijk.
Jaloers
Haha ja sorry, ik heb nu eenmaal het allerliefste vriendje
Merai- Ratel
Ik geloof dat er iemand boos op me is.
Ga zo eens even een paar pilletjes innemen zodat ik over een half uur naar bed kan.
Ga zo eens even een paar pilletjes innemen zodat ik over een half uur naar bed kan.
Gast- Gast
ABE schreef:Ik geloof dat er iemand boos op me is.
Wie is er boos dan?
Merai- Ratel
Reva schreef:Das misschien wel waar.. Als jij het zegt, dan neem ik dat gewoon bij deze aan
Dat gaat makkelijk
Merai- Ratel
Merai schreef:ABE schreef:Ik geloof dat er iemand boos op me is.
Wie is er boos dan?
Mijn scharrel/goede vriend. Ik ben een beetje te eerlijk geweest over een spelletje Pim-Pam-Pet met mijn ex-scharrel een week geleden. Hij mag de jongen absoluut niet, hij zegt dat het aan de naam ligt. En nu ontwijkt hij me als een gek. Moet ie zelf weten. Ik ben nergens aan gebonden.
Gast- Gast
ABE schreef:Merai schreef:ABE schreef:Ik geloof dat er iemand boos op me is.
Wie is er boos dan?
Mijn scharrel/goede vriend. Ik ben een beetje te eerlijk geweest over een spelletje Pim-Pam-Pet met mijn ex-scharrel een week geleden. Hij mag de jongen absoluut niet, hij zegt dat het aan de naam ligt. En nu ontwijkt hij me als een gek. Moet ie zelf weten. Ik ben nergens aan gebonden.
Tja, dat klinkt toch alsof hij liever wel ergens aan gebonden zou zijn
Merai- Ratel
Merai schreef:
Jup, maar hij ontkent in alle toonaarden gebonden te willen zijn. Geen probleem, dan behandel ik hem net als daarvoor, als goede vriend. Is het weer niet goed. Mannen, je kunt beter huisdieren houden. (Behalve als je het perfecte vriendje hebt, dan heb ik niets gezegd over die mannen. )
Gast- Gast
ABE schreef:Merai schreef:
Jup, maar hij ontkent in alle toonaarden gebonden te willen zijn. Geen probleem, dan behandel ik hem net als daarvoor, als goede vriend. Is het weer niet goed. Mannen, je kunt beter huisdieren houden. (Behalve als je het perfecte vriendje hebt, dan heb ik niets gezegd over die mannen. )
Zou jij ook aan hem gebonden willen zijn? Want dan hoef je toch geen spelletjes met elkaar te spelen? Haha ja sorry van mijn perfecte vriendje, die heus niet perfect is maar wel voor mij. Hiervoor heb ik ook wel mannen uit de categorie je kunt beter huisdieren houden gehad
Merai- Ratel
Merai schreef:ABE schreef:Merai schreef:
Zou jij ook aan hem gebonden willen zijn? Want dan hoef je toch geen spelletjes met elkaar te spelen? Haha ja sorry van mijn perfecte vriendje, die heus niet perfect is maar wel voor mij. Hiervoor heb ik ook wel mannen uit de categorie je kunt beter huisdieren houden gehad
Dat weet ik dus eigenlijk niet, of ik wel gebonden wil zijn. Of ik wel gebonden wil zijn aan hem. Ik heb één keer gezegd dat ik verliefd op hem was en ben de volgende dag heerlijk naast hem wakker geworden. Maar toen hij daarna vroeg of ik echt verliefd was, toen kon ik het woord "ja" niet meer over mijn lippen krijgen. Daarna was het natuurlijk hommeles.
Hij is in de tussentijd nog verliefd geweest op een ander en ik kreeg gevoelens voor de ex-scharrel. En nu speelt dat laatste nog een beetje en voor hem speelt er niets meer. En hij luistert iets te goed naar me. Ik zei dat hij een baan moest zoeken en moest aannemen, ook al was het niet zijn droombaan. Hij heeft die rotbaan. Hij wil een dag niet naar het werk, ik zeg hem dat hij gewoon moet gaan, hij gaat. Daar is toch ook niets aan?
Gast- Gast
Oei nee dat klinkt wel erg volgzaam, maar kennelijk heeft hij je dus wel hoog staan. De enige tip die ik heb is dat als het niet 1000% goed voelt het dat waarschijnlijk ook niet is, dus dan kunnen jullie beide beter verder zoeken naar de persoon die je dat gevoel wel geeft.
Merai- Ratel
Dat sowieso. Ooit zag ik potentie, nu allang niet meer. Het is een hele lieve jongen, maar er loopt vast een heel lief meisje voor hem rond die hem heel erg gelukkig gaat maken. Dat ben ik niet. En zo iemand verdient hij wel.
Gast- Gast
ABE schreef:Dat sowieso. Ooit zag ik potentie, nu allang niet meer. Het is een hele lieve jongen, maar er loopt vast een heel lief meisje voor hem rond die hem heel erg gelukkig gaat maken. Dat ben ik niet. En zo iemand verdient hij wel.
En jij ook
Merai- Ratel
Dat geloof ik direct
Merai- Ratel
Zoals mijn vader ooit zei:"Dan is het wel de bedoeling dat je de straat opgaat en die man vindt". Toen kreeg mijn vader ongelijk, want mijn toenmalige vriend belde aan en zei:"Is ABE thuis". Precies zoals mijn vader dacht dat het niet ging gebeuren. Maar ben bang dat het ditmaal niet zo makkelijk gaat
Gast- Gast
Haha ach het komt vaak uit een onverwachte hoek dus wie weet Weet van mezelf dat ik net voordat ik mijn vriend ontmoette ook pas weer toe was aan een relatie, weet niet hoe dat bij jou zit maar zolang je er niet voor openstaat vind je hem natuurlijk sowieso niet.
Merai- Ratel
Nee, eerst nog niet. Eerst mijn huis en mijn leven verder op de rit krijgen en iemand kan pas van mij houden, als ik van mezelf houd. En daar zit ik nog ongeveer 15 kg vanaf
Gast- Gast
ABE schreef:Nee, eerst nog niet. Eerst mijn huis en mijn leven verder op de rit krijgen en iemand kan pas van mij houden, als ik van mezelf houd. En daar zit ik nog ongeveer 15 kg vanaf
haha nou neem je tijd zou ik zeggen! Ik ga er vandoor, het wordt nu toch wel bedtijd . Beterschap en slaap lekker!
Merai- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: